Ik dacht dat het wel weer eens tijd was voor een sportief RTC-uitje.

Wat?
Het plan is om op de outdoor kartbaan te gaan rijden bij het Michael Schumacher Kartcenter te Kerpen, Duitsland. Hieronder vind je 2 overview-foto's van hoe de baan erbij ligt:
[img]http://www.ms-kartcenter.de/images/foto_outdoor_1.jpg[/img]
[img]http://www.ms-kartcenter.de/images/foto_outdoor_2.jpg[/img]
In tegenstelling tot de kartbanen in Nederland, zal hier een heuse 'Grand Prix' verreden gaan worden! Eerst zullen we 15 minuten kwalificeren. Aan de hand van de tijd die je gereden hebt, wordt je op je gridpositie gezet. Wanneer de lampen op groen springen gaan we 45 minuten racen! Dus niet zoals in Nederland, waar degene met de snelste rondetijd wint.

Waar?
Kerpen ligt voor Keulen en is dus niet om de hoek voor de meesten. Maar ik denk dat het juist leuk is om hier een leuke dag van te maken. Lekker met onze Renaults een toer richting Duitsland maken. Dat is geen straf, lijkt mij.

Wanneer? <--- Speciaal voor Steven...
Let op: Dit evenement zal hoogstwaarschijnlijk op een doordeweekse dag plaats gaan vinden. Voor de werkende mensch onder ons is dit wel iets om rekening mee te houden. Hou rekening met een vrijdag in augustus of september.
Wat kost dat?
De kosten zullen rond de 60 euro per persoon liggen. Niet goedkoop, maar als je bekijkt dat indoor karten in Nederland ook snel 15 euro voor 15 minuten kost, valt dit reuze mee. Er is zelfs een officiele prijsuitreiking met bekers en champagne.

Interesse?
Ik wil via deze weg even de interesse peilen onder de RTC-leden. Wanneer er te weinig animo is, kan het evenement uberhaupt niet doorgaan, dus vandaar. Er is plek voor maximaal 18 personen per Grand Prix. Wanneer de animo erg groot is (groter dan 30 personen) kunnen er 2 GP's verreden worden. Wanneer er teveel aanmeldingen zijn, zullen er mensen af moeten vallen. Dit gebeurt dan op willekeurige basis. Er zijn geen mensen die voorrang hebben bij dit evenement!
Vragen of opmerkingen? Zet ze in dit topic of stuur me een PM!

Belangrijk: Dit is een evenement exclusief voor leden van de Renault Tuning Club!
Geinteresseerden:
Paul1916V
Gabri
~Haas~
Johan
Riel
R(ay)Si
Arie van Hoek
Bart V
Marcel (Mr. Bacardi Cola)
Wilma
Marcel B.