
ACT: Renault 21 Turbo/Quadra
ben benieuwd hoe dat gaat staan!! Voorbumper nu is al supers... 

I know, maar ik dacht dat je ivm de wielkasten achter nog wat delen liet spuiten.-jo- schreef:nee Chris, hij's vorig jaar pas gedaan, enkel de bumps (voor achter) skirts, dakspoiler en kofferspoiler worden gedaan. De kit alleen dus.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
nee, kost me net allemaal iets teveel. Ik wou zowel vooraan als achteraan de kasten verbreden met spullen van een RS cosworth, inlassen, plamuren, spuiten enz. Laten we eerst maar es zien dat het allemaal degelijk rijd (en heel blijft). Wat dringend moet gebeuren is een nieuw spruitstuk en mapping. Dan kan ie wat sprintwedstrijden mee gaan doen, das ook wel es leuk 

gadverdamme, en je komt niet op de koffie ?? Ben hele dagen thuis, lekker makkelijk als het werkt thuis is.Chris schreef:Zekers. Al met al is het een superdikke bak je 21.![]()
Hoorde je me vorige week nog toeteren? Reed namelijk langs Temse.

Laatst gewijzigd door Gast op vr 20 mei 2005 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
is er ook iemand die de hoogte van de verhoging voor de middenconsole kan opmeten, en misschien ook iemand die een foto van de bevestiging van de middenconsole heeft
Dit omdat ik vandaag even begonnen ben met passen van middenconsole maar heb zo het vermoeden dat ik weer het 1 en ander moet aanpassen
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/DSC02456.JPG[/img]
of zit er orgineel nog een stukje onder?, want zoals te zien is zit er tuimte onder
Dit omdat ik vandaag even begonnen ben met passen van middenconsole maar heb zo het vermoeden dat ik weer het 1 en ander moet aanpassen

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/DSC02456.JPG[/img]
of zit er orgineel nog een stukje onder?, want zoals te zien is zit er tuimte onder
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
niemand die een fototje heeft van de zijkant van de middenconsole
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
zal wel weer uitlopen op een middagje polyesteren
vermits iedereen er zoveel zin in heeft om je te helpen (i wonder why
) zal kje maar uit de shit helpen (wreed tegen men goesting)
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a198/ ... 003115.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a198/ ... 003116.jpg[/img]
[/img]

[img]http://i11.photobucket.com/albums/a198/ ... 003115.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a198/ ... 003116.jpg[/img]
[/img]
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
thx -jo- 

Weet iemand waar je op moet letten bij het ontluchten van het remsysteem?!
Ik zit namelijk met het probleem dat ik wel een HEEL hard pendaal heb maar geen remdruk?!
Ik heb het systeem ontlucht met behulp van een electronisch ontluchtingsapperaat welk het systeem op druk zet, maar ik krijg geen fatsoenlijke remdruk...


Is dat niet zo'n ABS systeem met drukbuffer en electropomp i.p.v een conventionele vacuum bekrachtiger?
Probeer anders eens op de normale manier de ontluchten..dus gewoon iemand laten pompen, en dan de nippels 1 voor 1 open (volgorde RA LA RV LV) en dicht zetten, tot je geen lucht meer hebt. Als er een pomp opzit die gaat lopen als je het pedaal intrapt....hou dan je pedaal gewoon ingetrapt met contact aan, en zet dan de nippels 1 voor 1 open.
Succes
Probeer anders eens op de normale manier de ontluchten..dus gewoon iemand laten pompen, en dan de nippels 1 voor 1 open (volgorde RA LA RV LV) en dicht zetten, tot je geen lucht meer hebt. Als er een pomp opzit die gaat lopen als je het pedaal intrapt....hou dan je pedaal gewoon ingetrapt met contact aan, en zet dan de nippels 1 voor 1 open.
Succes
Tsja lijkt erop alsof de hoofdremcilinder vast zit. Pedaal komt ook niet helemaal terug omhoog en ik heb eigenlijk ook helemaal geen remvermogen. Ontluchten op normale manier ook al geprobeert, lucht zit er echt niet meer in na vier keer ontluchten. Dacht dat het aan vacuum lag, maar dat is volgens mij ook in orde.
Kan hoofdremcilinder kaduk zijn?!
[edit]
kan eventueel de abs regeleenheid er moeite mee hebben?!
[edit]
Kan hoofdremcilinder kaduk zijn?!
[edit]
kan eventueel de abs regeleenheid er moeite mee hebben?!
[edit]
Daar zeg je wat, ik heb eigenlijk niet erop gelet of er een pomp looptBart V schreef:Mischien bouwt de pomp geen druk op!! Loopt de pomp wel als je de rem intrapt?? (contact aan)


Anyways ik hoop dat ik van patrick een unit ff kan lenen zodat we iig kunnen constateren waar het aan ligt en apk op het hok kunnen krijgen.
Ik heb vanmiddag echt lang zitten nadenken, maar een oorzaak voor het probleem, wat ook opeens opduikt, kan ik niet zo snel bedenken. Maar die pomp heb ik nog nie aan gedacht, tsja kom uit de 5GTT scene

IIG bedankt, morgen eens kijken of we ergens een stroom probleem hebben of dat we met de firma Bosch (dacht ik) kunnen gaan bellen...
als de pomp niet goed is gaat al automatisch je handrem lampie branden, bij mijn (nu gecrashede) 21 moest ik altijd even wachten tot de druk was opgebouwd en de lampkes uit waren. ABS houdt er vanzelf mee op als er ook maar iets niet lekker zit.
:)yep, ge hebt pm-jo- schreef:Le mec, heb je men PM gehad ?
bedoel je 1 van mij? of een andere?
dit is de adv(met fotos van voor demontage en onderdelen):-jo- schreef:diegene die te ruil/koop staat
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18207
dit van hoe hij nu is:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... c&start=50
pm me maar als ge nog meer vragen hebt

Het ligt waarschijnlijk toch aan de hoofdremcilinder. Deze hangt een beetje vast. Voor de rest loopt de pomp enz. Morgen remcilinder er maar uithalen en een revisieset zien te fantaseren...
IIG bedankt voor de opmerkingen alweer wat dingen geleerd
IIG bedankt voor de opmerkingen alweer wat dingen geleerd

o die uitdraai van die hakke bak bedoel je merijn?
ok sorry daarvoor maar weet je ook toevallig hoeveel druk die twin turbo`s draaiden?