koppakking van gtt is heel goed te doen, gewoon alles een beetje gesorteert wegleggen nadat je het losgehaalt hebt, dan moet je ook niet zoeken wanneer je het terug monteerd. en effe kleppen stellen na de montage. is heel goed te doen, net een paar moertjes van de spruitstukken zitten een beetje k*t.
neem dan wel gelijk effe een versterkte 1.9mm koppaking nu je em toch vervangt.
Gt turbo houdt in en stopt dan.
Ja aan z'n 1,9 mm pakking zat ik ook al te denken.
Sorteren is ook altijd slim mischien pak ik er ook nog wel een fotocamera bij dan maak ik wel een how to
want het komt wel vaak voor helemaal bij mij.
Mijn eerste liefde een pug 306 lekte bij 148000km, en deze bij 142000.
Ben er nu wel op tijd bij de vorige keer zat me hele koelsysteem vol olie
Was meer geld en tijd kwijt aan dat schoon te krijgen dan aan de kop en pakking.
nu alleen nog ff een moment sleutel kopen en pakkingsetje
Sorteren is ook altijd slim mischien pak ik er ook nog wel een fotocamera bij dan maak ik wel een how to

Mijn eerste liefde een pug 306 lekte bij 148000km, en deze bij 142000.
Ben er nu wel op tijd bij de vorige keer zat me hele koelsysteem vol olie

Was meer geld en tijd kwijt aan dat schoon te krijgen dan aan de kop en pakking.
nu alleen nog ff een moment sleutel kopen en pakkingsetje
turbo powerrrrrrrr
hey je woont in sappemeer zie ik.. Anders moet je eens aan Catrinus vragen of hij met je mee wil kijken.. die woont ook in sappemeer
Overwijk heet hij volgens mij van acher
Als hij geen zin heeft wil ik ook nog wel ff helpen als je er niet uitkomt
Overwijk heet hij volgens mij van acher

Als hij geen zin heeft wil ik ook nog wel ff helpen als je er niet uitkomt
een koppakking van een gt is standaard al 1,9mm dik.
een versterkte heeft gewoon meerdere metalen staal inlagen maar is ook duurder en niet nodig als je niet boven de 1 bar laaddruk gaat rijden.
een versterkte heeft gewoon meerdere metalen staal inlagen maar is ook duurder en niet nodig als je niet boven de 1 bar laaddruk gaat rijden.
Hij borrelt en ik heb de dop vervangen als je kop niet lek is moet het dan klaar zijn maar hij borrelt nog steeds.
Ben op meerdere forums geweest om het probleem voor te leggen en eigenlijk komt iedereen op die kop. Ook mensen die het op de zelfde manier hadden gehad.
Als ie lek zou zijn hoe kan ik daar dan het makkelijkst achter kunnen komen?
Ben op meerdere forums geweest om het probleem voor te leggen en eigenlijk komt iedereen op die kop. Ook mensen die het op de zelfde manier hadden gehad.
Als ie lek zou zijn hoe kan ik daar dan het makkelijkst achter kunnen komen?
turbo powerrrrrrrr
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
dan moet er koelvloeistof in je olie komen dus stijgt je oliepeil en zakt je koelvloeistofpeil.
of er komt olie in je koelvloeistof en dan zakt je oliepeil en stijgt je koelvloeistofpeil
of er komt olie in je koelvloeistof en dan zakt je oliepeil en stijgt je koelvloeistofpeil
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
dat hoeft niet persee. ligt er puur aan waar de koppaking lek is, als ie alleen lekt van de varbrandingskamer naar een koelkanaal heb je nix met olie te maken, alleen zal dan je water nivo dalen.
R5GTT. Drive it like you stole it
als de koppakking lek is krijg je druk op je slangen en geen vacuum!!
bij vacuum zit er kucht in zeker weten!!
tankje beffen dus (echt onvervalst renault jargon)
bij vacuum zit er kucht in zeker weten!!
tankje beffen dus (echt onvervalst renault jargon)

sorry type fout ik bedoel natuurlijk lucht 

op men werk hebben we wat mooi's om je koelsysteem te ontluchten. een dop die je op je expansietank zet en dan met behulp van perslucht je koelsysteem vacuum zuigt, daarna ander hulp stukje derop en dan zuigt het systeem zich zelf vol met water, is ie gelijk helemaal goed onlucht in 5 min. werkt echt perfect. hoef je je tankje niet meer te beffen, laat je em gewoon zuigen



R5GTT. Drive it like you stole it