Haas, je zit ons gewoon te narren, dat kan niet anders

Hint 3 ook nog nodig?

dennisvr schreef:hint 2: tis iemand die nog niet in dit topic heeft gereplied
nou, weggevertje zou ik zeggen
Wie is er aangemeld?Jacco Twingi schreef:Why not?Wilma schreef:Hint 2 klopt niet
Omdat je al aangemeld bent?
help me ff, heb niet opgelet met natuurkunde, maar hoe wil je iets belasten als datgene nog nooit bestaan heeft~Haas~ schreef:nou, dan zallie lekker worden... als die niet kloppen, waarom zou ik mijn brein er dan mee belasten
Wilma schreef:dennisvr schreef:hint 2: tis iemand die nog niet in dit topic heeft gereplied
nou, weggevertje zou ik zeggenWie is er aangemeld?Jacco Twingi schreef:Why not?Wilma schreef:Hint 2 klopt niet
Omdat je al aangemeld bent?
Steven schreef:Ik kan nu een hele flauwe opmerking maken over linksdragend, maar ik doet het maar niet...
Oeps
~Haas~ schreef:wilma mag bij mij al aan de gang aan de linkerkant
1+1=2 toch?steven schreef:Ik kan nu een hele flauwe opmerking maken over linksdragend, maar ik doet het maar niet...
Nee dat ben je nietMissy schreef:ben toch wel benieuwd naar die flauwe opmerking!!!!!!!!
Ik moet vrijdag me eindgesprek doen voor Procesoperator BMissy schreef:Via het Markiezaatcollege in Bergen op ZoomR(ay)Si schreef:Waar volg je die opleiding?Missy schreef: Werk als machine operator en ben nog steeds bezig met mijn studie voor mechanisch operator......
En welkom hier