Automaxx Summer Edition - Chat topic

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

ah, de DTT-ers hebben ons gevonden.
Welkom. en dit soort discussies gaat hier via PM.
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Jongens, laten we het hier gezellig houden. :wink:
jupke

Posted: Mon Jun 27, 2005 9:00 pm (RTC Member) Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

En vooral de auto's niet aanraken daar
geld ook voor jou.
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

jupke schreef: ik zag dat het topic van dtt op slot was maar ik wil hier nog wel op reageren.
de eerst volgende meeting kom ik persoonlijk op JOU moterkap schrijven.
je hebt geluk dat er geen mensen waren die het toen gezien hebben,anders had jij nu niet meer kunnen typen.
je moet met je poten van andermans auto afblijven amen.
En jij hebt direct een forumban aan je broek. Dat soort dreigementen hou ik niet van.

http://www.renault-tuning.com/reglement.php
Ferdi

jupke schreef:
Paul1916v schreef:Wat moet er over besproken worden dan? iedereen die aanwezig was op automaxx heeft t allemaal al meegekregen hoor..
En aangezien het al op automaxx zelf opgelost is heb ik er geen behoefte aan om er naderhand hier op het forum nog eens over te beginnen..:S
ik zag dat het topic van dtt op slot was maar ik wil hier nog wel op reageren.
je hebt geluk dat er geen mensen waren die het toen gezien hebben,anders had jij nu niet meer kunnen typen.

we hebben een paar jongen met moeite moeten tegenhouden om niet naar jullie stand te komen om dit even uit te leggen..

ik over de zeik, Gielske bijna tot jankend toe, en dit allemaal dankzij RTC

doen jullie goed, en ik dacht ook aan te nemen dat jullie slogan "respect is everything" waar was.. maar deels blijkbaar dus niet
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Einde discussie.
Regel dit onderling maar, de rest van het forum heeft er niets mee te maken.
Ferdi

dennisvr schreef:
jupke schreef: ik zag dat het topic van dtt op slot was maar ik wil hier nog wel op reageren.
En jij hebt direct een forumban aan je broek. Dat soort dreigementen hou ik niet van.

http://www.renault-tuning.com/reglement.php
Dennis? waarom, hij mag zijn mening toch ook zeggen? Ik bedoel ik heb nu een discussie tegen 100 man... en dan mag hij niet reageren en wordt gelijk zijn ip geblokt? jammer hier joh!

wat vind jij ervan?

volgens mij moeten we gewoon met de poten van ieder zijn wagen afblijven of niet?
Deborah

Helaal mee eens met Ferdi, gewoon van elkaars wagen afblijven. En als je niet tegen drank kunt, omdat je daar vervelend en handtastelijk van wordt, drink dan niet!!!

Een ban is wel het zwakste wat je kan doen als je even met je bek vol tanden staat!
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

Ferdi schreef:Dennis? waarom, hij mag zijn mening toch ook zeggen? Ik bedoel ik heb nu een discussie tegen 100 man... en dan mag hij niet reageren en wordt gelijk zijn ip geblokt? jammer hier joh!

wat vind jij ervan?

volgens mij moeten we gewoon met de poten van ieder zijn wagen afblijven of niet?
Ook dit kan in een PM :wink:

En je mening geven is anders dan zomaar beginnen te dreigen. De manier waarop je het zegt maakt het verschil.

Verder zijn de enige die hier op reageren degene die er bij waren, en verder niemand.

Gr.Frits
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Zijn mening wel, maar dreigen doet ie maar ergens anders. Ik bemoei me niet eens met de inhoud van de discussie, daar sta ik buiten.
Ik ben hier als forumadmin bezig

Ik verkeerde in de veronderstelling dat het uitgepraat was. als dat niet zo is, je weet waar je moet zijn Ferdi, niet hier op het forum. De club heeft er nix mee te maken. Tenzij ik hoogstpersoonlijk tegen je auto sta te schoppen. Ik ben niet verantwoordelijk voor de daden van 300 man. Kan moeilijk bij iedereen zijn handje vasthouden.
Deborah

dennisvr schreef:Zijn mening wel, maar dreigen doet ie maar ergens anders. Ik bemoei me niet eens met de inhoud van de discussie, daar sta ik buiten.
Ik ben hier als forumadmin bezig

Ik verkeerde in de veronderstelling dat het uitgepraat was. als dat niet zo is, je weet waar je moet zijn Ferdi, niet hier op het forum. De club heeft er nix mee te maken. Tenzij ik hoogstpersoonlijk tegen je auto sta te schoppen. Ik ben niet verantwoordelijk voor de daden van 300 man. Kan moeilijk bij iedereen zijn handje vasthouden.
Je bent toch voorzitter.
Mooi die gasten de club uitflikkeren
catrinus

