ACT: Benzine

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Kijk... Ik boycot Shell al jaren, maar blijkbaar doen niet genoeg mensen mee. Het KAN wel... :D
Xabre
Car: 19 16V

Zo moeilijk is het inderdaad niet (Y)
Trust me. I know what I'm doing.
LotuzClioWilliams

Merijn schreef:Kijk... Ik boycot Shell al jaren, maar blijkbaar doen niet genoeg mensen mee. Het KAN wel... :D
Je bedoelt dat je niet meer welkom bent bij de Shell? Klein nuanceverschil. [img]http://smile.smilies.nl/1537.gif[/img]
Merijn
Über-Spammer

hahah... Hoezo dat dan weeR?
LotuzClioWilliams

Niet? Valt me weer mee van je. ;)

Waar tank jij dan vrijwillig?
Merijn
Über-Spammer

Altijd bij BP. :)
LotuzClioWilliams

Is dat uit principe of is er toevallig een BP pomp bij je in de buurt?
Xabre

ik tank altijd bij een wazig doe het zelf pompie op een schimmig afgelegen industrieterrein, intussen ook al 1,38 voor superplus maargoed
Merijn
Über-Spammer

Ik heb veel verschillende brandstoffen geprobeerd (van verschillende pompen) en ben van mening dat doe van BP het beste is (was voor mijn Williams). En hij is even goedkoop als bij de Tango of Tinq, dus dan ga ik liever naar de merkpomp.
TMC16v

Je moet eigenlijk helemaal niet naar grote benzine stations gaan,
Gewoon de lokake pomp,

:wink:
Riël
Über-Spammer

Lekker nutteloos bezig zijn samen hier :D

Tank gewoon, het boeit gene flikker.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
MarcoG
Contacteer:

Ik jat me de kentekenplaten van de cayenne of touareg van een of andere afperser-directeur die ons voor 5,45 netto per uur laat werken en helemaal overtuigd meldt dat we het met minder moeten doen omdat het slecht met de economie gaat en ik tank gratis de komende weken...lul! En dan meteen langs een paar flitspalen...zak! Ik blij, politie blij (kunnen ze schrijven), hij...ook blij?
Gaat slecht met de economie me reet, met MIJN economie zal ie bedoelen, maar niet met die van hem.

:worship:
TMC16v

Riël schreef:Lekker nutteloos bezig zijn samen hier :D

Tank gewoon, het boeit gene flikker.
Niet bij iedereen groeit het geld op de rug
Mike (spitsoor)
Contacteer:

TMC16v schreef:Denk dat ik eens een website ga opzetten voor een nationale boycot, Zoek alleen nog even een domeinnaam waarmee ze me nix kunnen maken, http://www.boycotshell.nl gaat hem nie worden natuurlijk :wink:

Want dit valt voor de gemiddelde scholier die auto heeft niet meer te betalen ookal werk je in de weekend nog beetje bij!

Omzetdaling
Sinds president Kirchner van Argentinië vorige week donderdag zijn volk opriep geen producten van Shell meer te kopen, is de Nederlandse-Britse oliemaatschappij geconfronteerd met meer dan een halvering van haar omzet. Bronnen spreken van een omzetdaling van maar liefst 70 procent.

[img]http://www.rtl.nl/components/financien/ ... ion138.jpg[/img]

Boycot
De Argentijnse president riep op tot de boycot nadat Shell had besloten de prijzen aan de pomp met 2,6 tot 4,2 procent te verhogen. De Spaanse oliemaatschappij Repsol en het Braziliaanse Petrobras deden dat niet. Shell heeft 930 pompstations in Argentinië.
Als die malloot van een balkenende het zo ook even deed, Maar nee hoor die vult liever zijn eigen zakken.
Blij toe dat ie dat niet doet :) Ik moet helaas wel bij shell tanken met mijn bedrijfswagen. Heb geen zin om het zelf steeds voor te schieten en dan lang op je centen te moeten w88.Trouwens denk niet dat de lease maatschappij er eens mee zal zijn
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

met mijn tankpas mag ik gewoon kiezen hoor mike
texaco/q8/bp/shell heel de rotzooi

