Vanmiddag op de A28 vlakbij Meppel een gele megane coupe, rd-tr-58, met zwarte lexus lampen en een hoge achtervleugel/spoiler.
Leuk wagentje, iemand van hier?
Rond half 3 in de parkeergarage van Winkelcentrum Dukenburg
een gele megane coupe.
morette koplampen
17 inch sportvelgen eronder (aardig beschadigd)
verder had ie een zwart geel sportstuurtje.
Kenteken: PB-LJ-66
Er is vandaag, net als ik op familiebezoek geweest. Hij is daar heen gereden met een clio 16v met kenteken KL-FP-30. hij stond ongeveer 5 plaatsen van mij geparkeerd. Er zaten kenmerken van de RTC op. Waar het was ........................................................... bij de Apenheul in Apeldoorn. Ik was met een zwarte Megane Grand Tour die er met zijn kont aardig uitstak.
je hebt gelijk robclio, er was een stukje weg gevallen tijdens het schrijven, kenteken is RL-FP-30. en K wordt idd gebruikt had ooit zelf een panda KB-15-RD
Vanavond rond 08:30 reed ik vanaf de N269 (vanuit richting Hilvarenbeek) rechtsaf de oprit naar de A58 richting Breda op en vanuit tegenovergestelde richting kwam een zwarte Clio 16v met donkere ruiten. Mooie wagen. Iemand van hier toevallig? Ik reed zelf overigens in een donkergrijze 205 Accent.
Gisteren in het overbekende 80km gebied op de A16 te Roterdam kwam een Clio RS phase 2 enorm hard voorbij scheuren. Kon niet eens het kenteken meer lezen! Hoorde wel een adnere uitlaat. Zat zelf niet in de RS.
Gisteravond +/- 18:00 uur in Gouda bij winkelcentrum Bloemendaal. Vlgns mij de R 19 cabrio van Ralf.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Arie van de Hoek schreef:Gisteravond +/- 18:00 uur in Gouda bij winkelcentrum Bloemendaal. Vlgns mij de R 19 cabrio van Ralf.
jeeeej ik ben ook een keer gespot! vet man...
zie je morgen arco..
Wordt morgen weer druk.....
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Rond 20:00 uur gespot in Utrecht aan de Spinozaweg (bij Douwe Egberts) de al vaker daar gesignaleerde Willi (JT-DL-**) maar ditmaal met RTC sticker op de zijruit . Wie van hier hoort er bij deze auto?
GijsClioRS schreef:Rond 20:00 uur gespot in Utrecht aan de Spinozaweg (bij Douwe Egberts) de al vaker daar gesignaleerde Willi (JT-DL-**) maar ditmaal met RTC sticker op de zijruit . Wie van hier hoort er bij deze auto?
die gast woont daar, ik zie em heel vaak staan daar.........op het hoekje staat ie vaak toch?? mijn gtt staat er ook vlakbij
GijsClioRS schreef:Rond 20:00 uur gespot in Utrecht aan de Spinozaweg (bij Douwe Egberts) de al vaker daar gesignaleerde Willi (JT-DL-**) maar ditmaal met RTC sticker op de zijruit . Wie van hier hoort er bij deze auto?
die gast woont daar, ik zie em heel vaak staan daar.........op het hoekje staat ie vaak toch?? mijn gtt staat er ook vlakbij
Klopt, op de hoek. Waar staat jouw voiture precies? Zal ik ook eens m'n best gaan doen om die te spotten. Als je een blauwe RS voorbij ziet komen weet je in ieder geval wie het is
Een bordeaux rode Clio sedan met buitenlands kenteken.
En op de terugweg naar Nijmegen werd ik ingehaald door een Clio 2 fase ?? Zwart, ovale sportuitlaat, spoilertje, zag er iig erg dik uit kenteken: 51-HR-XF
Als deze wagen idd van een RTC lid is, wil deze zich dan alsjeblieft even melden. williamsregister@wanadoo.nl
Ik heb nog steeds de sticker met dit emailadres klaarliggen, voor als ik hem nog eens spot hier in Gorinchem...
Ben um wel een keer achterna gegaan, maarja... Toen ging ie natuurlijk net niet naar zn "thuishaven" in Gorinchem
Deze Renault zal echt onbekend zijn voor de meesten hier:
Gespot op Kreta:
Vanochtend gespot in Valthermond (achter Emmen) een Clio Williams met kenteken 41-DH-XB, blauw (duh) met Lexuslook achterlichten, en mooie spaakvelgen ( )
Had helaas m'n stickers niet bij me, want die liggen in m'n auto, en daar rij ik momenteel niet in