Sow! 9.5J breed! Das niet niks. Wat heb je voor een bandjes d'r op? Voor Bridgestone 175/50R13 zo te zien, en achter 195-ers?
Staat wel mooi die Mattig SSF
verlagingsveren worden deze week besteld, -50 denk ik
het zijn allemaal rond om rond 175/50 13. sommigen zeggen dat het gevaarlijk is dus heb ik ze laten testen op een speciale bank, heb 500kg per wiel aan 200km/h laten rijden en der gebeurde niks, dus ik ga zeker nie boven de 200 gaan hoor
LeOke schreef:verlagingsveren worden deze week besteld, -50 denk ik
het zijn allemaal rond om rond 175/50 13. sommigen zeggen dat het gevaarlijk is dus heb ik ze laten testen op een speciale bank, heb 500kg per wiel aan 200km/h laten rijden en der gebeurde niks, dus ik ga zeker nie boven de 200 gaan hoor
175/50 Op een 9,5J velg??? Die bandjes staan dan wel lekker getrokken he
En wat dat gevaarlijke betreft... ik heb zelf ook 175/50 maar dan op een 8J velg, en ben dr flink hard mee de bocht om gegaan enzo, mar nooit iets gemerkt
Wat ik me afvraag: waarom is je kentekenplaat zo laag gemonteerd,hij kan nog een stukkie hoger,zit ie ook niet zo voor de koelsleuven, Een Gtturbo is gek op KOELING
heir in Belgïe veel putten en bulten, ook veel drempels, maar de wagen rijdt niet waar hij nog nooit gereden heeft, dus ik weet iedere put en bult liggen
heb je die 50mm verlagingsveren op de originele veerpoot gezet? bij de mijne had ik het probleem dat de veer te los zat in de poot, heeft die van jouw dat niet?
LeOke schreef:verlagingsveren worden deze week besteld, -50 denk ik
175/50 Op een 9,5J velg??? Die bandjes staan dan wel lekker getrokken he
En wat dat gevaarlijke betreft... ik heb zelf ook 175/50 maar dan op een 8J velg, en ben dr flink hard mee de bocht om gegaan enzo, mar nooit iets gemerkt
Ken je de clio van Noyd nog? Die had toch een 195 band van zijn 9J velg afliggen. Harstikke leip deze combo!
Patrick L. schreef:heb je die 50mm verlagingsveren op de originele veerpoot gezet? bij de mijne had ik het probleem dat de veer te los zat in de poot, heeft die van jouw dat niet?
had ik ook, met als gevolg dat je steeds *knak* hoorde wanneer je optrok enzo... omdat de veer dan in z'n schotel iets heen en weer kon
Patrick L. schreef:heb je die 50mm verlagingsveren op de originele veerpoot gezet? bij de mijne had ik het probleem dat de veer te los zat in de poot, heeft die van jouw dat niet?
had ik ook, met als gevolg dat je steeds *knak* hoorde wanneer je optrok enzo... omdat de veer dan in z'n schotel iets heen en weer kon
of compleet sportonderstel van koni, dan zijn de demper en veer al afgesteld. ( complete veerpoot )
is alleen wel 3 cm verlaging maar gegarandeerd goed en 3 keer zo snel over de kasseien als nu stapvoets.