knoerd schreef:vanmorgen gespot in drachten om ongeveer kwart voor 11.
bij winkelcentrum de wiken:
blauwe clio 16v en daarachter stond een jongen te sleutelen aan een renault 5.
Is dit een bekende van de club??
Ik zag namelijk geen club kenmerken.
(Maar wel 2 mooie auto's)
Misschien Frans en Jeroen??????
Ken ze niet, zag er allemaal wel erg geil uit. (die auto's dan hé)
Chris schreef:Zojuist gespot bij Kempenaar-Renault te Bodegraven:
Zonde van de schade én velgen.....
Jezus wat een lelijke bumper!!!Blij toe dat ie kapot is...kenteken is ook niet leesbaar zo.
Ieder zijn smaak, respect voor een ander. Zeg dan niets.
hoezo zeg dan niks vind het van meer respect tonen door de waarheid te zeggen dan maar stom je mond te houden en mee te lopen met de meute mijnheer erelid
Luco don't go there.... Ik ben het wel met chris eens. De eigenaar zit ws te balen dat alles kapot is en dan beginnen er mensen zo... jammer...
daar heb je wel gelijk in ik vind die spoiler echt lelijk maar vind het voor de eigenaar natuurlijk erg jammer en erg dat die schade heeft
had ik er beter gelijk bij kunnen zetten schade is altijd zonde
Gister gespot net buiten Emmeloord, blauwmetallic 5GTT, aan het rondscheuren op dat nieuwe stuk industrieterrein ;
Vandaag in Wolvega een strakke donkergroenmetallic Clio I, lexus style achterlichten, lichtmetaal+verlaagd, en geblindeerde achterruiten, ging richting Ter Idzard (H'veen)
::.. Renault 5 TL '86 C1EC1J B18FT ..:: Criticism comes easier than craftsmanship
LotuzClioWilliams schreef:Een collega van me beweert dat hij vanmiddag in Spijkenisse (Noord) een Williams heeft gezien met goudkleurige rolkooi. Heeft iemand een idee wie dit geweest kan zijn? [img]http://smile.smilies.nl/413.gif[/img]
klopt is een gouden devil kooi ik heb hem hier al een keertje gepost met kenteken, hij heeft ook een car2.nl nummerplaat houder en groet altijd? zal hem de volgende keer wel staande houden voor
Gister gespot net buiten Emmeloord, blauwmetallic 5GTT, aan het rondscheuren op dat nieuwe stuk industrieterrein ;
Vandaag in Wolvega een strakke donkergroenmetallic Clio I, lexus style achterlichten, lichtmetaal+verlaagd, en geblindeerde achterruiten, ging richting Ter Idzard (H'veen)
Die gozer ken ik wel komt uit Marknesse met die GTT, zeer nette wagen!
LotuzClioWilliams schreef:Een collega van me beweert dat hij vanmiddag in Spijkenisse (Noord) een Williams heeft gezien met goudkleurige rolkooi. Heeft iemand een idee wie dit geweest kan zijn? [img]http://smile.smilies.nl/413.gif[/img]
klopt is een gouden devil kooi ik heb hem hier al een keertje gepost met kenteken, hij heeft ook een car2.nl nummerplaat houder en groet altijd? zal hem de volgende keer wel staande houden voor
Die gozer ken ik wel komt uit Marknesse met die GTT, zeer nette wagen!
Een collega melde mij vandaag ook dat ie een blauwe GTT in Marknesse had gespot
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Vandaag in Haarlem een mooie blauwe Clio 16V Ph II/grandprix, zat een jongen met petje in en een meisje. Geen RTC-kenmerken. Kenteken begon met 30-..
Later vandaag in Kraggenburg in de Walstraat, een alpine blauwe GT. Stond op de stoep zonder kenteken en in een behoorlijk treurige staat .