De club heeft er wel degelijk wat mee te maken. Anders sta je er immers niet onder de naam rtc. Jammer dat er altijd een paar lui het verzieken voor de rest.
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Catrinus: Eerst het verhaal van 2 kanten aanhoren en dan pas je mening geven op het forum aub..
Hier worden een heleboel dingen uit zn verband gerukt. DTTers die het hebben over 'gasten' van de rtc terwijl er 1 klein voorval was (ja daar was ik verantwoordelijk voor) maar dat is diezelfde avond + de volgende middag allemaal persoonlijk tussen Ferdi en mij uitgepraat.
Heel erg jammer dat dit nu een paar weken naderhand ineens over een forum moet.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

catrinus schreef:De club heeft er wel degelijk wat mee te maken. Anders sta je er immers niet onder de naam rtc. Jammer dat er altijd een paar lui het verzieken voor de rest.
Weet jij wat er gebeurt is dan?

Ik namelijk niet, en toch was ik er zaterdagavond ff.

Maar de RTC kan toch al zijn leden niet opvoeden?

Maargoed, wat is er aan de hand? Ben wel héél erg nieuwsgierig.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Chris schreef:
catrinus schreef:De club heeft er wel degelijk wat mee te maken. Anders sta je er immers niet onder de naam rtc. Jammer dat er altijd een paar lui het verzieken voor de rest.
Weet jij wat er gebeurt is dan?

Ik namelijk niet, en toch was ik er zaterdagavond ff.

Maar de RTC kan toch al zijn leden niet opvoeden?

Maargoed, wat is er aan de hand? Ben wel héél erg nieuwsgierig.
Zonder aan iemands kant te staan of iets van het verhaal af te weten vind ik dat je de club niet aansprakelijk kan stellen, vind dat iedereen verantwoordlijk is voor zijn eigen doen en laten!!

Respect voor elkaar en elkaars eigendommen cq auto's dus!! (F)
jupke

Respect voor elkaar en elkaars eigendommen cq auto's dus!!
idd we houden er maar over op :D
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

jupke schreef:
Respect voor elkaar en elkaars eigendommen cq auto's dus!!
idd we houden er maar over op :D
denk dat dat ook het beste is. (Y)
Ferdi

chauvinistische uitspraak van meneer de voorzitter.

maar goed, ik kap er maar mee en val zeker niet alleen jou erop aan Paul

met meerdere heb ik er nog niet over gepraat, en dat ga ik zeker ff doen!
nu ik die namen weet.

heel erg jammer dat dit heeft moeten gebeuren... maar als er bij onze club een wagen wordt beschadigd opzettelijk door derden, dan reageren wij er als club ook fel op.

Er zijn een aantal mensen van Automaxx over geinformeerd en die weten er van af..

het zou jammer voor jullie club zijn dat door deze redenen jullie volgend jaar niet meer toegelaten worden...
maar zoals ik het zeg, ik ben geen automaxx, maar zou het zeker meenemen als ik er bij zat... dus uiteindelijk ben je wel verantwoordelijk voor je club.

het zou mooi zijn als van den Herik e.d. zo op zijn aanhang reageert

ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel...
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Begin toch wel benieuwd te worden wat er gebeurt is :s
Robert-Jan

Ik vind het erg jammer dat het zo gelopen is.
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Ik ken de verhalen niet, maar wat is dan de schade? En een club aansprakelijk stellen voor de schade is niet mogelijk, stond ook op de reglementen en de paddockkaart van Automaxx. Daarnaast is de club een rechtspersoon waarbij het zo geregeld is dat niet de club aansprakelijk gesteld kan worden, enkel de persoon die de schade heeft toegebracht. En dan is het een verzekeringskwestie / of moeten jullie het onderling afhandelen. Graag niet door deze zaak de gehele club als slecht gaan beschouwen en ons daarom niet meer toe te laten op door VDB georganiseerde meetings (door de organisatie hiervan op de hoogte te brengen, en misschien de verhalen erger te brengen).

Tuurlijk is het jammer dat het zo gelopen is, maar deze club bestaat uit 300 leden, maar zorg dan niet dat je het voor alle 300 leden verpest terwijl er maar één (of 2, zoals ik al zei ik ken het verhaal niet) iets verkeerds heeft uitgehaald. Laten we dit alsjeblieft als nette mensen oplossen.
Remco T.
Contacteer:

doen jullie goed, en ik dacht ook aan te nemen dat jullie slogan "respect is everything" waar was.. maar deels blijkbaar dus niet
blergh hier is iedereen ook al zo vaak de fout in gegaan...