(overigens doek met de leaseauto niet mee met een boycot ;) de gtt tankt zelden bij de grotere merken)
Mike (spitsoor)
Contacteer:

heb jij een betere kaart als ik dennis :wink: :p ik heb een shell kaart :s ben dus helaas verplicht dat te tanken ook al komt het soms nog al rot uit
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Mike (spitsoor)
Contacteer:

mzzlaar

Zit met zo'n euroShell card opgescheept. Wel geldig in europa :D Als het eens nodig moet zijn
Sanderrr

Wordt er eindelijk eens eentje wakker in die stoffige regering, nu maar hopen dat het er doorheen komt, anders zaterdag met zijn allen naar de Tango :p

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2293 ... eltax.html
Alleycat
Contacteer:

Oh ja, volgens mij is Tango gewoon een dochteronderneming van de Shell hoor.
Het enige wat je met zo'n boycot bereikt, is dat er gedwongen ontslagen gaan volgen omdat de tankstations onbemand moeten worden om aan de lage prijs te voldoen.
Dus krijg je dat weer.
Nederlanders hebben met zijn allen voor deze figuren in de regering gekozen en betalen hiervoor ( hoe ironisch letterlijk ) nu een hoge prijs.
Daar komt bij dat het op dit moment niet al te stabiel is in de wereld en een groot deel daarvan heeft ook met de olie te maken. Het één of andere land besluit tegen de zin van de verenigde naties in een ander land binnen te vallen, plat te bombarderen en een dictator af te zetten die ze daar zelf hebben geinstalleerd. Laat dat land nou net één van de grotere olie producenten ter wereld zijn....

Als men nou eens verder zou kijken dan hun neus lang is, zou men zien dat zo'n boycot op lange termijn niet werkt. Stap volgende keer gewoon naar de stembus en stem op mensen die wel iets zinnigs te melden hebben en wel daadkrachtig zijn en wel naar het volk luisteren en ga zo maar verder.....
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

reacties onder het artikeltje al gelezen?

vond het eerst ook een aardig idee, maar het is maar tijdelijk (als het erdoor komt dus)

en daarna kunnen de prijzen gewoon weer lekker stijgen, en int de regering door de jaren heen steeds meer accijnzen

in de meeste van de reacties is het 'kwartje van Kok' nog lang niet vergeten, dit zou tijdelijk zijn en nu zo'n 15 jaar later is het er nog.

ik hoop dus maar van ganse harte dat ons volk het bij de volgende verkiezing wat verstandiger aanpakt en niet weer Balkenende op de troon laat zitten, liefst het CDA en VVD van de macht af.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Edward
Contacteer:

Alleycat schreef:Oh ja, volgens mij is Tango gewoon een dochteronderneming van de Shell hoor.
nee Tango is van Q8. de Tango hier vlakbij wordt bijgevuld door een Q8 tankwagen, en op de bonnetjes die je kunt krijgen staat Kuwait Holland onderaan.
Alleycat
Contacteer:

ForeverYoung schreef:
Alleycat schreef:Oh ja, volgens mij is Tango gewoon een dochteronderneming van de Shell hoor.
nee Tango is van Q8. de Tango hier vlakbij wordt bijgevuld door een Q8 tankwagen, en op de bonnetjes die je kunt krijgen staat Kuwait Holland onderaan.
Dan was het Tinq...Één van de onbemanden was van Shell....
Ik kom er nooit ;) Bij ons is de goedkoopste een onbemande Esso.
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

ForeverYoung schreef: ik hoop dus maar van ganse harte dat ons volk het bij de volgende verkiezing wat verstandiger aanpakt en niet weer Balkenende op de troon laat zitten, liefst het CDA en VVD van de macht af.
ik denk niet dat als er een kabinet PVDA + GL ofzo komt, dat dan de beziene prijzen omlaag gaan.
Edward
Contacteer:

Tinq geeft bij de rijksweg bij Coevorden (kom er bijna dagelijks langs) wel ff 12 eurocent korting op de benzine (Y)

Bij andere Tinq pompen meestal 7 cent geloof ik.

