Waar zit je dan leon ? dan rij ik wel ff langs deze week met de GTTLeon schreef:ik heb heimwee!!!
![]()
![]()
Nee, is wel lekker hoor daar. Je hebt daar echt wel het gevoel dat je op vakantie bent, terwijl je +- 15 km ben verwijderd van je eigen woonplaats.
Léon => seat ibi Total loss, binnenkort opzoek naar een C
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Ik zit pas vanaf de 29e juli 's avonds op camping de magneet! ga er 3 weken heen, drie weken lang rijden in mn gttTino schreef:Waar zit je dan leon ? dan rij ik wel ff langs deze week met de GTTLeon schreef:ik heb heimwee!!!
![]()
![]()
Nee, is wel lekker hoor daar. Je hebt daar echt wel het gevoel dat je op vakantie bent, terwijl je +- 15 km ben verwijderd van je eigen woonplaats.

Heerlijk weer een franse auto
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
zet het bier maar koud dan, dan knetter ik wel een x langsLeon schreef:Ik zit pas vanaf de 29e juli 's avonds op camping de magneet! ga er 3 weken heen, drie weken lang rijden in mn gttTino schreef:Waar zit je dan leon ? dan rij ik wel ff langs deze week met de GTTLeon schreef:ik heb heimwee!!!
![]()
![]()

goed!!!Tino schreef:zet het bier maar koud dan, dan knetter ik wel een x langsLeon schreef:Ik zit pas vanaf de 29e juli 's avonds op camping de magneet! ga er 3 weken heen, drie weken lang rijden in mn gttTino schreef:Waar zit je dan leon ? dan rij ik wel ff langs deze week met de GTTLeon schreef:ik heb heimwee!!!
![]()
![]()

denk dat ik ook vrij vaak te vinden ben op de brouwersdam hoor, effe die stoere mannetjes opjagen daar in die (sl)opels
-
ik kom ook wel ff langs als mijn turbootje klaar is en anders blaas ik wel een keertje door rockanje als ik op weg naar renesse/ouddorp/port zeelandeTino schreef:Waar zit je dan leon ? dan rij ik wel ff langs deze week met de GTTLeon schreef:ik heb heimwee!!!
![]()
![]()
-
zal in z`n laatste week worden denk ik week van de 14de augustus, maar ik post het wel ffTino schreef:Post dat dan ff wanneer je gaat houden we een mini-meeting op de brouwersdam
dan rijden wij ook wel ff langsTino schreef:Post dat dan ff wanneer je gaat houden we een mini-meeting op de brouwersdam
-
als ik dit zo hoor zal het geen mini meeting worden denk ik 

oke dan!!! we gaan nu een meeting organiseren!!!
paar data: 13/14 ausustus?
of iets anders.
En waar: Brouwersdam, en dan met zn allen naast en tegenover elkaar op de dijk!!!
of iemand anders een idee?
Zullen we dit ook kenbaar maken in de meeting topic?

paar data: 13/14 ausustus?
of iets anders.
En waar: Brouwersdam, en dan met zn allen naast en tegenover elkaar op de dijk!!!

of iemand anders een idee?
Zullen we dit ook kenbaar maken in de meeting topic?
-
kan het niet later in die week ik moet eerst nog mijn turbo op bouwen in die week ! 

tuurlijk, doordeweeks dan ofzo? geef maar een datum 

-
19 augustus in de avond of 20 augustus overdag/ avond?
brouwers dam kratje bier redbull, bbq tje?

is goed!!!! zal ik het effe in de meeting topic zetten voor de 19e avond met bbq, en biertje???!!!!
goed het is over met de 5, de tijd is aangebroken om het paard op stal te gaan zetten. Gisteren avond, brak mn wielager, net bij vlaardingen. Maar moest nog terug naar Rockanje. In Rockanje aangekomen (na eerst de a15 onveilig te hebben gemaakt met een gangetje van 70 km/h) geconstateerd dat mn voorwiel geheel scheef staat.
Meteen ingeschreven voor een garage box in Vlaardingen, ben de 3e wachtende, en in Augustus komen er 2 vrij
Als de 5 er staat, wordt die helemaal gestript, en opnieuw opgebouwd, en indien nodig nieuwe/andere spullen
tot zover...
grt leon
Meteen ingeschreven voor een garage box in Vlaardingen, ben de 3e wachtende, en in Augustus komen er 2 vrij

Als de 5 er staat, wordt die helemaal gestript, en opnieuw opgebouwd, en indien nodig nieuwe/andere spullen
tot zover...
grt leon
-
nou deze niet hoor!Tino schreef:en laat me raden dan ga je je foto's online zetten![]()
![]()
Maar wel zuur, suc6 met vervangen van je wielager... is een appeltje eitje verhaal.

hoop dat je er snel bent in je box!
voor de rest een erg strakke vijf

[img]-DSC00009.JPG
[/img]
[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/index.php[/img]
wat gaat er nou verkeerd?
-
Edit: zie dat het gelukt is.
Laatst gewijzigd door Robert-Jan op do 28 jul 2005 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
VLK Groep
wat deed ik fout dan?
de foto's zijn een beetje groot, maar bij deze een kleine indicatie van mn auto. Hoop medio september in een box te kunnen, waar de hele auto zal worden gestript. Nu ik na iets meer dan een jaar erachter ben hoe je foto's moet uploaden, zullen jullie binnenkort meer foto's te zien krijgen. Maar hoe moeten de foto's iets kleiner
grt leon

grt leon
-
- Contacteer:
[ img=640,480] url [/img ]
ipv 640,480 kun je ook andere getallen invullen.
ipv 640,480 kun je ook andere getallen invullen.
-
leuke spin op je buitenspiegel
, je kan ook met microfost office picture manager ofzo je foto`s aanpassen op deze maat worden ze ook een stuk snelleer opgeload.