schade heb ik helaas al een keer gereden met deze auto, ik zag een vaststaand laagliggend blok over het hoofd, waardoor mijn bumper even au had

Die rode gtt is van mij, hij is nog niet zo heel lang verlaagt van voren. Achter zitten ook al wel koni's maar gewoon nog geen tijd en zin gehad om hem ook te verlagen. Nu kan ik ook nog normaal alle drempels over zonder dat ik mn uitlaat eronder vandaan rijpeter5GTTurbo schreef:Net terug uit Leiden.
Stond een hoop leuks.
de VWclub was weer aanwezig met zeer nette gebakkies.
Hoogtepuntje was waarschijnlijk die amerikaanse bak die een über burn-out deed.
Wat stinkt dat rubber zeg.
Reed ook nog een gele megane coupe rond met van die glimmende vieze nep schijfremmen. (tip: haal ze er af)
En van wie was die rode gtt?
Tijd dat die omlaag gaat of zitten je torsiestaven vast ???
Ook de nieuwe aanwinst van Ralf gezien
Hé hé, niet zo vloeken manPr0f schreef:Die rode gtt is van mij, hij is nog niet zo heel lang verlaagt van voren. Achter zitten ook al wel koni's maar gewoon nog geen tijd en zin gehad om hem ook te verlagen. Nu kan ik ook nog normaal alle drempels over zonder dat ik mn uitlaat eronder vandaan rij
Was zeker erg gezellig, die gele megane is btw eerst van wilma geweest. En volgens mij zaten er toen al van die nepdingen op.
Maar je had toch al een vriendin??Mike (spitsoor) schreef:Was ckers gezelligHeb ook iemand gezien die er leuk uit ziet
![]()
wie dit is zeg ik nie dat zal diegene zelf wel weten denk
Das nu de vraagRalf schreef:vind ze jou ook leuk dan??
Robert-Jan schreef:Das nu de vraagRalf schreef:vind ze jou ook leuk dan??.
tja het leven is duur he?Jinka schreef:Ik kom niet, stukje maand over, dus geen extra tank benzineen lopen is zoooooooooooooooooooo ver