Ik heb gister mijn versnellingsbak vervangen.. maar de startmotor laten zitten..
Nu heb ik hem proberen te starten, maar bleek de accu leeg te zijn.
Vervolgens aan de kabels gehangen.. en probeer te starten.. en alleen 'Klik' verder niets..
Aan proberen te trekken.. helemaal niets.. hij wil maar niet aanslaan..
Iemand een ideetje??
R1916v start niet
Net f bij de buurman gweest..
Hij meent dat de startmotor vast zou kunnen zitten, omdat ik de versnellingsbak er weer opgezet heb.. zonder eerst de startmotor lost te halen.. Ik denk zelf ook dat dit de oorzaak zou kunnen zijn..
Morgen maar f kijken dan
Hij meent dat de startmotor vast zou kunnen zitten, omdat ik de versnellingsbak er weer opgezet heb.. zonder eerst de startmotor lost te halen.. Ik denk zelf ook dat dit de oorzaak zou kunnen zijn..
Morgen maar f kijken dan
Ik vraag me af hoe je dat gedaan hebt, had je die startmotor laten bungelen dan?
Als ie met aantrekken ook niets doet ligt het niet alleen aan je startmotor!
Als ie met aantrekken ook niets doet ligt het niet alleen aan je startmotor!
Nee, als de witte stuurdraad er niet op zit klikt ie niet meer 
Als die er wel op zit en de dikke + draad niet klikt ie alleen maar

Als die er wel op zit en de dikke + draad niet klikt ie alleen maar
-
Waarschijnlijk heb je met het vervangen van de bak de PASBUS van de startmotor niet overgezet.
Deze pasbus zorgt ervoor dat de starter precies goed zit.
Zonder die bus kun je jouw problemen krijgen.
draai de 3 bouten van de starter eens een beetje los, en verdraai de starter iets (hoeft maar 1 mm te zijn) en draai de bouten dan weer vast.
Als je het goed wil doen haal je de hele starter er weer af, en check je of er een pasbus zit.
Deze pasbus zorgt ervoor dat de starter precies goed zit.
Zonder die bus kun je jouw problemen krijgen.
draai de 3 bouten van de starter eens een beetje los, en verdraai de starter iets (hoeft maar 1 mm te zijn) en draai de bouten dan weer vast.
Als je het goed wil doen haal je de hele starter er weer af, en check je of er een pasbus zit.