Met rolkooi toevallig? Heb ik ook weleens op de A15 ter hoogte van Hoogvliet gespot namelijk.le mouton noir (sandy) schreef:'k heb hem ook al vaker gespot, volgens mij heeftie ook een ompMaus schreef:Oh, in dat geval; gisteravond tegen de klok van 6 op de Laan de Verenigde Flitspalen in Dordt, thv afrit A16 een zwarte 16V. Zag in de gauwigheid dat er 16(?) inch velgen onder zitten. En volgens mij is tie verlaagd.le mouton noir (sandy) schreef:nee, 'k mag er niet meer mee rijdenMaus schreef:Sandy; reed jij vanavond iets voor 6 uur over de Laan der Verenigde flitspalen, thv op- / afrit A16? Ik zag een flits een zwarte 16V voorbij komen.
dus ik was 't niet
Sandy was 't niet, dus wie is 't wel?
eindemper (96 mm) ofzo, van een neger ook geloof ik (mag ik zeggen)
De Onbekende Renault.
-
-
- Contacteer:
nee vrij standaard, op de velgen en de uitlaat na 

-
Wie dan?
-
Hoe moet dat nou met jou, Remy? [img]http://www.sparkimg.com/emoticons/worry.gif[/img]Strijder schreef:Zn naam stond er niet op, en zn nummerbord kon ik niet lezen....
Vandaag gespot in Breda bij het Amphia ziekenhuis, een Clio Williams helemaal origineel met kenteken LT-NP-44.
Het leuke is als je bij de rdw kijkt dat de eigenaar hem al 10jaar heeft

-
Die is al eens eerder in Breda gespot. De eigenaar is echter niet bekend. Inderdaad al tien jaar in zijn/haar bezit. Een echte Williams die-hard.Edwin16v schreef:Vandaag gespot in Breda bij het Amphia ziekenhuis, een Clio Williams helemaal origineel met kenteken LT-NP-44.

Laatst gewijzigd door Remco_Rs op za 16 jul 2005 18:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Daarnet gespot in Vlaardingen geparkeerd in de westwijk
[img]http://www.starre1971.demon.nl/Afb040.jpg[/img]
zeer nette wagen!
zeer nette wagen!

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Tot de 190 bleef je hem voor?Mike (spitsoor) schreef:gespot gisteren in leidschedam. Een zilver clio RS met een oude heer achter het stuur. Wel zonde hoor denk dat die auto lui is. Trok hem ook zonder moeite eruit bij het verkeerslicht wat normaliter never nooit zou gebeuren

Paul1916v schreef:Tot de 190 bleef je hem voor?Mike (spitsoor) schreef:gespot gisteren in leidschedam. Een zilver clio RS met een oude heer achter het stuur. Wel zonde hoor denk dat die auto lui is. Trok hem ook zonder moeite eruit bij het verkeerslicht wat normaliter never nooit zou gebeuren
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Wonderlijk ik spot iemand, denk ik.
Geloof dat ik Renco (Vos) heb zien rijden in zijn GTE blue sport vandaag, op de weg van de UT richting de snelweg.
Geloof dat ik Renco (Vos) heb zien rijden in zijn GTE blue sport vandaag, op de weg van de UT richting de snelweg.
-
- Contacteer:
vanavond bij "lavenetzia" in dordt centre
een blauw metalic megane (gewone)
getinte ruitjes rondom, leuke velgjes, orginele achter
bumper met een achter skirt met daartussen een
dubbelloops eindpijp ow ja en heel herkenbaar
een gele vlam/streep t.h.v. de zij pinkers
dat was wat minder, maar heb hem toch een flyer van tbs
plus een weggeefsticker onder z'n ruitenwisser gedaan
bekende van iemand hier?
een blauw metalic megane (gewone)
getinte ruitjes rondom, leuke velgjes, orginele achter
bumper met een achter skirt met daartussen een
dubbelloops eindpijp ow ja en heel herkenbaar
een gele vlam/streep t.h.v. de zij pinkers

dat was wat minder, maar heb hem toch een flyer van tbs
plus een weggeefsticker onder z'n ruitenwisser gedaan
bekende van iemand hier?
nou dan zal die eindelijk eens tijd hebben gehad voor zen auto af temakenJoost (DoubleYou) schreef:Wonderlijk ik spot iemand, denk ik.

komt me bekend voor deze auto...althans, ik had afgelopen week in de havens net zo'n rs gesien, ook met 2 van die uitlaten achter, weet alleen niet meer of die nou geel wasPaul1916v schreef:Daarnet gespot in Vlaardingen geparkeerd in de westwijk
zeer nette wagen!

