[Clio Rsi] Wel of niet middendemper er tussenuit?

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
mbthemb

Hoi allemaal..

Ik zit een beetje te twijfelen en hoop dat jullie mij even kunnen helpen.

Ik heb een universele einddemper besteld en ga die binnenkort onder m'n Rsitje lassen. Ik zit er ook aan te denken om m'n middendemper er tussenuit te halen er daar een buis tussen te lassen.

Ik wil dus een leuk diep geluidje. Lekker sportief. En hopelijk berijk ik er een ietsje pietsje meer vermogen mee :wink: Maar ik twijfel dus of ik me middendemper er wel of niet tussenuit zal halen.

Geeft het VEEL meer geluid als ik die verwijderd? Ik zou graag willen horen wat eigenaren d'r zelf over te vertellen hebben die het dus ook hebben gedaan..

De middendemper doet het vermogen ook heel lichtelijk afremmen NEEM ik aan. Dus ik zou er in principe wat beter van moeten worden al ik deze verwijderd?

Oh ja.. Kat blijft lekker zitten dus die dempt ook al wat natuurlijk.

Hey luitjes, Bedankt!

Mark
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

in plaat van een middendemper eruit te zagen kan je ook een middenpijp van een 1.2 pakken. past allemaal. en mocht het je te veel geluid geven kan je middendemper altijd nog terug :D

GR.Frits
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

vergis je niet dat je eindemper ook moet inbranden,dus naarmate je meer rijdt,zal je ook anders/harder gaan klinken.

Ik zelf heb hem er van tussen laten halen,tis wel een aanrader vind ik,als je toch een goed sportief geluid wilt hebben.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
R(ay)Si

Ik heb van voor naar achter open, en het klinkt heerlijk ;)

En des te langer je rijdt en de uitlaat inbrandt wordt het geluid alleen maar mooier :D

Vooral als je tussen 2 flats wegtrekt >-) :lol:

Enkelt, dit is wel met alles van Devil, je hebt kans bij zo'n universele einddemper dat hij ontzettend gaat "snerpen".....
Maar als je dan doet zoals Fritsie zegt, kan je altijd nog terug ;)
Plaats reactie