Weer even later zag ik op de A6 aan de overkant bij de pomp net voor Lelystad, een Bluesport GT met aan de bestuurderszijde 1 originele velg en 1 Ph I velg . Ik denk een RTC-sticker op de zijruit.
een rode clio II helemaal uitgebouwd met de bumper kit van RB. Is een bekende van hier ben ff zijn naam kwijt. Reed op de n209 met zijn gsm aan zijn oor
Gistermiddag bij de kruising van Werkhoven/Cothen weer die Liquid achtige clio 16V tegen. mooi ding heb alleen geen flauw idee van wie ie mag zijn, iemand van hier misschien??
P@TB@D schreef:een rode clio II helemaal uitgebouwd met de bumper kit van RB. Is een bekende van hier ben ff zijn naam kwijt. Reed op de n209 met zijn gsm aan zijn oor
Hehehe, tja krijg je als je je headset vergeet.
Foutje bedankt
I felt a disburbance in the Force... Auto: Dodge RAM, Motor: Honda VFR 800 VTEC
Marc schreef:Vandaag in Haarlem een mooie blauwe Clio 16V Ph II/grandprix, zat een jongen met petje in en een meisje. Geen RTC-kenmerken. Kenteken begon met 30-..
Later vandaag in Kraggenburg in de Walstraat, een alpine blauwe GT. Stond op de stoep zonder kenteken en in een behoorlijk treurige staat .
Weer even later zag ik op de A6 aan de overkant bij de pomp net voor Lelystad, een Bluesport GT met aan de bestuurderszijde 1 originele velg en 1 Ph I velg . Ik denk een RTC-sticker op de zijruit.
Cheers
Die Bleu Sport zou best wel eens mijn oude auto kunnen zijn.
Als het kenteken HN-JX-86 was is het hem. Is trouwens een GTE met GTT blok erin.
P@TB@D schreef:een rode clio II helemaal uitgebouwd met de bumper kit van RB. Is een bekende van hier ben ff zijn naam kwijt. Reed op de n209 met zijn gsm aan zijn oor
Zojuist in Zwijndrecht nabij Bakestein een rode RS phase 1, hij ging richting H.I. Ambacht. De RS was, wat ik in de gauwigheid gezien heb, nog vrij standaard.
En wederom daarnet, nog geen 10 minuten geleden, stond achter winkelcentrum Kort Ambacht in Zwijndrecht een zilvere RS phase 2 geparkeerd. Kenteken **-HJ-DV, zag er nog standaard uit.
Wat een feest, maar zojuist, tegen de klok van 6, de derde RS gespot vandaag. Ditmaal in Dordt op de Wieldrechtseweg een zilvere RS phase 1. Zag hier en daar wat stickers en een andere achterspoiler, voor de rest weinig info, daar gingen we beiden te hard voor.
knoerd schreef:niet best nee, slecht onderhouden.
Maar waar zou je van die wielkast verbreders kunnen kopen voor op een clio 1 ???
Tip: post die vraag even in t 'ACT: clio' want hier hoort het niet thuis..
Net hier in heesch op t dorp een op t oog nette clio 16v (donkerblauw) die voorbij geknald kwam..mooi uitlaatgeluidje!
kon zo snel geen kenmerken ontdekken en voor t nummerbord ben ik niet wakker genoeg
vanmiddag gespot in Gouda. Een clio williams. Ken de eigenaar ervan en weet dat het een egte willi is en geen look a like. Alleen is ie niet standaard meer zag ik. Verlaagd, dikke bumpers en side skirts.
Geen RTC kenmerken gezien
Rob 16v schreef:Net op de N34 richting Emmen afslag Erm, Rik Hamberg (toch??) in z'n MC-tje. Nog ff getuterd en pootje opgestoken omdat hij dat ook deed
Yep, that was me!
Dit is de eerste keer dat ik gespot ben, aan jou de eer Rob .
knoerd schreef:vanmorgen gespot in drachten om ongeveer kwart voor 11.
bij winkelcentrum de wiken:
blauwe clio 16v en daarachter stond een jongen te sleutelen aan een renault 5.
Is dit een bekende van de club??
Ik zag namelijk geen club kenmerken.
(Maar wel 2 mooie auto's)
Misschien Frans en Jeroen??????
Ken ze niet, zag er allemaal wel erg geil uit. (die auto's dan hé)