Aanjager fried?

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Safrane

Hallo renaultlovah's

Ik heb een probleempje met mijn '98 Safrane 2.5rxt.

Er kwam laatst rook uit me luchtroosters, er was iets plastics aan het fikken, na 10sec was het weg en begon mijn boardcomputer te melden dat mijn klimaatregeling kaput was.

Sindsdien wil je aanjager niet meer draaien, zodra je de motor start zet hij hem op 4 streepjes, en na 20sec zijn de streepjes weg en komt er service in beeld.

Ik heb de zekering er maar uitgetrokken van de aanjager want elke keer bij het starten begon het weer te stinken in de auto.

Weet iemand waar ik kan kijken of het bijv een stekkertje is?
Het nadeel is nl dat de boardcomputer nu weigert de airco aan te doen.

Dus het is nu niet uit te houden in die hitte.

Mocht het echt de fan zelf zijn, kan ik dan iets doorlussen ofsow, zodat zijn boardcomputer stopt met zeuren.

Ik ga over 2 dagen naar frankrijk, maar mijn verotte Stam renault dealer in Amersfoort heeft pas over 2/3 weken tijd voor mij. pffff.

Alvast thx 4 de info.
pierre

kennelijk is er sluiting en het lijkt me gevaarlijk zomaar iets door te verbinden, aangezien er brand kan ontstaan.

afspraak maken na je vakantie of in frankrijk laten nazien.

zonder airco rijden velen, is te doen, raampje open.
-PAZ-
Über-Spammer

doorvebinden zou ik nooit doen, heb het wel aan een paar keer gezien bij een safrane dat de kachel ventilator motor doorbrand, of de stekker verbinding net voor de motor. dus ik denk dat dit ook bij jou gebeurt is
R5GTT. Drive it like you stole it
Plaats reactie