Megane dashboard in een Twingo is zeker vet

PMMaarten.nl schreef:Ik heb nog wel een setje liggen, je mag ze komen halen.Jacco Twingi schreef:Iemand nog een achterlichtkap (links) van een Twingo liggen?
(Oud model)
kom maar opJacco Twingi schreef:Bouw jij het ff bij de mijne in?Erik Olijnsma schreef:dat megane dash ziet er echt stukken beter uit dan die standaard hoedenplank met display die er standaard inzit![]()
Het past allemaal net niet lekker en hij is gewoon niet naar wensRon(nie) schreef:Waarom ga je niet verder met je eigen bumper?? Die is toch zo goed als af?? Vond hem wel erg dik![]()
Als ik hem morgen bij je breng, is ie dan weer voor het weekend klaar?Erik Olijnsma schreef:kom maar opJacco Twingi schreef:Bouw jij het ff bij de mijne in?Erik Olijnsma schreef:dat megane dash ziet er echt stukken beter uit dan die standaard hoedenplank met display die er standaard inzit![]()
, heb wel zin in een projectje, komt ook een ander dashboard in mijn 5
Je hebt toch zelf een Mégane, trek je die toch eerst ff openErik Olijnsma schreef:euh![]()
![]()
heb geen idee, weet niet hoe het megane dahs in elkaar steekt
Van welke site komt deze Twingo??Jacco Twingi schreef:Wegens "change of plans" ben ik op zoek naar zo'n bumper voor de Twingo:
*Foto*
Iemand enig idee of en waar deze te koop is?
(Mag ook zonder die lampies)
Geen idee... Komt van mn PC afRon(nie) schreef:Van welke site komt deze Twingo??Jacco Twingi schreef:Wegens "change of plans" ben ik op zoek naar zo'n bumper voor de Twingo:
*Foto*
Zal aangepast moeten worden ivm de uitlaten heRon(nie) schreef:wil je die bumper dan origineel houden of ga je hem dan veranderen( mits je hem kan vinden natuurlijk )
Psies, ik heb al een fotoshopper aant werk gezet, he ErikPaul1916v schreef:Ziet er niet slecht uit zo! breekt het vlak een beetje zeg maar
Die achterklep is precies zoals bedoeldErik Olijnsma schreef:ben benieuwd wat je ervan vind
Sorry gabri, we doen alleen Twingo'sGabri schreef:als jullie klaar zijn met die twingo bumper, komen jullie dan hierheen heb ook nog wel een schuurklusje
Moet ik nou alweer na mn werk gelijk door naar de volgende klus.....Jacco Twingi schreef:Moet nix, maarreuh...Paul1916v schreef:wanneer moet ik weer komen schuren?
Morgen?![]()
bbq voldoendePaul1916v schreef:
@gabri: tegen t juiste uurtarief en reiskostenvergoeding willen we best wel ff komen schuren hoortoch Jacco?
Paul1916v schreef: let wel: je 21 komt er dan net als die twingo van jacco uit te zien he...das t enige wat we kunnen
Pas maar op wat je zegt, voordat je mensen op gedachte brengtGabri schreef:Paul1916v schreef: let wel: je 21 komt er dan net als die twingo van jacco uit te zien he...das t enige wat we kunnen
word de 21 dan ook paars, vanavond maar even een twingo-bumpert-look onder de 21 shoppen
Heb nog wel een paarse liggenMonica schreef:Jah, en dan wil iedereen zostraks een Twingo-bumpert onder z'n Renault![]()
![]()
En die bumpers (orginele) zijn al zo moeilijk te krijgen...........
(Zoekt voorbumper van een eind '95er, liefst zo grijs mogelijk, ivm overtollige klusruimte vanaf oktober
![]()
)
Jacco Twingi schreef:Wegens "change of plans" ben ik op zoek naar zo'n bumper voor de Twingo:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Blauwe_Twingo.jpg[/img]