
Ff voorstellen : Arco
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Hahahaha. Ik weet het bijna.... 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
ik wacht vol spanning....
bij mij is hetook nog niet zeker hoor, ik heb namelijk geen zin om de Clio 16v of williams weg te doen
maar heb vroeger een gtturbo gehad, en ik mis hem nog elke dag
en deze cup 5 ziet er toch wel erg dik uit
bij mij is hetook nog niet zeker hoor, ik heb namelijk geen zin om de Clio 16v of williams weg te doen
maar heb vroeger een gtturbo gehad, en ik mis hem nog elke dag
en deze cup 5 ziet er toch wel erg dik uit

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Is dat zo ?? Gefeliciteerd.Clio16vTR schreef:Te laat ik heb hem al gekocht

Was van plan vanmiddag te gaan bellen om voor een 2-de keer te gaan kijken.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Als Arjan (Clio16vTR) hem gekocht heeft niet.Chris schreef:Heb je dat 5je al opgeladen Arco?
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Uhhmmm... Sommige dingen wel, sommige dingen niet.Chris schreef:Arco, doe je over alles zo lang?
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Zaterdagmiddag 15:00 uur auto nogmaals (goed) bekijken en knoop doorhakken. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Zeg.........Chris schreef:Vrouwen.....

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Misschien kun je dit wel gebruiken... Muts. 
Of kon je hem al?

