Katvervanger...
Ik weet dat hier al veel over geschreven is, maar ik kan niet een duidelijk en recent antwoord vinden. Ik wil graag een pijp maken ( of kopen) die op de plek van mijn kat komt. Iemand tips hoe ik dat kan maken of waar ik zoiets kan kopen? Alvast bedankt
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Sorry dat ikhet zeg.
maar moet je voor ieder wissewasje nu een nieuw topic maken?? En als je denkt van wel. Zorg eerst eens dat je de APK op je clio krijgt voor je verder gaat met dit soort dingen.
Tipje: maak een projecttopic aan. kunnen alle vragen en opmerkingen over je auto in.
Ik heb zo'n idee dat deze zo gesloten zal gaan worden.
Gr.Frits
Edit: Stuur eens een PM aan Christian uit Oldenzaal. die zal de tekeningen of de dingen zelf nog wel hebben liggen
maar moet je voor ieder wissewasje nu een nieuw topic maken?? En als je denkt van wel. Zorg eerst eens dat je de APK op je clio krijgt voor je verder gaat met dit soort dingen.
Tipje: maak een projecttopic aan. kunnen alle vragen en opmerkingen over je auto in.
Ik heb zo'n idee dat deze zo gesloten zal gaan worden.
Gr.Frits
Edit: Stuur eens een PM aan Christian uit Oldenzaal. die zal de tekeningen of de dingen zelf nog wel hebben liggen
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
http://www.renault-tuning.com/profile.p ... ile&u=1313Rubinho22 schreef:ps. hoe vind ik Christian uit oldenzaal...
Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
ik heb nog wel een katvervanger voor je liggen, kost je 60 euro en dan stuur ik hem gratis op naar je....
-
op de sloop een oude kat halen daar de flensjes vanaf slijpen een stuk pijp nemen die even lang is als je kat met de afgezaagde flensjes en dan er weer tussen lassen.
-
- Contacteer:
op de sloop doen ze die ook niet kado want ze kunnen der goed geld voor vangen....5gt8vturbo schreef:op de sloop een oude kat halen daar de flensjes vanaf slijpen een stuk pijp nemen die even lang is als je kat met de afgezaagde flensjes en dan er weer tussen lassen.
-
een katvervanger is toch ook een stuk pijp met een omhulsel eromheen?Strijder schreef:Wat heb jij eronder zitten?Tom schreef:schijnt niet zo goed te zijn, een gewoon stuk pijp tussen lassen.
-
- Contacteer:
en 2 flensen niet te vergeten, die ik te koop heb is van devil...5gt8vturbo schreef:een katvervanger is toch ook een stuk pijp met een omhulsel eromheen?Strijder schreef:Wat heb jij eronder zitten?Tom schreef:schijnt niet zo goed te zijn, een gewoon stuk pijp tussen lassen.