Ik wil zo langzamerhand (hopelijk met een beetje van jullie hulp) mijn Clio RSI opleuken. Ik heb nu nog geen plaats ergens op het internet waar ik me foto's kan dumpen dus die blijf ik nog even schuldig.
In een korte omschrijving is het een zeer stanaard (alleen openluchtfilter en traanplaatmatten niet

Aankomende zaterdag zal hier verandering in komen want dan ga ik me eindemper ophalen en hopelijk meteen monteren. Ik ben ook in onderhandeling met een persoon voor 16'' velgen met 205/40/r16 bandjes erop (moet passen toch?

Ik ben nog op zoek naar een evt. katvervanger, dak spoiler (niet dat standaard zwarte randje maar een iets bredere), velgen... mocht iemand in het bezit zijn hiervan MELD HET HIERONDER!!

Tevens mensen nog ideeen om de stootstrips aan de zijkant (die van een niet egaal zwart plastic zijn) mooi egaal en in kleur te krijgen??
Sorry dat ik meteen van de gelegenheid gebruik heb gemaakt een vragenvuur op jullie af te laten maar ik wil dit allemaal vrij snel gaan fiksen allemaal...en het zou mooi zijn als ik binnekort een plaatje in me hoofd heb hoe het allemaal kan gaan wezen...
Zoals beloofd komen de foto's spoedig!!
MVG Patrick in de nog standaard RSI