Michelin moet op de blaren zitten, maar ik vind dat Ferrari de Formule 1 hier geen plezier mee gedaan hebben. Ook het geintje wat de teambaas van Midland schijnbaar geflikt heeft.
Zoals Mol al eens aangegeven heeft, moeten de teams meer aan de sport denken dan aan hun eigen hachje. De sport gaat kapot aan dit soort dingen en daar is ook Ferrari niet bij gebaat.
We moeten maar weer eens terug naar een systeem waarbij constructeurs weinig tot geen inspraak hebben. De FIA maakt de regels, daar moeten ze het mee doen. Nu is het veel te democratisch en denkt daarom elk team alleen aan zichzelf. Komt een bepaalde reglementswijziging hen niet ten goede, maar de sport uiteindelijk wel, dan kiest men nu voor zichzelf, terwijl dat echt funest is voor de F1. Dus... Laat de grote teams maar verder gaan met de GPWC, er staan genoeg andere teams te trappelen om in de (goedkopere) Formule 1 te stappen. De GPWC wordt toch alleen maar een geruzie over regels en geld. Nee, dank je. Doe mij maar een competatief rijdersveld met mooie races. Dat zie ik bij de GPWC niet snel gebeuren. Te veel politics...