Mistlampen Laguna '97

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Hapklaar
Contacteer:

Ik heb nieuwe mistlampen nodig voor m'n Laguna uit '97. Nu wou ik graag gele mistlampen er in hebben, maar deze zijn niet verkrijgbaar bij de dealer. Hij zei wel dat misschien de Safrane gele lampen er in zouden passen. Weet iemand of dit zo is of misschien een andere dealer die deze lampen wel kan leveren?
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

Ik had een 19 waar ik gele mistlampen op wou hebben, is niks van geworden omdat ik nu een Mégane rijd (een late phase 1 uit 1999). Deze uitvoering heeft dezelfde mistlampen als m'n 19, en dat zijn weer dezelfde als die van een Laguna 1. Ik ben nog steeds van plan om de witten eraf te gooien en er mooi geel op te drukken.

Ik had een maandje geleden een aanvraag gedaan op http://www.onderdelenlijn.nl en toen werd ik gebeld door een bedrijf die ze voor 29 p/stuk kon leveren. Geel, origineel Renault en nieuw.

Deze ovale mistlampen kun je vinden op de Clio, 19, Mégane, en Laguna.

Safrane weet ik eigenlijk niet.

Ik had bij de dealer ook gevraagd, maar die kon geen geel leveren, en wit was € 61 per stuk. (N)

Soms is wit duurder en soms moet je voor geel meer neertellen, maar zo goedkoop als dat ene bedrijf (uit Raalte, bij Ommen) vind je ze nergens.

In Groningen bij Franse Auto waren ze € 32 per stuk, ook geel, origineel en nieuw. Maar voor mij was dat net iets verder en net iets duurder dan Raalte, dus haal ik ze daar weg binnenkort.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Clio16vTR

Je kunt misschien Holtrop bellen in Oudehaske (friesland)

http://www.holtrop-renault-demontage.nl/
Edward
Contacteer:

Clio16vTR schreef:Je kunt misschien Holtrop bellen in Oudehaske (friesland)

http://www.holtrop-renault-demontage.nl/
Daar hadden ze voor mij niks, krap een maand geleden, maar je weet nooit :)
Clio16vTR

Gewoon weer proberen

Ik had ook een keer gebeld naar holtrop voor een nokkenas die hadden ze wel. Die jongen belt een uur later dat ie die wel wou hebben. Hadden ze hem zogenaamd niet meer. Hij heeft toen weer gebeld en mijn naam gebruikt had ie opeens een setje nieuwe nokkenassen:P
Edward
Contacteer:

De ovale mistlampen passen trouwens niet op 19 phase 1, en ook niet op Clio phase 1, maar heb ze op Clio 1 phase 2 wel eens gezien.

En als ik het goed heb zijn ze na 1999 niet meer geleverd op de Renault modellen. En op mijn Mégane zitten ze wel, maar niet op Mégane Coupe/Cabrio. Die hebben een andere bumper met ronde mistlampen.
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

ForeverYoung schreef:De ovale mistlampen passen trouwens niet op 19 phase 1, en ook niet op Clio phase 1, maar heb ze op Clio 1 phase 2 wel eens gezien.

En als ik het goed heb zijn ze na 1999 niet meer geleverd op de Renault modellen. En op mijn Mégane zitten ze wel, maar niet op Mégane Coupe/Cabrio. Die hebben een andere bumper met ronde mistlampen.
Clio 1 Fase 3 :wink: en bij de gewone megane's idd.
Edward
Contacteer:

Oh ok, excuses (wist niet dat er ook een Clio 1 fase 3 bestond)
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

ForeverYoung schreef:Oh ok, excuses (wist niet dat er ook een Clio 1 fase 3 bestond)
Fase 1 is met die 2 streepjes als grill. ========

Fase 2 is met de \_____/ vorm.

Fase 3 is met de geintegreerde grill in de bumper. andere koplampen, en andere motorkap.
Edward
Contacteer:

Zag zostraks trouwens een Laguna uit 98 (kenteken begon met T) en deze had andere mistlampen. Dus ik hoop dat we het hier wel over de juiste ovale mistlampen hebben.....
Gabri van der Veen
Über-Spammer

[img]http://members.chello.nl/b.wichard/meet ... 005_03.jpg[/img]

bedoel je zulke mistlampen
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Edward
Contacteer:

Die bedoel IK wel ja, de 98'er Laguna die ik vanmiddag zag rijden had ronde mistlampjes (als je er op gaat letten dan zie je zulke dingen ineens)

Het probleem is dat je met een '97er dus net op de grens zit, het kan of een Laguna 1 zijn, of misschien al de opvolger met totaal andere mistlampen.
Plaats reactie