die vakantie was al betaald heh snuggere(Hoolie)-Ad schreef:eeeh je kom 20 eur tekort voor je auto en je gat dezelfde dag op vakantie.
hoe kom je die vakantie door dan?

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 85#1592285Erik (Schepjes) schreef:moet je geen zakgeld mee?
snel gezienGabri schreef:http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 85#1592285Erik (Schepjes) schreef:moet je geen zakgeld mee?
alsie dan in zo'n perfecte staat was, zoals je aangeeft, had je er niet zoveel aan vervangen. Ik rijd al drie jaar rond zonder enig probleem. Ja een thermostaat, das alles....Son Boelie schreef:verwacht het onverwachte, toen ik mijn clio kocht voor 2000 euro, wat trouwens een koopje was gezien staat en leeftijd. maar binnen 1 jaar heb ik vervangen: uitlaatpijp(compleet), dynamo, accu, remschijven+blokjes.1nsane schreef:ik weet .... duidelijk zijn[/offtopic]Paul1916v schreef:Het gaat .... niet repareren:S
Perfecte staat niet, alleen de uitlaatpijp was bekend, remschijven ook.~Haas~ schreef:alsie dan in zo'n perfecte staat was, zoals je aangeeft, had je er niet zoveel aan vervangen. Ik rijd al drie jaar rond zonder enig probleem. Ja een thermostaat, das alles....Son Boelie schreef:verwacht het onverwachte, toen ik mijn clio kocht voor 2000 euro, wat trouwens een koopje was gezien staat en leeftijd. maar binnen 1 jaar heb ik vervangen: uitlaatpijp(compleet), dynamo, accu, remschijven+blokjes.1nsane schreef:ik weet .... duidelijk zijn[/offtopic]Paul1916v schreef:Het gaat .... niet repareren:S
heb je dat ding ook bij garage/dealer gehaald?Son Boelie schreef:Perfecte staat niet, alleen de uitlaatpijp was bekend, remschijven ook.~Haas~ schreef:alsie dan in zo'n perfecte staat was, zoals je aangeeft, had je er niet zoveel aan vervangen. Ik rijd al drie jaar rond zonder enig probleem. Ja een thermostaat, das alles....Son Boelie schreef:verwacht het onverwachte, toen ik mijn clio kocht voor 2000 euro, wat trouwens een koopje was gezien staat en leeftijd. maar binnen 1 jaar heb ik vervangen: uitlaatpijp(compleet), dynamo, accu, remschijven+blokjes.1nsane schreef:ik weet .... duidelijk zijn[/offtopic]Paul1916v schreef:Het gaat .... niet repareren:S
??????? jij koopt m voor 2000 en hij wil m terugkopen voor 3000????Son Boelie schreef:De eigenaar zei meteen, ow, als je em nu niet wil kan je em meteen doorverkopen, ik geef je er dan 3000 voor.