"Respect is everything" is bedacht door de grondleggers van de club
en is afkomstig uit het spel Grand Theft Auto.. waar je dus hoe meer mensen omlegd hoe meer respect krijgt :)
Ik zeg niet dat we dit naleven maar veel mensen begrijpen niet wat t betekent en waar het vandaan komt.. nog steeds niet.

Respect in deze zin is dus hoe opvallender/mooier je auto hoe meer Respect je krijgt. (Naar mijns inziens)
Aangezien je nooit je clubleden tot Respect naar anderen
kan dwingen.. opvoeden dus zoals dennis al zei.

Het zou heel sneu zijn als de hele club verantwoordelijk word gehouden door DTT door iets wat niet heel de club heeft uitgevreten.
jupke

ik denk dat het bestuur op zo,n event de boel wel in de hand kan en moet houden??
ik ben zelf de voorzitter/oprichter van dtt en ook ik heb eigen leden op donderdag avond al op het matje moeten roepen dat ze der eigen moeten gedragen en als ze dat niet van plan waren dat ze konden vertrekken naar huis.
de 3 opvolgende dagen nergens last meer van gehad.
maar volgens mij is het al opgelost dus zullen we er maar over op houden?
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Het bestuur is er om in goede banen te leiden, ik denk dat er in de toekomst wel wat beter op gelet gaat worden. Natuurlijk is het met een grote groep niet mogelijk dat het bestuur echt op de persoon gaat letten, en je begrijpt zelf ook neem ik aan dat dat erg lastig is.

Verder is er ook aan onze kant niets ernstigs gebeurd de dagen erna. Maar idd laten we tot de leuke kanten van Automaxx overgaan. Voor mij was het echt een vet weekend en ik heb leuke ideeën voor m'n wagen opgedaan :P
Riël
Über-Spammer

Voor zover ik weet is er ook helemaal niet zoveel ernstigs gebeurd. Overigens zijn we als bestuur door het DTT ook niet op de hoogte gesteld op dat moment. Dan zou het heel anders overkomen als dat er 2 weken later ineens ophef over gemaakt zal worden. Dat men boos word snap ik, maar als 't uitgepraat en opgelost is, laten we de zaak dan rusten?
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

Aangezien dit een automaxx chat topic is:

ik ben een buitenstaander in dit verhaal (sta buiten het verhaal dus) en heb alleen van horen zeggen wat er is gebeurd.

wat ik dus begrepen heb is dat iemand iets op de motorkap van een auto van Dutch Tuning Team heeft geschreven en dat hier heibel is door ontstaan, wat later ook netjes opgelost/uitgepraat is.

dus als hier ineens mensen dreigementen uiten en zo dus meteen een beeld van DTT bijstellen naar een beeld wat iets minder rooskleurig is, terwijl het toch 2 weken later is, en toch uitgepraat was, remember? dan vind ik dat wel even apart. oude koeien uit de sloot halen dus.

nog even iets soortgelijks: een kennis van mij heeft laatst terwijl het wat motregende een VW logo in de druppels op m'n motorkap getekend, ik rij een Mégane en hij een VW Vento. Ik vond het niet erg dat hij dat deed, moest er zelfs om lachen. En hoe vaak zien we geen vrachtwagen rijden waar iemand op heeft geschreven 'ik ben vies' of zo iets dergelijks? Kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand van wakker ligt, dus waarom al die ophef?
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Ferdi schreef:chauvinistische uitspraak van meneer de voorzitter.

maar goed, ik kap er maar mee en val zeker niet alleen jou erop aan Paul
hou nou maar op met dat gestook. Ik weet nou zo onderhand wel dat je er niet blij mee bent.
Lees de rest van de reacties ook eens
met meerdere heb ik er nog niet over gepraat, en dat ga ik zeker ff doen!
nu ik die namen weet.

heel erg jammer dat dit heeft moeten gebeuren... maar als er bij onze club een wagen wordt beschadigd opzettelijk door derden, dan reageren wij er als club ook fel op.

Er zijn een aantal mensen van Automaxx over geinformeerd en die weten er van af..

het zou jammer voor jullie club zijn dat door deze redenen jullie volgend jaar niet meer toegelaten worden...
Zolang ik van VDB geen boze brieven of vragen om uitleg krijg maak ik me daar niet te druk om.
maar zoals ik het zeg, ik ben geen automaxx, maar zou het zeker meenemen als ik er bij zat... dus uiteindelijk ben je wel verantwoordelijk voor je club.

het zou mooi zijn als van den Herik e.d. zo op zijn aanhang reageert

ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel...
Van den Herik trekt ook bij grote rellen de handen af van zijn eigen supporters.

