Op zoek naar een Renault Clio 1.8 16v, is dit wat?

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
mikko
Contacteer:

Ik ben al een tijdje geregistreerd maar heb tot nu toe meer gekeken dan geholpen..
Dit komt mede doordat ik niet al teveel verstand heb van autos's, maar ik heb via deze site toch erg veel nuttige info vandaan weten te halen.

Nu het volgende , ik heb sinds September 2004 een Clio RT 1.4 maar wil iets snellers. :D

Ik ben via dit forum op http://www.veban-rijswijk.nl/ terecht gekomen en zie daar een leuke zwarte 1.8 16v staat voor 2950€, is dit veel geld of juist te weinig voor een leuke 16v?

[img]http://www.profinder.nl/occasion/images ... SF_91C.JPG[/img]

Weet iemand misschien wat meer te vertellen of deze geimporteerde auto, is deze van een ex-club lid geweest of heeft iemand al een kijkje genomen in Rijswijk?
Hij schijnt een nieuwe koppelingsplaat en versnellingsbak te hebben, dus dit zal wel goed zitten..tevens 6 maanden garantie.

Ik heb de "waar moet ik letten lijst" voor de 16v trouwens al gevonden :)

Ik woon er zelf 1.5 uur vandaan namelijk, dus vandaar dat ik dit vraag.

Alvast hartelijk bedankt >-)
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

De reputatie kkennende van Veban, zijn ze altijd aan de prijs, maar zeker het geld waard.

als zij er 3000 euro voor vragen, kun je er vanuit gaan dat je een superbak ervoor krijgt.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
mikko
Contacteer:

Ja ik wil er graag wat meer voor betalen, ik kreeg met de Clio RT problemen met mijn gehele uitlaat..(die moest worden vervangen)
Heb toen overhaast de knoop door gehakt,

Zo kwam ik uit op een totaalplaatje van 2400 euro :@ , terwijl er veel 1.4tjes staan voor tegen de 1800/1900 euro met veel minder op de teller.

Wat meer onkosten krijg ik denk ik wel, iig daar hebben de meeste (wat snellere) last van heb ik gelezen..maar ik wil niet in eerste instantie een auto hebben waar ik gelijk veel aan moet verbeteren.
Ollie

Mijne is ook te koop :p :wink:
mikko
Contacteer:

PM :D
Liquid
Contacteer:

Ik wilde deze eerst kopen, hij vroeg me er 25 voor, dan heb je hem met nieuwe apk , 3 maanden garantie.. zoals hierboven al gezegd: als veban hem afleverd kun je erop vetrouwen dat het een top wagentje is (Y) (~)

Trouwens, even wat minpuntjes..
er is een poosje geleden ingebroken in die auto.. ze hebben het hele dashboard eruit proberen te rukken (dit is allemaal vervangen) maar er zit nu wel aardige schade bij de linkerdeur, ook heeft 1 voorscherm kleurverschil en heeft hij wat roest op de achterschermen

:) ik zou toch even gaan kijken want mooi issie wel
Vroem enzo
mikko
Contacteer:

Bedankt voor de info, de 16v van Ollie is ook te koop, ik wacht geduldig op de fotos :)
Daarna ga ik ze maar eens bekijken, altijd leuk :D
Autoliefhebbers

Mooi wagentje. Is die kilometerstand niet een klein beetje laag aangezien hij geimporteerd is? (terug gedraaid)
Of zitten de onderhoudsboekjes er nog bij?
Liquid
Contacteer:

boekjes zitten er wel bij
hij staat er nog steeds trouwens

ook een mooie rode nu :)
Vroem enzo
Erwin ( Clio 16v )
Contacteer:

er is een poosje geleden ingebroken in die auto.. ze hebben het hele dashboard eruit proberen te rukken (dit is allemaal vervangen) maar er zit nu wel aardige schade bij de linkerdeur, ook heeft 1 voorscherm kleurverschil en heeft hij wat roest op de achterschermen

Dit klopt idd, heb het zelf ook al gezien. ook paar mooie krassen op de motorkap (N) Maare deze auto staat volgens mij ook al 2 jaar te koop.

Dus ik zou verder kijken als ik jouw was.
Hier had een leuke tekst kunnen staan.
Autoliefhebbers

Erwin ( Clio 16v ) schreef:

Dit klopt idd, heb het zelf ook al gezien. ook paar mooie krassen op de motorkap (N) Maare deze auto staat volgens mij ook al 2 jaar te koop.

Dus ik zou verder kijken als ik jouw was.
Dat kan kloppen dat ie al een tijd te koop staat. Volgens RDW staat hij al een paar jaar opdezelfde naam.
mikko
Contacteer:

De auto schijnt idd helemaal opgeknapt te zijn door Veban, en is daardoor een aantal jaren blijven staan.
RoyW

mikko schreef:De auto schijnt idd helemaal opgeknapt te zijn door Veban, en is daardoor een aantal jaren blijven staan.
is inderdaad opgeknapt door veban. maar denk dat je hier geen verkeerde auto aan hebt. enigste is de inbraakschade aan de buitenkant en een paar kleine krasjes.
antoine
Car: Renault Clio III RS

Liquid schreef: als veban hem afleverd kun je erop vetrouwen dat het een top wagentje is (Y) (~)
Weet je dat wel zeker?? Ik kan nog wel iemand met een leuke rekening met de defecten die erop zaten. Zoals bv remmen hahaha. Remblok op na een half jaar ahahahaa, idem met de schrijven een keer hard moeten remmen en de schrijven braken. Dat noem jij dus een top auto. :lol:

Maar wel goede service daar en aardige mensen. (Y)
GSXjaspeR

Als je meer keuze wild hebben kan je ook eens naar mijn GP komen kijken, die is namelijk ook te koop :wink:
Clio 16V & GSX-R 600
Steven
Car: M536

Of JIJ maakt gewoon ff een te koop topic aan :p
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Steven schreef:Of JIJ maakt gewoon ff een te koop topic aan :p
(S)

http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18094
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
GSXjaspeR

Chris schreef:
Steven schreef:Of JIJ maakt gewoon ff een te koop topic aan :p
(S)

http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18094
Thanx Chris :D
Clio 16V & GSX-R 600
Steven
Car: M536

Ach tis weekend ;)
alex1971

ook mijn 16V is te koop. Voor aanzienlijk minder geld, maar uiteraard ook geen concoursstaat. :)

Hou je geld over om dat ervan te maken en heb je eens een donkergrijze in plaats van de rest met 80% williamsblauw, 7% rood, 5%zwart, 4% wit, 2% zilver. (jahaa klopt.. samen nog geen 100% :lol: )
Liquid
Contacteer:

@TS, Heb je hem nou gekocht?

Ik zie hem niet meer staan bij Veban (http://www.profinder.nl/occasion/lst_au ... 30801&ap=n'
Vroem enzo
mikko
Contacteer:

Ik heb deze Clio niet gekocht (ben er ook niet naartoe geweest trouwens), heb een blauwe aangeschaft waar ik tot 2 dagen geleden nog erg blij mee was :D
Nu heeft ie een naar probleem, (zie topic)

Wat er met bovenstaande Clio is gebeurd weet ik niet :)
Plaats reactie