Ervaringen met een megane c-c 1.9 dci
-
ja vind die 1.9dci ook een hele fijne motor!!als ik weer verder ga met mijn project wil ik hem wel ff chippen 
-
oja klopt in de autoweek van 3 weken geleden volgens mij samen met de Peugeot 206CC HDI,BMW 320CD en Audi A4 TDI
-
- Contacteer:
viper schreef:ik vind het dieseltje wel een tof motorke ma als ik bij mijne dtike er naast ga staan dan kan die me (ongechipt) niet bijhouden !! da vind ik het enige minpunt wa je aan de cc hebt.
jouw dtike hoeveel paardjens heeft die wel
want bij mij weten als ge me een meg 1.9dci cc me 120peekaas rijd dan gaat je dtiken in ongetransformeerde staat wel ferm mogen blazen want die heeft 95 pk normaal

ik heb al gereden met megane 1.9dci en da spel sleurt niet normaal natuurlijk is het leuker met de laguna 2.2 dci 15O pk
greets thomas
ik heb wel een beetje extra power, ik zit op 116 pk en had daarvoor 101 pk en je mag ook ni vergete da een ccke toch al een heel stuk zwaarder is dan een gewone coupe van het vorige model heR5alpineturbo schreef:jouw dtike hoeveel paardjens heeft die wel
want bij mij weten als ge me een meg 1.9dci cc me 120peekaas rijd dan gaat je dtiken in ongetransformeerde staat wel ferm mogen blazen want die heeft 95 pk normaal![]()
ik heb al gereden met megane 1.9dci en da spel sleurt niet normaal natuurlijk is het leuker met de laguna 2.2 dci 15O pk
greets thomas
-
- Contacteer:
beste viper
bij mijn weten heeft een dti 95 pk tenzij dit in nederland anders zou zijn
de laatste dci motoren hadden wel 105pk
dus dat uw dtiken standaard 101pk zou hebben verwonderdt mij ten zeerste
greets thomas
greets thomas
R5alpineturbo schreef:beste viper
greets thomas

de eerste dtikes in de coupe's hadde 95 pk en die in de phase 2 hadde er 100 en de dcikes die hebbe er 105. (ik werk bij renault dus geloof me maar, ik weet het)
en nog iets waardoor ik zeker weet da mijne er 101 heeft standaard is omda die op de testbank is geweest en heb er nu een powerbox in steke en nu kom ik aan 116 pktjes maar als je nog meer info wil dan zal ik hier eens gerust m'n grafiek late zien zulle
kweet het, er zit toch redelijk wa verschil in, ik kan soms ook ni volge ma dit weet ik 100% zeker

greetz Viper
-
- Contacteer:
achzo
tgeen ik weet in belgie is dat er enkel dti s waren me eerst 95pk dan met de komst van dci 105 pk en dti 82pk mor dti 101pk heb ik nooit geweten is dat dan een van de hele laatste ofzo (ps wilde es de maand+jaar geven van uw wagen zou handig zijn dat we het weten omdat het heteerste is dat ik ervan hoor nuja ik weet ook niet alles he
)
so thx voor de info this is totaly new for me
tgeen ik weet in belgie is dat er enkel dti s waren me eerst 95pk dan met de komst van dci 105 pk en dti 82pk mor dti 101pk heb ik nooit geweten is dat dan een van de hele laatste ofzo (ps wilde es de maand+jaar geven van uw wagen zou handig zijn dat we het weten omdat het heteerste is dat ik ervan hoor nuja ik weet ook niet alles he

so thx voor de info this is totaly new for me