Joost (DoubleYou) schreef:Wonderlijk ik spot iemand, denk ik.
nope wasn't me! ik heb jou wel gespot met een chaggie kop fietsend richting UT

Die zie ik volgens mij ook wel eens over de N15 rijden en af en toe staat hij ook bij een bedrijf langs de N15 aan de rechterkant, een stukje voor de Thomassentunnel.willow schreef:komt me bekend voor deze auto...althans, ik had afgelopen week in de havens net zo'n rs gesien, ook met 2 van die uitlaten achter, weet alleen niet meer of die nou geel wasPaul1916v schreef:Daarnet gespot in Vlaardingen geparkeerd in de westwijk
zeer nette wagen!
gister avond (eigenlijk vanmorgen héél vroeg) een renault 5 (gtt weet ik niet zeker) een rode, met witte deuren door oostvoorne heen. Ging te snel, kon geen kenteken of rtc kenmerken vinden
Heerlijk weer een franse auto
-
- Moderator
- Car: Megane
net in ridderkerk:
-Blauwe gtt blue sport dennis
-witte gtt van ralf
-on bekende ggt voor mij met luchthapper:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Afb021.jpg[/img]
-zwarte clio II van remco (De uitlaat is niet mijn smaak sorry)
-zwarte clio 16v met goude velgen
-Zilver Clio rs phase II
-Blauwe clio 16v van willow
En meer renaults heb ik niet gezien
-Blauwe gtt blue sport dennis
-witte gtt van ralf
-on bekende ggt voor mij met luchthapper:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Afb021.jpg[/img]
-zwarte clio II van remco (De uitlaat is niet mijn smaak sorry)
-zwarte clio 16v met goude velgen
-Zilver Clio rs phase II
-Blauwe clio 16v van willow
En meer renaults heb ik niet gezien
Dat zal ook wel eens kunnen.Steven schreef:Wassie niet normaal rood en 15" zwarte stalen velgen?
Dan zal het die mafketel van een Jochem wel es kunne weze
Dat ding kwam met zo'n noodgang voorbij dat ik het niet zo goed kon zien.
Hij had in ieder geval wel hele erge haast.

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Rond 19:45 gespot op de N34 vlak voor Emmen, een 5 GT in een marine donker blauwe kleur (Bleu Sport of is dat lichter?)
Geen RTC kenmerken kunnen ontdekken, maar het ging dan ook best snel.
Ik reed in een zwarte Mégane met RTC kentekenplaathouders richting Dalen, Coevorden, Hardenberg enz.
Iemand van hier?
Ik reed in een zwarte Mégane met RTC kentekenplaathouders richting Dalen, Coevorden, Hardenberg enz.
Iemand van hier?
Laatst gewijzigd door Edward op vr 22 jul 2005 8:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Vanavond op de Zeeweg naar Bloemendaal aan Zee volgens mij (kon niet helemaal over de berm heen kijken) een williams blauwe Clio 16v of een echte Willy richting Bloemendaal. En stukkie verderop draaide een zilvergrijze Clio 16v met clubstickers van de parkeerplaats af de Zeeweg op richting Haarlem. Kon geen kenteken zien, maar auto was wel zwaar verlaagd, vooral de achterkant.
Ik was onderkoffer op de fiets
Ik was onderkoffer op de fiets

Goudkleurige velgen?ForeverYoung schreef:Rond 19:45 gespot op de N34 vlak voor Emmen, een 5 GT Turbo in een marine donker blauwe kleur (Bleu Sport of is dat lichter?)
Iemand van hier?
Vandaag gespot in Mill, een blauwe Clio (williams?) 16v met gouden velgen. Bekende?
Vanmorgen op de A44, spotte RJ mij, pas 10 seconden daarna had ik em door... was druk bezig met m'n buitenspiegel te corrigeren omdat een of andere malloot er weer tegenaan gelopen was (kwam ik pas op de snelweg achter)
Toen maar even gas bij gegeven en even gezwaaid
mooie bak!
Toen maar even gas bij gegeven en even gezwaaid

mooie bak!
-
Gisteren rond 13:00 uur gespot op de vluchtstrook van de A27 richting Breda ter hoogte van Gorinchem:
Zilvergrijze Clio RS ph. 1
Kenmerken: ander lichtmetaal en andere uitlaat. Die laatste was niet van al te beste kwaliteit want dat was de reden dat ie op de vluchtsrook stond. Z'n hele einddemper hing er namelijk onderuit!
Gozer stond naast z'n auto met z'n vrouwtje beetje beteuterd te kijken/bellen.
Is die onfortuinlijke persoon iemand van hier?
Zilvergrijze Clio RS ph. 1
Kenmerken: ander lichtmetaal en andere uitlaat. Die laatste was niet van al te beste kwaliteit want dat was de reden dat ie op de vluchtsrook stond. Z'n hele einddemper hing er namelijk onderuit!
Gozer stond naast z'n auto met z'n vrouwtje beetje beteuterd te kijken/bellen.
Is die onfortuinlijke persoon iemand van hier?