ACT: Clio Williams Deel 1
-
kut man, ik wist niet dat je er naar toe ging, ik had wel geweten dat ie een klapper heeft gehad.
ik heb hem net ff een mailtje gestuurd, dit is niet netjes
ik heb hem net ff een mailtje gestuurd, dit is niet netjes
-
op marktplaats hebben ze nu toch ook een forum waar je het over de advertenties mag hebben 

-
- Car: Renault Clio III RS
Oke: http://www.superkitcar.net/fotortc/williams.jpgLotuzClioWilliams schreef:Geen idee. Kenteken was nog niet bekend in het register. Zet maar online of stuur 'em even naar williamsregister@wanadoo.nl.antoine schreef:Weet iemand wie de eigenaar is van de gt-jt-85 ??
Ik heb hier nog een foto uit 1994 gevonden.
-
- Car: Renault Clio III RS
Volgens mij heb ik dit verhaal hier eerder gelezen op het forum. Ik weet alleen niet meer wie het erop gezet had. Maar id zaak vrouwelijk.Florus schreef:'k had het gelukkig door,maarja die kromme as zegt al wat natuurlijk![]()
Is i.d.d. niet netjes,iedere boerenl#l kan zien dat die bak verrot is,maar hij dacht waarschijnlijk,"ik neem de gok wel,en maar hopen dat ze het niet zien"!
-
weet iemand of je het contact slot van een 1.816v ook in een williams kan drukken? Of heeft de williams weer een ander stekkertje er aan hangen. thanks alvast
-
Die van een Williams past in de stuurkolom van een 16v, dus andersom lijkt mij ook.
-
thanks dat zou relaxt zijn.
Ze hebben bij mij willen in breken alleen is niet gelukt. Maar nu zijn me sloten rondom kapot. Dus ben een beetje aan het kijken of ik tweedehands sloten kan gebruiken. Wil nl wel weer een setje hebben dat ik maar 1 sleutel nodig heb voor al mijn sloten.
Ze hebben bij mij willen in breken alleen is niet gelukt. Maar nu zijn me sloten rondom kapot. Dus ben een beetje aan het kijken of ik tweedehands sloten kan gebruiken. Wil nl wel weer een setje hebben dat ik maar 1 sleutel nodig heb voor al mijn sloten.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Er stond bij een van de belgische leden een complete slotenset te koop.. ben alleen ff zn naam kwijt. ratte?? op kapaza.bePATRICK-CLIO schreef:thanks dat zou relaxt zijn.
Project: GTT Blue Sport
-
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
ja die ja. maar hoe heet hij nu op het forum....LotuzClioWilliams schreef:http://shop.kapaza.be/ratte

Project: GTT Blue Sport
-
Mightycliofreak
-
ik had die sloten al gezien
maar thanks.

-
Wat vinden jullie van deze velgen? Niet de kleur, maar het model. Het zijn 15" Speedlines.
[img]http://img301.imageshack.us/img301/3249/photo275tn.jpg[/img]
[img]http://img301.imageshack.us/img301/3249/photo275tn.jpg[/img]
Mooie velgen
Mijn zus heeft er geloof ik nog 2 stuks van liggen.

Mijn zus heeft er geloof ik nog 2 stuks van liggen.
-
Waar zijn die andere twee dan? 

Kzou het niet weten...LotuzClioWilliams schreef:Waar zijn die andere twee dan?
-
- Car: megane 2
heb je al eens goed naar die velgen gekeken, vind ze niet echt mooi + dat zn banden er verkeerd opliggen.paz-maniac schreef:hier in de buurt rijd ook een willy rond met zulk soort velgen in dezelfde kleur, ziet er echt wel netjes uit![]()
. alleen wel redelijk werk aan om de schoon te houden
-
Ik vind ze wel mooi, al komen die spaken beter tot hun recht in 16".
heb em van een eindje zien rijden en effe later stond ie in de parkeergarage, van een afstandje zag het er redelijk uit. van dicht bij zou ik het niet weten. ik ken de auto en/of de bestuurder verder ook nietjoeri_clio16V schreef:heb je al eens goed naar die velgen gekeken, vind ze niet echt mooi + dat zn banden er verkeerd opliggen.paz-maniac schreef:hier in de buurt rijd ook een willy rond met zulk soort velgen in dezelfde kleur, ziet er echt wel netjes uit![]()
. alleen wel redelijk werk aan om de schoon te houden
R5GTT. Drive it like you stole it
In 16" zijn ze zeker het mooist ja 

Ik zat erop te wachtenThierry schreef:In 16" zijn ze zeker het mooist ja

-
't Is niks dat ze wat nieuws kopen, maar ze laten het ook altijd zo duidelijk merken, hè? 

Weet iemand toevallig waar Veban zijn Williams velgen laat reviseren?
hier in de buurt kan je dat toch ook wel laten doen volgens mij, kmoet vanmiddag nog effe langs bij schadebedrijf hier. zal wel es effe vragen waar ze dat laten doen, of dat ze dat zelf doen.
R5GTT. Drive it like you stole it
Die van Veban zien er altijd wel heel erg netjes uit, maar als jij een goed adres hier in de buurt weet dan mag je dat altijd laten weten 

-
Niets meer vernomen van Aluvelg Repair. Ik snap dat 220,- zoals Mightycliofreak aangaf te laag is als standaard bedrag, maar om nu er meteen 300,- van te maken... Ik heb ze voorgesteld om voor die prijs dan ook meteen m'n veerpootbrug in dezelfde kleur te spuiten, maar daar heb ik dus geen reactie meer op gekregen.
Ik kan ze nu viavia ook laten poedercoaten voor iets van een 30 per velg, maar dan zal ik ze wel eerst moeten laten herstellen en of diegene de goeie kleur heeft is ook maar de vraag...
-
Kun je dan ook laten poedercoaten als de velgrand gepolijst dient te worden?