jiggy schreef:heb overal al advertenties geplaatst voor williams velgen, maar is redelijk moeilijk aan te komen of ze moeten er te veel voor hebben.
maar een paar 17inch oz velgjes zijn ook niet mis .
greetzzzzzzzzz marcel
p.s die velgen van jou zijn echt super strak
jiggy schreef:heb overal al advertenties geplaatst voor williams velgen, maar is redelijk moeilijk aan te komen of ze moeten er te veel voor hebben.
maar een paar 17inch oz velgjes zijn ook niet mis .
greetzzzzzzzzz marcel
p.s die velgen van jou zijn echt super strak
Zo te zien in perfecte staat. Misschien wat voor jou! Of is dit te veel geld?
ze zien er mooi uit dat cker ,maar 650 is wel veel voor die velgen kan je ook een paar hele mooi andere velgen krijgen.
maar bedankt dat je ff gezocht heb greetzzzzzzzz marcel
ja das waar. Maar als je mag geloven wat er staat, helemaal geen schade en 4 hele goeie banden eronder. Dan lijkt het mij wel een redelijke deal!
Maar als het teveel geld is houd het al snel op he
Madmaus schreef:ja das waar. Maar als je mag geloven wat er staat, helemaal geen schade en 4 hele goeie banden eronder. Dan lijkt het mij wel een redelijke deal!
Maar als het teveel geld is houd het al snel op he
Succes ermee
jah klopt opzich als het klopt wat er staat is het wel redelijk want 16 inch banden nieuw zijn duurder dan 17 inch banden wrom snap ik ook niet, maar kijk ff verder of iemand huur nog wat beterzzzzzzzz heeft. greetzzzzzzz marcel
jiggy schreef: jah klopt opzich als het klopt wat er staat is het wel redelijk want 16 inch banden nieuw zijn duurder dan 17 inch banden wrom snap ik ook niet, maar kijk ff verder of iemand huur nog wat beterzzzzzzzz heeft. greetzzzzzzz marcel
Die velgen waar je naar op zoek bent zijn 15", dus voor de prijs van 16" banden hoef je je niet druk te maken.
En de reden dat 16" banden duurder zijn is gewoon omdat maar heul weinig mensen met 16" wielen rondrijden.
jah klopt had ik niet gezien dat 15 inch was,maar weet nu ook de reden wrom 16inch banden duurder zijn maar strijder heeft ook nog williams velgen, maar wil ze niet weg doen gebruikt ze als winter banden echt kut maar jah.
greetzzzzzzzzzzz marcel
LotuzClioWilliams schreef:Neem de Superleggera's in het antraciet als die nog leverbaar zijn. Geen gouden, anders lijkt je wagen wel een Williams wannabe.
Dat is mischoen ook wel zo ja Maar ik stel het kopen van velgen nog even uit, moet eerst een nieuw motorfietsje gaan kopen
Zeer exlusieve 170pk GrandPrix uitvoering! Genummerde oplage van 500 stuks ooit gebouwd. Bij 165.000 km een grote beurt gehad icl distributie riem, banden, remmen, enz. Mail of bel even voor meer info.
Zonder motorische tuning 170 pk?!? Hoe zit dat, Jasper?
Nou, ik vond em altijd al lomp snel... Dus hijs op de bank geweest bij speedcenter. Bleek er net geen 170 pk uit te komen. Heb er zelf niks aan gedaan sinds de aankoop, maar het motorsysteem is niet origineel, en de nokkenassen ook niet volgens hun. Er moet nog meer zijn veranderd, maar omdat te ondekken moesten ze veel gana losmaken. Vind het wel goed zo. Verkoop hem gewoon met de vermogensuitdraai erbij, kan de volgende eigenaar zelf op onderzoek uit als hij/zij dat wil
Hoor morgen trouwens of ie verkocht is.....