Of kon je hem al?
Succes man! Neem je hem gelijk mee als het wat is?Aankoopadviesies schreef:De grote problemen met de Renault 5 GT Turbo:
1. Gammele turbo
2. Defecte koppakking
3. Slippende koppeling
4. Doorgeroeste voordorpels
En verder:
· Roest
· Oververhitting van de motor
· Slecht werkende electronica
· Versleten stoelen
· Lekke kachelradiateur
Dingen om op te letten:
Motor:
· Gammele Turbo. Test 1: bij 40 km/u in de 4e versnelling het gas intrappen zodat de turbo naar maximale toeren schiet, turbo mag geen rare geluiden maken. [zie ook Transmissie] Test 2: Accellereer snel naar 80 km/u en laat het gas los, blauwe rook betekent olie in de uitlaatgassen en een stervende turbo. Ook veel blauwe rook bij het koud starten is een indicatie van een turbo die de dood in de ogen kijkt;
· Oliepeil. Erg weinig olie betekend waarschijnlijk slecht onderhoud, of dat de olie uit de uitlaat komt (dat wil je zeker niet). Controleer ook of er geen mayonaise-achtige drek aan de pijstok zit, zo ja, dan is de koppakking eraan;
· Een blauw schijnsel op het staal van de uitlaat verraad olie in de uitlaatgassen, Niet bon!
· Koppakking. Maak een berg toeren en kijk naar de kleur van de uitlaatgassen. Blauw is olie (erg slecht!), wit kan duiden op het einde van de koppakking, zwarte rook is waarschijnlijk het gevolg van een te rijke afstelling van de carburatie (vaak bij autos met verhoogde turbodruk, om pingelen te voorkomen) en kan weinig kwaad;
· Expansie vaatje. Het water moet helder zijn, olie in het expansie vaatje betekent een defecte koppakking;
· Anti-perculatie ventilator. Open na een testritje de motorkap en controleer of de anti-perc fan het doet. Deze moet enkele minuten na het afzetten van de motor de carburator koelen om verdamping van de benzineresten te voorkomen. Zoek naar en licht zoemend geluid links van de motor. Kijk meteen of de ventilator van de radiateur het doet (maakt meestal behoorlijk wat herrie) en of de koppakking niet lekt;
· Oververhitting. Tijdens het rijden mag de temeratuurmeter niet verder dan halverwege komen. Test: Probeer een stuk snel te rijden om de temperatuur omhoog te krijgen en rijd dan langzaam of stop, en kijk wat de temperatuurmeter doet. De ventilatoren moeten hun werk gaan doen en de temperatuur moet zich stabiliseren of dalen. Als de temperatuur blijft stijgen en/of het waarschuwingslampje gaat branden kan de radiateur verstopt zijn;
· Oliedrukmeter. De oliedrukmeter is vaak stuk, zo niet dan moet hij tijdens het rijden ergens tussen de 2 en de 6 staan, bij stilstand valt de druk vaak terug tot bijna nul. Als de druk laag blijft tijdens het rijden dan is de oliepomp waarschijnlijk aan vervanging toe.
· Slangen. Vaak zijn enkele van de vele slangen die we onder de kap van een GT Turbo tegenkomen gescheurd.
Transmissie:
· Slippende koppeling. Testen: bij 40 km/u in de 4e versnelling het gas intrappen, snelheidsmeter en toerenteller moet gelijk versnellen;
· Geef vol gas in de 2e versnelling en laat dan het gas los, als de versnelling in neutraal schiet is de versnellingsbak niet goed meer.
Carrosserie:
· Roest rond de achterruit;
· Roest in de achterbak, onder de bekleding;
· Roestende binnendorpels, vooral aan de voorkant;
· Controleer of alle panelen goed passen, grote kieren duiden op ongevalschade;
· Zoek naar laswerkzaamheden in het motorcompartiment, dit zou duiden op een frontale aanrijding, vooral als de bumper niet goed past;
· Kijk uit voor deuren die uit hun scharnieren getild kunnen worden.
Overigen:
· Banden. Moeten op de standaard 13 velgen van de zeldzame en dure maat 195/55 zijn, maar worden vaak vervangen door goedkopere 185/60, waarmee de wegligging en het remgedrag van de auto zeer verslechteren;
· Velgen. Zoals uit het bovenstaande blijkt zijn de standaard velgen erg duur qua banden, andere velgen zijn dus een pluspunt. Velgen groter dan 15 zijn echter af te raden wegens het aanlopen van de banden op de carrosserie;
· De schijfremmen voldoen over het algemeen goed, maar is een kleine kans op het kromtrekken van de voorremmen, dus bekijk het toch even;
· Schokdempers en Veren: duw hard op de hoeken van de auto en kijk hoe hij terugveert, de auto moet inveren en dan weer herstellen, en niet meer dan 1 keer stuiteren;
· Wiellagers. Luister bij 65 km/u naar een monotone brom, indien aanwezig staan nieuwe lagers op het menu;
· Stuurinrichting: Kijk uit voor speling in de stuurinrichting. Draai aan het stuur als de auto stilstaat, de wielen moeten direct bewegen;
· Open dak. Als de auto is voorzien van een opendak (zonnedak) dan lekt dit waarschijnlijk, de meesten doen dit in ieder geval;
· Benzine. De GT Turbo kan prima rijden op super ongelode benzine, hoewel ontworpen voor gelode benzine. Het is ook mogelijk de auto aan te passen voor het gebruik van normale ongelode benzine.
Interieur:
· De bevestigingsframes van de voorstoelen raken los van de vloer, stoelen wiebelen heen en weer. Kan vaak alleen met laswerk worden verholpen;
· De bekleding op de zijsteunen van de stoelen is vaak slecht, dit is vaak een aardige indicatie van de conditie van de hele auto;
· Electrische dingen doen het niet of soms;
· Pas op voor een defecte snelheidsmeter, de hele unit zal vervangen moeten worden, en dat is niet goedkoop;
· Het vervangen van een lekke kachelradiateur vereist de demontage van het complete dashboard, inclusief stuur en stuurkolom, en kost dus veel tijd en/of geld. Deze lekkage is te herkennen aan natte vloerbedekking onder het dashboard, meestal aan de bestuurderskant. Niet te verwarren met lekkage rond het raam door roest aldaar. Koelwater is te herkennen aan zijn specifieke geur.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Had 'm al uitgeprint.
en meegenomen vorige week.
Toch bedankt Chris.


Toch bedankt Chris.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Ben niet zeker van het motortje + slangen en de dorpels.



5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
De dames die er wonen? 