Volgens mij klopt dat wel, Tinq van Shell.

Maar Shell is ook bezig met Shell Express her en der op te zetten en volgens mij zou de Tinq er dan uitgaan (dus verkocht worden).
Edward
Contacteer:

Johan schreef:
ForeverYoung schreef: ik hoop dus maar van ganse harte dat ons volk het bij de volgende verkiezing wat verstandiger aanpakt en niet weer Balkenende op de troon laat zitten, liefst het CDA en VVD van de macht af.
ik denk niet dat als er een kabinet PVDA + GL ofzo komt, dat dan de beziene prijzen omlaag gaan.
nee van GroenLinks moet je het ook niet hebben natuurlijk, tijd dat ik zelf de politiek in ga.

of wij van de RTC, Benzine Tuning Club ofzo :)
Menno

Alleycat schreef:
ForeverYoung schreef:
Die bij Presikhaaf? Moet je daar een speciaal pasje voor hebben ofzo? Ben daar al 2 keer met de moto geweest, dat ie m'n pinpas niet wilde vreten.
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Menno schreef:Die bij Presikhaaf? Moet je daar een speciaal pasje voor hebben ofzo? Ben daar al 2 keer met de moto geweest, dat ie m'n pinpas niet wilde vreten.
Ligt aan je pasje. En dat is serieus.

Ik heb ook behoorlijk wat problemen bij die Esso op presikhaaf gehad. Tot ik een nieuw pasje van de bank kreeg. Alles werkt weer Perfect :D Was ook alleen de esso die problemen gaf met het pasje.
Xabre

Johan schreef:
geen enkele partij wil de benzineprijs omlaag, de VVD heeft altijd dat zogenaamde pro-auto partij imago gehad maar das volgens mij de grootste vergissing ooit, benzine prijzen nog nooit zo hoog en rekeningrijden zijn ze ook voorstander van enzo (N) ik stem wel op een klein partijtje ofzo doe ik altijd, of vroeger Nederland Mobiel :lol:
Alleycat
Contacteer:

Menno schreef:
Alleycat schreef:
ForeverYoung schreef:
Die bij Presikhaaf? Moet je daar een speciaal pasje voor hebben ofzo? Ben daar al 2 keer met de moto geweest, dat ie m'n pinpas niet wilde vreten.
Volgens mij heeft hij inderdaad wat storingen gehad, maar heb er zelf verder geen last van. 8)
Black Beauty

Nova besteedt zometeen aandacht de dure brandstof
Xabre

net even gezien, opzich niet veel nieuws, iedereen ergerde zich dood aan het gestolen kwartje van dief Kok etc. :smoke: die wiebeltax was opzich nog niet zo'n slecht idee
Jinka

Het is inderdaad belachelijk, die benzineprijs van tegenwoordig!
"Vroeger" toen de euro net ons land begon te beïnvloeden, was het al gemopper omdat hij toen op 1.01 stond de liter. Nu zou ik wel willen dat hij er op stond...:( "Die goeie ouwe tijd"
Dat kwartje van Kok, dat mag wel eens ingeleverd worden, met een leuke rente ofzo... :lol:
TMC16v

Black Beauty schreef:Nova besteedt zometeen aandacht de dure brandstof
Wat die milleu vent bij nova zei was gewoon geleuter,
Dat de brandstofprijs wel aardig klopt, heb zelf op de pomp gewerkt en in februari was het nog 1.10 bij ons, En nu is het er 1,30!

En dat hij 30cent bij diesel wil opgooien zal de economie helemaal kapot maken, Als die vent eens zal na denken zijn vrachtwagens en dieseltreinen meer vervuilend dan de huidige TDI, Als je een vrachtwagen ziet optrekken, Die kunnen wel een roetkat gebruiken.

Als benzine dan toch zo schoon is laat die prijs dan zakken. :D
mike16v

de vraag is kan je gezamelijk iets tegen die hoge prijs doen?? aktie voeren, maar hoe? iedereen blijft toch rijden en dat weten ze. maar iedereen baalt ervan...

alle nederlandse auto clubs aktie voeren? iets reglen met de ANWB??
Plaats reactie