6 persoons gigagrote camper. Voor de geintereseerden, Rapido 986M.
Nu nog een camcorder en alles op internet gooien...
Ff een topic "RTC goes BangBus" maken en klaar komt Kees, Andre, Arie, Riel of zoiets...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Zo dat lijkt me een erg gaaf idee.
Alleen is het voor mij gewoon niet zeker of zoiets voor mij te doen is, financieel gezien en dan ook nog hopende dat de 19 er zonder problemen heen (en weer terug) kan
Maar ik zie het zeker wel zitten
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
als we gaan,pak ik toch liever een hotel,ik heeft maar een coupe,de kofferbak is bezet,dus zit dan met een zelfde lading als automaxx.als ik daarmee naar slovenie moet rijden......
Kunnen/willen die gasten daar wat voor ons regelen?
Renault Megane Coupé 2.0 16v Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
zal voor je duimen,zou je dat aandurven zon grote afstand?
waarom zou ik die afstand niet aandurven?????? zijn er al mee naar de gp van monza gereden
typisch dat ze bij een ferrari niet eens keken en bij de alpine hun nekken stonden te verdraaien en dat blijft toch leuk
en je mag een rondje meerijden
waarom zou ik die afstand niet aandurven?????? zijn er al mee naar de gp van monza gereden
typisch dat ze bij een ferrari niet eens keken en bij de alpine hun nekken stonden te verdraaien en dat blijft toch leuk
omdat die dan net is opgeknapt
dat meerijden hou ik je aan
Renault Megane Coupé 2.0 16v Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
omdat die dan net is opgeknapt
dat meerijden hou ik je aan
ik hoop inderdaad dat die halverwege 2006 klaar is, zoniet hoor je het wel en schuiven we het meerijden wel op
en is die niet klaar ook wel interesse maar het is nog wel erg ver weg
chris-mc schreef:een eind rijden?lijkt me alleen maar mooi,zie je nog eens wat van europa
mischien te vroeg,maar hoe wordt het verblijf geregeld?
TENT + SLAAPZAK !!!! bij gebrek hieraan, verblijf in eigen auto.
Arie van de Hoek schreef:
bij gebrek hieraan, verblijf in eigen auto.
neee, mn achterklep kan nog niet op slot, dalijk pikken ze me!
We gooien jou er uit. en gaan lekker slapen naast :X
p.s @ Ralf.
Ff nieuw slotje bestellen ??