Heb even een vraagje over stalen velgen van een clio 16v.
Ik meen ooit eens gelezen te hebben dat je die in 2 varianten hebt: namelijk met 2 verschillende ET waardes. De ene was voor de straat autos, de andere voor de racerij (die stonden verder naar buiten).
Het gaat mij PUUR en alleen om de 14 inch velgen.
Wie kan me er wat meer over vertellen, of heeft nog van die dingen liggen?
stalen cup velgen clio 16v
-
volgens mij heeft de clio cup gereden op 15 inch aluminium speedline velgen, de 5 gt turbo cup reed op stalen velgen 13 inch met een afwijkende ET waarde, ET 16 ipv ET 36 (reservewiel).
Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!
Ter info,
In seizoen 91 werd er met de clio coupe op stalen velgen gereden maar omdat deze te heet werden en hierdoor haarscheurtjes gingen vertonen werden er dus zomaar per seizoen 20 velgen versleten daarom is men in seizoen 92 overgegaan op de aluminium speedlines.
Groetjes Robert001,
In seizoen 91 werd er met de clio coupe op stalen velgen gereden maar omdat deze te heet werden en hierdoor haarscheurtjes gingen vertonen werden er dus zomaar per seizoen 20 velgen versleten daarom is men in seizoen 92 overgegaan op de aluminium speedlines.
Groetjes Robert001,
-
- Car: Renault Clio III RS
Dat jij dat nog allemaal weet robert zonder de boekjes.robert001 schreef:Ter info,
Groetjes Robert001,

Het oude bestelnummer van de stalen velg was 6001025129.
@ Robert : ben op de helft met alles door te lezen.