Ik kan echt onmogelijk 4 dagen lang 40 man aan het handje houden. Ik ben ter plekke niet eens officieel op de hoogte gesteld. Nu kan ik er echt niets meer aan veranderen. Was daar langsgekomen, had ik iig _iets_ kunnen doen.
Riël
Über-Spammer

Riël schreef:Overigens zijn we als bestuur door het DTT ook niet op de hoogte gesteld op dat moment. Dan zou het heel anders overkomen als dat er 2 weken later ineens ophef over gemaakt zal worden.
Steefzz
Contacteer:

dennisvr schreef:
Steefzz schreef:Zo ik heb even de groepsfotos aan elkaar geshopt :D
Alleen de RTC tent staat er niet zo goed op en het kan ook nog wel wat netter maar toch kan je een beetje een indruk krijgen.
Ik zal even kijken wanneer ik tijd heb om de rest online te gooien.

Klik
[img]http://www.steefzz.nl/fotos/renault/automaxx2005/group_small.jpg[/img]
Steefz: zie jij nog kans deze verder te verbeteren? Of iemand anders? Ik wil die foto namelijk gaan gebruiken voor de site.
Sorry lees as nu de reactie, ik zal kijken of ik van het weekend tijd er voor heb. Heb het nu nogal druk. Als eventueel iemand anders hem wil verbeteren moet die mij maar even mailen, dan kan ik de hoge resolutie versie doorsturen.
Menno

dat DTT, dat is een autoclub uit Belgie ofzo?
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

Menno schreef:
dat DTT, dat is een autoclub uit Belgie ofzo?
DTT Betekend officieel, Dutch Tuning Team. en komt voor het grootste gedeelte uit noord-brabant.
jupke

Riël schreef:Voor zover ik weet is er ook helemaal niet zoveel ernstigs gebeurd. Overigens zijn we als bestuur door het DTT ook niet op de hoogte gesteld op dat moment.
Dan zou het heel anders overkomen als dat er 2 weken later ineens ophef over gemaakt zal worden. Dat men boos word snap ik, maar als 't uitgepraat en opgelost is, laten we de zaak dan rusten?
niemand is boos,maar ik las in het ander topic over de dtt meeting reacties waar ik alleen maar op reageerde,degene die dat gepost hebben in het ander topic zijn er zelf mee begonnen,anders was er hier geen woord over gevallen.
En vooral de auto's niet aanraken daar
wilma
handboeien mee, handen op je rug en vooral niet ademen richting lak...stikstof en CO2 zijn namelijk dodelijk voor de lak
paul

neem anders ducktape mee, om je handen op je rug te binden

en een stukje taart om het goed te maken
gabri

dit zijn reacties over wat er op SE is gebeurd,en dat is nergens voor nodig om er lacherig over te doen.
Ferdi

juist Jup!

en dan vinden jullie het raar dat ik hier op ga reageren?

ik dacht ook dat het uitgepraat was, maar daarna lekker stoer op het forum over grappen grollen? dat is pas laag...

en paul, ik heb je gevraagd om de dag daarna naar onze stand te komen, je bent niet geweest.. waarom weet ik niet....

en verder, hier hebben we niet over een vrachtauto, bestelbusje, ofsow,
vrijwel alle auto's van DTT zijn pure showauto's waar men naast de aanschaf nog duizenden euro's in gestoken hebben. dat dit bij deze club niet gebeurd ( op een paar uitgezonderd, val me niet aan) snappen ze dat schijnbaar nog niet helemaal..

ik zal het uitleggen, op een auto zit stof, die van de weg ernaast erop is gekomen... dat kan, no problemo, de volgende dag er voorzichtig afspoelen.. maar dat stof is zand, en zand schuurt, dus krassen..
als er dan iemand doodleuk even je auto gaat beschrijven, en niemand van die 4 personen die er bij waren ff goed nadenkt wat de gevolgen kunnen zijn, noem ik jullie geen autoclub.

dat is gewoon nadenken waar je mee bezig bent

Verder staat er sinds kort ene blauwe RX-8 bij ons op de ledenlijst..

wat ik ermee wil zeggen, wat doet de KNVB als feyenoord, ajax e.d. rellen heeft gehad? idd conseqeunties nemen bij de club.

dus zij zullen dit zwaar mee overwegen, maar zoals ik al zei, ik heet geen automaxx..
Riël
Über-Spammer

Hou op met die dreigementen Ferdi, zeg me wat die schade is. En bovendien kenden de personen in kwestie elkaar, het gaat hier niet om clubs onderling .

Ik vind trouwens dat onze club ook pure showauto's heeft. Ieder zijn smaak he kerel. Wat is er dan met die RX-8? Heeft dat hier iets mee te maken ? Ik raak de draad kwijt?
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Volgens mij is de RX-8 van Brian Klifman van VDB.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Gesloten