Het is allemaal heel simpel zelf te monteren, je hebt niets meer nodig dan de kit zelf. Er zit zelfs een fotoreportage bij waar alles op staat hoe het moet.Arie van de Hoek schreef:Ziet eruit Rik. Weer een verlaagde Mégane coupé erbij op de Nederlandse wegen.
Maarre, geen aanpassing moeten doen op die K&N 57i-kit ?? Ivm carterontluchting ?? Of zit de aansluiting er al bij ??
Dat zou ik zo niet weten. Achter heb ik alleen een torsie-as met schokbrekers en geen veren zoals je misschien wel weet.domi schreef:Damn, dit ziet er zéér netjes uit. Geen overbodige zooi, zo moet da zijn. Gewoon clean en strak! Mijn clio is reeds 4cm verlaagd met verlagingsveren. Kan ik hem nog lager laten liggen door dit op deze manier te doen?
Mmm, tja, ik dacht dus altijd dat 1 tandje verdraaien ongeveer 3 cm verlagen was. Maar we hebben dus de torsiestangen losgemaakt, de schokbrekers ook en toen alles min of meer laten steunen. Die steun onder de as bleek dus te hoog te zijn, vandaar die 7cm in één keer.(Hoolie)-Ad schreef:Ik snap hem niet zo goed je hebt hem 1 tandje verdraaid en hij zakt 7 cm. hoe kun je dan minder verlagen het is toch, of niets, of het tandje omzetten.
Dat heb je daar wel vaker toch?edwin19 schreef:kleintje renault meeting![]()
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Dat heb je daar wel vaker toch?edwin19 schreef:kleintje renault meeting![]()
Volgende week zaterdag? Als ik dan weer kan rijden tenminsteedwin19 schreef:Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Dat heb je daar wel vaker toch?edwin19 schreef:kleintje renault meeting![]()
, zal binnenkort nog wel vaker voorkomen
Dank jemikko schreef:Dat ziet er erg strak uit
Die RTC stickers, ik heb er 2 van liggen..zijn die voor de binnen- of de buitenkant van het raam?
Het zou wel verstandig zijn om dat te doen ja. Ik heb het nog helemaal niet gedaan, ook niet na mijn verlaging, maar nu kan ik het in 1 keer goed doen. Ik ga dus binnenkort wel even een afspraak makenmikko schreef:Bij het plaatsen van spacers moet de auto dan weer opnieuw worden uitgelijnd/gebalanceerd of is dit onzin?
Is 15mm het maximum, ik ben bang dat als je teveel verbreed de ophanging anders/verkeerd belast wordt?
Waar woon je Toine, en wanneer spreken we af??Toine schreef:Nette wagen hoor........dat ik die nog nooit heb gezien in Hardenberg of Gramsbergen...........toch eens beter opletten.