De kleur van de GTT komt op deze wel een stukje beter over. Mooi kleurtje.
En dan de installatie... We wachten af...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Audio blijft voorlopig bepert tot de Sony-kist en een paar speakers voor.
In de toekomst gaat dit vervangen worden door spulletjes van Kicker.
Sinds gisteren zitten de reklauwen achter er weer op en nieuwe handremkabels er onder. Zaterdag al snel de achterklep er op geschoeft, als nu mijn achterlicht kappies klaar zijn kan eindelijk de bumper er onder.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Antenne voor montage aan de binnenzijde van de auto, bijv. op de voorruit en Aanstuursetje voor CDV van WAECO. erg mooi spul netjes alles dicht gesealt, ziet er 10x beter uit als die Tesor troep van autostyle en het is net zo duu.
Zo vanavond het een en andere aan onderdelen op papier gezet,
Ik ga morgen avond het dashbord weer terug hangen, dan heb een beter idee van waar welke kabelbomen moeten komen.
Als het dashbord erin hangt kan ik de rest van de binnenzijde afmaken en kunnen de deuren er weer terug in.
Eerst maar een plannetje smeden om mijn blok te scheiden van het subframe. Dan kan ik verder het subrame opbouwen en de auto weer rollen, er is nog zat te doen voor dat ik hem weer kan starten.
Maar de vakantie zit erop, dus we kenne er weer vol tegenaan