Hej jongens, ik zoek namelijk een Clio V6 Look kit voor mijn Clio 2
Maar ik kan hem nergens te koop vinden? En ik weet ook geen prijzen
En als iemand een goede dealer vind voor een clio te tune?
Dan mag je deze informatie sturen dank je
Het is de 14delige kit van de trophy
2 probleempjes ...
1- de prijs : om en bij de 2750 euro ongemonteerd
2- om een mooie aansluiting te krijgen van de achterwielen id achterste wielkast moet de wagen veel lager komen, en dan bedoel ik id ordegrootte van 12à15cm ... en dat is niet haalbaar ... Hier id buurt heeft een klant het gedaan, maar het heeft serieus zweet en tranen gekost . En het blijft natuurlijk een 1600, en geen v6 hé
(Hoolie)-Ad schreef:je kunt de kit toch ook standaard bij renault kopen?
nee is geen kit.. renault verbouwt de auto in dieppe, daar word de achterkant echt grof uitelkaar gezaagd en opnieuw opgebouwd.
Is dat zo? die kit zit er ook echt maar op he (ok de wielkasten zullen wel uitgeslepen zijn maar dat is bij een maxi-kit / wide-body-kit ook zo dacht ik)
nee is geen kit.. renault verbouwt de auto in dieppe, daar word de achterkant echt grof uitelkaar gezaagd en opnieuw opgebouwd.
Is dat zo? die kit zit er ook echt maar op he (ok de wielkasten zullen wel uitgeslepen zijn maar dat is bij een maxi-kit / wide-body-kit ook zo dacht ik)
In de achterschermen zaagt men ook nog 2 flinke gaten tbv de koeling. Verder wordt de kit echt op de auto geplakt / gemonteerd. Hier en daar nog wat onderhuidse verstevigingen en dergelijke. Een V6 weegt ook niet voor niets 1350 kilo schoon aan de haak.
Ehm... je Clio 1.2tje verbouwen naar een V6? Waarom zou je dat in godsnaam willen doen? Zijn die kosten niet veel hoger dan hem inruilen voor een 'echte' V6? Bizar!
elmotheelk (Eric) schreef:Ehm... je Clio 1.2tje verbouwen naar een V6? Waarom zou je dat in godsnaam willen doen? Zijn die kosten niet veel hoger dan hem inruilen voor een 'echte' V6? Bizar!
Ik? Ik heb een Clio2 1600cc 16v 110 pk --> gaat hard genoeg en ik wil er alleen maar zo'n bodykit op he
In de achterschermen zaagt men ook nog 2 flinke gaten tbv de koeling. Verder wordt de kit echt op de auto geplakt / gemonteerd. Hier en daar nog wat onderhuidse verstevigingen en dergelijke. Een V6 weegt ook niet voor niets 1350 kilo schoon aan de haak.
Dit is in ieder geval iemand die het weet
Maar die kit kun je toch nog steeds los bij de dealer kopen en erop "zetten"?Ik heb niet gezegt dat het makkelijk is maar volgens mij is een wide-body-kit net zo'n kutwerk
Maus schreef:Ik zou 't niet weten of dat die kit zo bij de dealer te bestellen is.
Denk dat je 't makkelijkst uit bent door dan gewoon een V6 te kopen.
My point exactly...
ALS het mogelijk zou zijn alleen de kit te bestellen, reken dan nog maar 5000 euro totaal aan kosten. Ik zeg: koop dan een RS i.p.v. een 1.6.
Het zijn gewone v6 bumpers hoor maar me auto is nog niet af dus hij ziet er nog niet uit Zoek nog iemand die me kan helpen met me verlaging en de side skirts daarna kan je foto's krijgen
Christiaan_007 schreef:Het zijn gewone v6 bumpers hoor maar me auto is nog niet af dus hij ziet er nog niet uit Zoek nog iemand die me kan helpen met me verlaging en de side skirts daarna kan je foto's krijgen
Trut
Dat ZIJN JUIST de foto's die we willen zien. Ik ben echt niet benieuwt alleen hoe het er uit zit aan het einde ... vooal HOE je het doet interesseerd me het meest
Kijk ik zou best foto's erop willen zetten hoor geen punt Maar als kan iemand mij nou ff helpen met hoe ik die foto's dan hier op de site krijg en als iemand mij kan helpen met me verlagingsveren en me side skirts graag
die stukke zijn inderdaad bij renault te krijgen maar zoals al eerder gezegd kost da wel een redelijk stuk zulle, kdurf de prijs er ni bij te zette want ik ben ni meer 100% zeker ervan ma alles is te verkrijge, en natuurlijk ook de andere aansluiting voor je tankklepje he, da al zeker ni vergete