wie kan mij helpen want ik wordt gek van mij auto.
als ik normaal optrek met mij clio16v en ik rij in derde versnelling ongeveer 2500toeren of iets meer dan schommelt de hele auto.
en het doet meeste erg als het heeft geregent dan rij ik klein stukje dan is een beetje weg met schommelen. ik heb de auto ook weg gebracht om uit telaten lezen maar dat was allemaal goed. wie weet wat dat kan zijn. alvast bedankt
groetjes patrick
HELP auto doet raar clio16v
Je bedoelt dat het blok hapert???PETJE schreef:wie kan mij helpen want ik wordt gek van mij auto.
als ik normaal optrek met mij clio16v en ik rij in derde versnelling ongeveer 2500toeren of iets meer dan schommelt de hele auto.
en het doet meeste erg als het heeft geregent dan rij ik klein stukje dan is een beetje weg met schommelen. ik heb de auto ook weg gebracht om uit telaten lezen maar dat was allemaal goed. wie weet wat dat kan zijn. alvast bedankt
groetjes patrick
Kijk eens of je bougie gaten goed droog zijn.
Ik zou eens een andere TPS sensor proberen en anders even de lamba sensor testen. (kun je heel makkelijk doen door hem los te koppelen en luisteren of de motor in 1 keer heel beroerd gaat lopen)PETJE schreef:ja de blok hapert en de bougie gaten zijn droog.
-
Een vriend van me heeft een vergelijkbare klacht gehad en na lang zoeken bleek er een kabel bloot te liggen en deze maakte contact met de carroserie.
Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!
-
- Contacteer:
volgens mij staat er dan water in de bougie gaten... wel vaker voorgekomen d8 ik.PETJE schreef:wie kan mij helpen want ik wordt gek van mij auto.
groetjes patrick
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
Nee, is wel 8 jaar geleden
sorry

-
Hmmmm...... Gasklepsensor? of luchtweger? laat die eens doormeten.
Hoe schoon is je luchtfilter?
Hoe schoon is je luchtfilter?
stapje terug; voel je een trilling in de auto?? Houdt de motor dan ook in/loopt hij slecht of schud het apparaat alleen? Andere klachten? Slecht aanslaan, hoog verbruik?? Recent schade gehad of iets gerepareerd?
We willen zo te zien allemaal graag helpen maar denk eerlijk gezegd (uit ervaring) dat dit te weinig info is.
Ben benieuwd!!
We willen zo te zien allemaal graag helpen maar denk eerlijk gezegd (uit ervaring) dat dit te weinig info is.
Ben benieuwd!!
ok gasklepsensor vervangen bij een dealer?? En wat is hoog verbruik? En inderdaad houdt de motor in of begint 'het frame' van de auto te schudden?
Ik heb iets soortgelijks gehad rond de 50 KM/H en volgens mij waren dat bij mij de aandrijfassen
Ik heb iets soortgelijks gehad rond de 50 KM/H en volgens mij waren dat bij mij de aandrijfassen
ja ik las dat je hem had laten vervangen , maar bij een dealer of een gewone garage (of zelf)? De basisinstelling luistert nogal nauw ben ik achter gekomen.
En het verbruik.. ja.. niet veel voor 40 liter tanken ongeveer.. maar binnen de stad en veel felle sprintjes zou het zomaar kunnen. Juiste afstelling gasklepsensor wil ook nog wel wat laatste litertjes besparen
En het verbruik.. ja.. niet veel voor 40 liter tanken ongeveer.. maar binnen de stad en veel felle sprintjes zou het zomaar kunnen. Juiste afstelling gasklepsensor wil ook nog wel wat laatste litertjes besparen