Chris schreef:ForeverYoung schreef:Chris schreef:We zijn trouwens zondag ook nog geweest, maar niet het terrein op, we hebben bij de uitgang gestaan, alwaar iedereen lekker patserig wegreed!

Ah, ik zat al te denken: kan me niet herinneren een Bleu Sport GTT te hebben gezien, alleen bij de uitgang bij die rotonde een donkerblauwe. Dat was jij dus.
Ik ging overigens richting Elburg, als enige kwam ik later achter, want alle anderen gingen rechts op de rotonde. Richting harderwijk ofzo?
We hebben de GT's op stal gelaten. Airco is voor zo'n lange rit toch wel lekkah.
Ik heb geen blauwe GT gezien moet ik zeggen. Hoe laat was dat ongeveer?
Je coupé is me ook niet opgevallen...
Rechtsaf is inderdaad naar Harderwijk. Geweldig om te zien hoe iedereen wegrijd.

Heb een 'gewone' 5 deurs Mégane, zwart metallic. Mégane 1 phase 1, van '99.
En toen ik de rotonde opreed stond er een 5 GT Turbo, dacht dat jij dat dan was. Was 21:45 thuis, dus 20:30 zijn we ongeveer met z'n allen Walibi afgereden. Iedereen rechts en ik nam de rotonde driekwart, dus links op Elburg aan.
Later bij 't Harde de snelweg op richting Zwolle en toen stonden daar nog een groepje auto's waaronder een zwarte 19 16v met Car Audio Jansen erop. En nog een zwarte Twingo, nog een Golf met Car Audio Jansen,..... Ik op de oprit claxoneren, hij (EDIT: de 19 16v, niet die rotgolf) knipperde met de lichten, en toen kwamen ze achter mij aan. Heb me even later laten inhalen (snelheid laten zakken naar 90) en toen achter die groep aangereden, maar toen het weer 120 werd buiten Zwolle ging het mij niet hard genoeg (zij bleven 100 rijden) en ben ik ze voorbij gevlogen.