onderdelen renault laguna
-
Heeft er iemand onderdelen te koop om mijn renault laguna nog wat verder op te leuken? ben nog niet tevreden met hoe hij er nu bij staat! 

one of a kind says go with the flow
-
- Contacteer:
ik zal komende week wel een foto posten van mijn nieuwe remus...
-
hey hoe plaats je eigelijk een foto bij je naam ? misschien een stomme vraag maar ben niet zo technisch! 

-
- Contacteer:
kan alleen als je echt lid bent, dan kan het bij je profiel....
plaatsen kan altijd
Maar alleen voor leden wordtie zichtbaar getoond 

-
Als ik het geld overmaak krijg ik dan nog berichtgeving dat ik officieel lid ben geworden ? Want ik heb gister ook mijn aanvraag via de site verstuurd maar nog geen bevestigings mail ontvangen maar ik weet natuurlijk ook niet hoelang dat duurt 

moet je ff searchen, zijn al ontieglijk veel topics over.
het gehele bestuur wat in nederland is op t moment heeft t hele weekend op automaxx gezeten, dus ik denk dat dat wel ff duurt ja. Bovendien is t op vrijwillige basis, dat bestuurslid zijn, dus zij doen t ook in hun vrije tijd. Kijk dus niet raar op als t ff een weekje nodig heeft ....

het gehele bestuur wat in nederland is op t moment heeft t hele weekend op automaxx gezeten, dus ik denk dat dat wel ff duurt ja. Bovendien is t op vrijwillige basis, dat bestuurslid zijn, dus zij doen t ook in hun vrije tijd. Kijk dus niet raar op als t ff een weekje nodig heeft ....