Helaas welXedrah schreef:Jij weet hoe hard het gaat.Roy schreef:Een corsa A die een audi TT voorblijft.... Daar geloof ik dus helemaal niks van

Jaja! Nou wel goed dat je die kon bijhouden!Strijder schreef:een auto
Paul1916v schreef:Eergister met het leren interieur achterin de auto op weg naar rotterdam op de A20 zag ik dit in mn spiegel opdoemen:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/DB92.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/DB91.jpg[/img]
Nummerbord: *88 DBN (DB Nine dus)
Wat een geluid zeg! duimpje gegeven, duimpje terug gegekren en even teruggeschakeld naar 4 om hem uit te dagen...dat lukte dus ik heb kunnen genieten van het geluid...daarna was ie snel aan de horizon verdwenen helaas
als ze metzijn tweeen waren heb je niks te zeggenSteven schreef:Dan mag het nog niet, er moet een geijkte teller in die auto zitten.
Aanvechten die hap, hier valt nog wat van te maken.
Heeft zijn teller officieel laten ijken DE LULSteven schreef:Dan mag het nog niet, er moet een geijkte teller in die auto zitten.
Aanvechten die hap, hier valt nog wat van te maken.
ach als het je eerste keer is heb je je papiertje binnen 10 dagen terugClitoRS schreef:Heeft zijn teller officieel laten ijken DE LULSteven schreef:Dan mag het nog niet, er moet een geijkte teller in die auto zitten.
Aanvechten die hap, hier valt nog wat van te maken.![]()
Die AMG kon ik ff bijblijven tot ik moest schakelen toen was tie weg
standaard automaat in AMG
Ben automonteur pech voor politie/justitieLuco/Alpine-racer schreef:ach als het je eerste keer is heb je je papiertje binnen 10 dagen terugClitoRS schreef:Heeft zijn teller officieel laten ijken DE LULSteven schreef:Dan mag het nog niet, er moet een geijkte teller in die auto zitten.
heb je de afgelopen drie jaar al een paar keer meer dan 30 km te hard gereden kon je wel eens een rijontzegging krijgen, net als ik
had alleen de mazzel dat de officier me niet failliet wilde laten gaan en dus werd de definitieve rijontzegging omgezet in een voorwaardelijke
hoezo pech voor justitie?ClitoRS schreef:Ben automonteur pech voor politie/justitieLuco/Alpine-racer schreef:ach als het je eerste keer is heb je je papiertje binnen 10 dagen terugClitoRS schreef:Heeft zijn teller officieel laten ijken DE LULSteven schreef:Dan mag het nog niet, er moet een geijkte teller in die auto zitten.
heb je de afgelopen drie jaar al een paar keer meer dan 30 km te hard gereden kon je wel eens een rijontzegging krijgen, net als ik
had alleen de mazzel dat de officier me niet failliet wilde laten gaan en dus werd de definitieve rijontzegging omgezet in een voorwaardelijke
twee keer met je eensPaul1916v schreef:En terecht als je vaker in de fouit gaat...dan is je baan geen excuus om onder je straf uit te komen (of andere straf te krijgen)
maar goed dit is niet t topic om in te chatten hierover volgens mij
Een collega van me (kleingoedchauffeur) mocht toch echt enkele maanden thuis zitten, ondanks dat hij z'n rijbewijs nodig heeft voor het uitoefenen van zijn werk.ClitoRS schreef:Is bijna onmogelijk voor hun om hem dan af te pakken omdat ik hem nodig heb voor mijn beroep kan het dus altijd blijven aanvechten meestal verliest justitie dan of je moet in 1 jaar een berg van bekeur ingen hebben gekregenzorg er wel voor dat ze me niet meer pakken
Kheb zelf ook een 21 TXE gehad, ding had 3 ton op de teller maar tijdensClitoRS schreef:1 de rest heb ik gehad nl. 1 GTT ph 1 '86
2 GTT ph 2 '88 en '90
1 R21 TXE '86
1 R21 GTX 2.2 '87
1 R25 V6 '88 (Alpine blok)
1 Laguna V6 "'96
Heb nu een Clio RS '01
R21 TXE liep op gas harder dan op benzine 215
Was voor mij de eerste keer maar volgens mijn advocaat is het als je er afhankelijk van bent heel goed aan te vechten (kost wel maar dan heb je ook wat) en een briefje van je baas doet ook wonderen vooral als hij er in zet dat je een hele verantwoordelijke chauffeur bent (werk bij Mercedes kost ook wat)Maus schreef:Een collega van me (kleingoedchauffeur) mocht toch echt enkele maanden thuis zitten, ondanks dat hij z'n rijbewijs nodig heeft voor het uitoefenen van zijn werk.ClitoRS schreef:Is bijna onmogelijk voor hun om hem dan af te pakken omdat ik hem nodig heb voor mijn beroep kan het dus altijd blijven aanvechten meestal verliest justitie dan of je moet in 1 jaar een berg van bekeur ingen hebben gekregenzorg er wel voor dat ze me niet meer pakken
zeker lekker luuks ook (215 echt 228 op digitale tellerNegotiator schreef:Kheb zelf ook een 21 TXE gehad, ding had 3 ton op de teller maar tijdensClitoRS schreef:1 de rest heb ik gehad nl. 1 GTT ph 1 '86
2 GTT ph 2 '88 en '90
1 R21 TXE '86
1 R21 GTX 2.2 '87
1 R25 V6 '88 (Alpine blok)
1 Laguna V6 "'96
Heb nu een Clio RS '01
R21 TXE liep op gas harder dan op benzine 215
de vakantie in Hongarije toch met gemak de 215 aangetikt, op benzine
heerlijke auto's...