Misschien raakt de olie gewoon op nu...is het wel over een paar maandjes voorbij.

Zal wel moetenMarcoG schreef:Wat tanken jullie toch veel bij dat domme kutbedrijf Shell???
in spijkenisse zit de avia bij de hartel brug scheelt 6 cent per liter op de bp en met je pas nog een keertje 2cent de liter. zou ik best voor om willen rijden .Mike (spitsoor) schreef:Zal wel moetenMarcoG schreef:Wat tanken jullie toch veel bij dat domme kutbedrijf Shell???met men bedrijfsauto kan ik alleen maar bij shell tanken. Doe dit met men eigen auto ook omdat ik gewoon geen zin heb om een ander tank station op te zoeken.
Renault maakt ook fietsenMichael19 schreef:stel je voor dat ik straks op de fiets naar mijn werk moet. ik word al onwel bij de gedachte eraan
Misschien word het tijd dat een RTC regenpak in het assortiment word opgenomen?Xabre schreef:Renault maakt ook fietsenMichael19 schreef:stel je voor dat ik straks op de fiets naar mijn werk moet. ik word al onwel bij de gedachte eraan![]()
![]()
[img]http://www.vehidex.com/photos/serie2/velo_renau1.jpg[/img]
Goed idee man, een Renault fiets.Xabre schreef:Renault maakt ook fietsenMichael19 schreef:stel je voor dat ik straks op de fiets naar mijn werk moet. ik word al onwel bij de gedachte eraan![]()
![]()
[img]http://www.vehidex.com/photos/serie2/velo_renau1.jpg[/img]
Gallon, is 3,785411784 literXabre schreef:2 dollar per gallon (4 liter)benzineprijs is daar heilig
als de overheid daar netzoveel belasting gaat heffen op benzine als hier breekt er echt een dikke burgeroorlog uit daaro
Denk dat we "Flodder" acties kunnen verwachtenMarcoG schreef: Kijken wat die Olijnsma meekrijgt van de prijzen daar aan de andere kant.
Dat meen je niet! Zo duur is het hier nog niet eens!Panoramix schreef:1,485 bij de Gulf voor mijn super-zuipende sloep...Het is dat ik een vergoeding voor woon-werkverkeer krijg, anders kwam ik toch wel in wat anders voorrijden
super 98 met loodvervanger. zie http://www.gulf.nlForeverYoung schreef:Dat meen je niet! Zo duur is het hier nog niet eens!Panoramix schreef:1,485 bij de Gulf voor mijn super-zuipende sloep...Het is dat ik een vergoeding voor woon-werkverkeer krijg, anders kwam ik toch wel in wat anders voorrijden
Zal toch wel 98 zijn zeker..
Steven schreef:Ben je toch ook aardig stom als je 91 gaat tanken
had al zo'n reactie verwacht ja.ForeverYoung schreef:octaan 91 dus, gewoon om ff te testen hoe m'n auto hier op loopt
Weer wat geleerd.MarcoG schreef:Als je rustig rijd pingelt er niks. Je moet niet gaan racen met 91Žer dus. Als je em door wilt trekken tot 7000 toeren moet je bijna wel 98Žer nemen. Maar voor het huis-tuin-neuken-verkeer...91. Ik rij zelf afwisselend 95 en 98 in de 16v.
In USA rijden ze met 78, pingelt ook niks...maarja, bij die toeren wat die lompe bakken ook draaien. Buitenlandse autoŽs (audi, porsche enzo) moeten allemaal octaan-boost erbij gieten hehe!
Meeste rijden hier toch op gas? Zou anders wel katchinggg zijn als je met zon dikke 5liter V8 ofzo hier benzine gaat rijdenvraag me af hoe dat gaat als zo'n amerikaan hier komt te rijden, is 95 dan niet veel te hoog of maakt dat juist niks uit?
eeuh. ja. weer eens niet verder gekeken dan m'n neus lang is. excusespaulusdecliokabouter schreef:Meeste rijden hier toch op gas?vraag me af hoe dat gaat als zo'n amerikaan hier komt te rijden, is 95 dan niet veel te hoog of maakt dat juist niks uit?
Jij zit toch nog redelijk snel op de grens of niet? Een verschil van 10 cent de liter is 'tegenwoordig' redelijk normaal....Joost (DoubleYou) schreef:'t is zo jammer dat die grote afstanden zo onwijs lang duren op de fiets... Bijna 1,50 per liter is wel allemachtig veel...