Automaxx Summer Edition - Chat topic
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
@ Ferdi: lees aub je PM eens..zoals ik al vaker voorgesteld heb handel ik dit soort dingen graag over PM af..
@Jupke: Ook jij hebt PM...lees dit aub
In dit topic ga ik er niet meer op reageren..over PM wil ik graag dingen nogmaals uitleggen.
@Jupke: Ook jij hebt PM...lees dit aub
In dit topic ga ik er niet meer op reageren..over PM wil ik graag dingen nogmaals uitleggen.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Welke bedoel je lex??Lex schreef:Zeker het project waar Jurgen mee bezig is.
Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
ja inderdaad, voor zover ik weet is er nog nooit eerderChris schreef:Jammer dat gelijk een hele club alles fout doet, terwijl het maar om een (klein) aantal personen gaat..
een "incident" geweest met de rtc.
is overigens ook de reden dat ik er lid van ben
en ja 't is stom geweest, maar om daar i.d.d. een hele club op af te rekenen, en boze brieven gaan schrijven

( en dit is de enige en de laatste keer dat ik hierop reageer )
-
- Contacteer:
en een grapje moet kunnen toch? 

wie heeft er iets geschreven dan??le mouton noir (sandy) schreef:ja inderdaad, voor zover ik weet is er nog nooit eerderChris schreef:Jammer dat gelijk een hele club alles fout doet, terwijl het maar om een (klein) aantal personen gaat..
een "incident" geweest met de rtc.
is overigens ook de reden dat ik er lid van ben
en ja 't is stom geweest, maar om daar i.d.d. een hele club op af te rekenen, en boze brieven gaan schrijven![]()
( en dit is de enige en de laatste keer dat ik hierop reageer )
ik dacht dat ik op de vorige pag al gepost had dat het zo wel goed was en dat iedereen erover op zou houden,blijkbaar willen jullie dat niet
Goed... Dan maak ik er wel een eind aan.
Sorry, dames en heren, het topic gaat (tijdelijk?) dicht. Het verhaal moet maar eens een einde krijgen, denk ik. Het is heel vervelend wat er is gebeurd, maar ik denk dat het het beste is als de betrokkenen dit onderling uitpraten en niet op dit forum.
Opmerkingen, vragen en reacties graag via PM.
** Topic Locked **
Sorry, dames en heren, het topic gaat (tijdelijk?) dicht. Het verhaal moet maar eens een einde krijgen, denk ik. Het is heel vervelend wat er is gebeurd, maar ik denk dat het het beste is als de betrokkenen dit onderling uitpraten en niet op dit forum.
Opmerkingen, vragen en reacties graag via PM.
** Topic Locked **