navigatie mio 286

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
Frank

Ik wil een "pocket" navigatie systeem kopen.
En heb de mio 286 op het oog.
Is hier iemand mee bekend, of ervaringen.

Frank.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

het spul van Mio is niet denderend, ga voor tomtom icm met bv HP, werkt velen malen beter
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Roy
Moderator

Als je graag de hoofdprijs betaald zou ik zeker de hp nemen. :wink:

Ik heb zelf ook die mio icm route 66 en bevalt mij prima. :)
-Ray-
Contacteer:

Mio niet denderend? Ik heb sinds 2 weken de Mio 168 met TT5, flitspalen traject controles alles erop en eraan en werkt als een jekko. Niks mis mee.

kopen doe je m bij http://www.progress.nl of zoek ff via http://www.kieskeurig.nl :)
Immer wieder die verdammte Holländer
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Die mio 286 heeft toch zn 'eigen' navigatiesoftware? dus geen TT erop?

Heb zelf ook de mio 168 met TT3 nog een tijdje, en werkt echt heerlijk! rijdt zoveel relaxter! (Y)
-Ray-
Contacteer:

daar zit MioMap op idd, werkt ook prima hoor, heb ik ook. alleen TT5 is net ff wat uitgebreider, simpeler en heeft flitspalen en trajectcontroles.
Immer wieder die verdammte Holländer
mikko
Contacteer:

De Mio software is wat trager en wat complexer in gebruik, de software wordt ook minder vaak geupdate.
Verder heeft de Mio geen uitgebreide PDA functies aan boord.
Er zitten wel veel leuke dingetjes bij (Externe muis, draagtasje, oordopjes etc), maar een PDA met TomTom5 en een externe (Bluetooth of bedraad) muis lijkt mij een betere en vaak ook goedkopere oplossing.
Je kan dan ook filmpjes bekijken, muziek luisteren en al je agendapunten en notities bewaren.

Je kan daar idd alle flitslocaties inzetten en er zijn ook verschrikkelijk veel Points of Interests voor binnen te halen.
Tevens bestaat er de mogelijkheid om realtime file- en weer informatie binnen te halen (dan moet de PDA wel bluetooth hebben en de GMS ook) en kun je tolwegen of andere wegen vermijden.

Ik heb zelf de Mio168 (de PDA variant dus) en die werkt perfect, ingebouwde GPS antenne en TomTom5. (heb ik op cd "hint")
Koop een Mio168 en een SD kaart en je bent klaar. ;)
Plaats reactie