ook bij ons in dordt komen meeten hoor

(is ook als grapje bedoeld)
da's een eitje. Vanaf 200 ga ik denkenDaantjuh schreef:oooh.. is maar 143 km ..![]()
twingobeast schreef:laat even weten wie beuningen oke vinden en wie er andere opties hebben
twingobeast schreef:hallo!!!! wij kunnen niet verder rijden.Jacco Twingi schreef:Bij de Mac in Vuren is ook een heerlijk groot terrein![]()
![]()
Ook een stuk centraler dan Beuningen en van vele kanten goed te bereiken
Ik weet zeker dat er dan ook niet-Twingo-rijders komen![]()
He Paul?
dus voor ons is het of beuningen of niet.(helaas)
twingobeast schreef:we houden het gewoon in beuningen op de gamma parkeerplaats
waarom zijn wij altijd diegene die ver moeten rijden
het is vaker in het westen of zuiden dan in het oosten
en aangezien we niet ver kunnen rijden met onze twingy ga ik niet het risico nemen om naar vuren te rijden
we hebben er weinig zin in dat onze twingy totaal uitbrandt
dus wij kunnen niet veel anders
en je moet er wel wat voor over hebben om een stukje te rijden
greetzzzzz twingy style
Niet naar de meernRobert-Jan schreef:Nu Twingobeast toch stopt met organiseren van de Twingo meeting, waarom wordt er niet gekozen voor een plek als de Meern ligt erg centraal.
Moet je bij de origanisatie zijn:P Ik heb geen grasmaaier, maar een sneeuwschuiverRobert-Jan schreef:Dan is er duidelijkheid en kan er wat besloten worden
Dus jij helpt in de winter de plaatselijke gemeenteFrits schreef:Moet je bij de origanisatie zijn:P Ik heb geen grasmaaier, maar een sneeuwschuiverRobert-Jan schreef:Dan is er duidelijkheid en kan er wat besloten worden
Toevoeging: ZONDER drempelsFrits schreef:Niet naar de meernRobert-Jan schreef:Nu Twingobeast toch stopt met organiseren van de Twingo meeting, waarom wordt er niet gekozen voor een plek als de Meern ligt erg centraal.Al was het maar omdat de grasmaaiertjes moeite hebben met heuveltjes
![]()
![]()
Maar zoals jacco al voorstelde. Mac Vuren is ook een hele mooie locatie en redelijk centraal
Je hebt niet eens een Twingo, mauwerdtGabri schreef:wel weer een stukkie rije naar zo'n twingo meeting
altijd leuk om te komen kijkenJacco Twingi schreef:Sinds wanneer heb jij een Twingo?Luco/Alpine-racer schreef:7
oh, dacht dat Paul mn 21 ging verbouwen tot twingoJacco Twingi schreef:Je hebt niet eens een Twingo, mauwerdtGabri schreef:wel weer een stukkie rije naar zo'n twingo meeting![]()
21eJacco Twingi schreef:Vuren it is???
Nu nog een datum prikken dan jongens
7 of 14 augustus?
sorry zag ook ergens de 21e dus dacht waarom nietJacco Twingi schreef:OP HERHALING:
AAN DE TWINGORIJDERS/RIJDSTERS!!!
2 Data is meer als genoeg om uit te kiezen, anders raken we helemaal het overzicht kwijt...
Maakt nix, maar de 21e zijn er sowieso al een paar Twingorijders niet, en aangezien de groep al niet zo groot isLuco/Alpine-racer schreef:sorry zag ook ergens de 21e dus dacht waarom nietJacco Twingi schreef:OP HERHALING:
AAN DE TWINGORIJDERS/RIJDSTERS!!!
2 Data is meer als genoeg om uit te kiezen, anders raken we helemaal het overzicht kwijt...