Gewoon oplaaien dat apparaat Arco


Gewoon oplaaien dat apparaat Arco

-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Stond ie al
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Edit: Dubbel 

Laatst gewijzigd door Gerald op za 2 jul 2005 23:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
sinds begin deze week al ja
(maar was nog niet gemeld dacht ik)
- Rik Hamberg
- Berichten: 2448
- Lid geworden op: di 5 jun 2001 0:00
- Car: Clio IV R.S. (JS)
- Locatie: Loozen (bij Gramsbergen)
Waarom in de verkoop Arco???
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Zaterdagmiddag dus toch uiteindelijk de GT Turbo gekocht.
Van de week ff afspraak maken om de auto op te halen met een auto-ambulance van de zaak.
Waarom de coupé te koop staat Rik ?? Tja. Gewoonweg eens kijken of ie makkelijk van de hand te doen is.
Ik moet eerst de GT Turbo nog door de APK heen gooien nadat er het e.e.a. gedaan is. Dan rest voor mij de vraag :" wat is wijsheid ??"
Ik woon in het centrum van Gouda en heb gewoonweg geen 2 parkeerplekken daar. Aangezien ik geen vrouw, vriendin of geld-eisende ex heb, heb ik eigenlijk het onnozele idee in m'n hoofd om de GT Turbo zodanig leuk en goed rijdbaar te maken om daarmee verder te gaan rijden en zodoende coupé dan de deur uit te doen.

Van de week ff afspraak maken om de auto op te halen met een auto-ambulance van de zaak.
Waarom de coupé te koop staat Rik ?? Tja. Gewoonweg eens kijken of ie makkelijk van de hand te doen is.
Ik moet eerst de GT Turbo nog door de APK heen gooien nadat er het e.e.a. gedaan is. Dan rest voor mij de vraag :" wat is wijsheid ??"
Ik woon in het centrum van Gouda en heb gewoonweg geen 2 parkeerplekken daar. Aangezien ik geen vrouw, vriendin of geld-eisende ex heb, heb ik eigenlijk het onnozele idee in m'n hoofd om de GT Turbo zodanig leuk en goed rijdbaar te maken om daarmee verder te gaan rijden en zodoende coupé dan de deur uit te doen.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
FF voorstellen,
Ik ben Gerdjan Jonker, 22 jaar, net klaar met mijn HTS werktuigbouw. Ik heb vorig jaar zomer een Megane Coupe 1.6 uit '96 gekocht. Heb er inmiddels al weer 30.000 km mee gereden. Foto's
volgen.
Ik ben op zoek naar een leuk en goedkope oplossing voor een open luchtfilter. Met buis naar motor en een luchtfilter.
Kan iemand mij hierbij een tip geven.
Ik ben Gerdjan Jonker, 22 jaar, net klaar met mijn HTS werktuigbouw. Ik heb vorig jaar zomer een Megane Coupe 1.6 uit '96 gekocht. Heb er inmiddels al weer 30.000 km mee gereden. Foto's


Ik ben op zoek naar een leuk en goedkope oplossing voor een open luchtfilter. Met buis naar motor en een luchtfilter.
Kan iemand mij hierbij een tip geven.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Hey Bokkie. Leuk da t je je voorstelt, maar daar mag j een eigen topic voor maken, denk ik zo.
Alternatief voor een open-luchtfilter ??
K&N set K57i aanschaffen denk ik zo.

Alternatief voor een open-luchtfilter ??
K&N set K57i aanschaffen denk ik zo.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Gefeliciteerd Arco! 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Thanx.Paul1916v schreef:Gefeliciteerd Arco!
Laat het Veronica "pimp-my-ride-klus-team" maar komen.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
feli arco
wel zonde van je coupé
maar je hebt groot gelijk ken de binnenstad van gouda en das een ramp qua parkeren. Waar zijn de
van je nieuwe aanwinst? s6 met de verkoop van je coupé 



-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Je weet dat t gevaarlijk is om dat hier te roepen he ArcoArie van de Hoek schreef:Thanx.Paul1916v schreef:Gefeliciteerd Arco!
Laat het Veronica "pimp-my-ride-klus-team" maar komen.

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Ach, de coupe is nog niet weg, zolang de GTT niet APK-gekeurd is.Mike (spitsoor) schreef:feli arcowel zonde van je coupé
maar je hebt groot gelijk ken de binnenstad van gouda en das een ramp qua parkeren. Waar zijn de
van je nieuwe aanwinst? s6 met de verkoop van je coupé


Nou vooruit dan. 1-tje omdat ie zo mooi is.
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RwCfAk0U ... C01014.JPG[/img]
Laatst gewijzigd door Arco op ma 4 jul 2005 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"