Automaxx Summer Edition - Chat topic
-
Evo heeft alles al verkocht 
moet je verder op zoek, joost..
Het bestuur heeft er nog één over Joost. PM Dennis ff 
Jaaa ik zou maar uitkijken met automaxx komen er zelfs nog meer bij..Frits schreef:Elmo zelf is ook redelijk gevaarlijk. Dennis kan hem b.v. niet aan.dennisvr schreef:Kijk uit haas, jij bent nu schietschijf als je aan die knuffel komt hoor![]()
Maar met de goeie aanpak ging elmo gewoon voor sommige wel op de achterbank

-
- Contacteer:
nee hoor mijn kudde schapies is 't coolst~Haas~ schreef:boeit mij die k*tknuffel nou ...Paul1916v schreef:Ik denk niet dat je zo over Elmo mag praten Haas.....~Haas~ schreef:ik heeft er ook geen meer...
dussuh: wilma, gooi ff een doos in de golf
![]()
geintje.. Mijn aap is toch veeeel cooler

-
- Über-Spammer
vandaag nog altijd geen kampeerkaart, dus maar even gemailt, kijken wat dat opleverd
en klopt het dat je met een kampeerkaart voor de helft van de prijs het park inkan (las ik op de site/forum van otomaks)

en klopt het dat je met een kampeerkaart voor de helft van de prijs het park inkan (las ik op de site/forum van otomaks)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
AUTOMAXX SUMMER EDITION UPDATE
Volgend weekend is het ein-de-lijk zover: AutoMaxx Summer Edition! Vier dagen en drie nachten lang is Biddinghuizen the place to be, voor hardcore tuners en onvermoeibare feestgangers. Ben jij ook op hét populairste tuning evenement van het jaar? Vanaf donderdagmiddag 12.00 uur gaan namelijk alle remmen los
MELD JE SNEL AAN VOOR DE PROGRAMMA-ONDERDELEN!
Tja, dat AutoMaxx Summer Edition draait om de mooist getunede showwagens, sexy babes, spannende streetlegal races, spectaculaire demos en een bomvol party programma hoeven we je eigenlijk niet meer te vertellen. Met een dag- (en avond)vullend programma verveel je je het hele weekend niet. Kom jij als winnaar uit de bus bij de verschillende programma-onderdelen als de Toyo Shootout, Meguiars Show & Shine Contest, Autostyle Tuning Top 40, DNX Exhaust Competition, Pioneer Eargasm of dB Drag? Je kunt je tot aanstaande maandag 20 juni aanmelden via http://www.automaxx.nl en dan kun jij je kunsten vertonen tijdens het event. Je ontvangt je gratis paddockkaart netjes in de bus. Na deze datum kun je ter plaatse paddockkaarten halen bij de infotent.
DOE JIJ OP VRIJDAGAVOND MEE AAN DE NEONCRUIZE?
Het is bijna een traditie geworden tijdens AutoMaxx Summer Edition: de Neoncruize! Ook dit jaar nodigen we iedereen met neon in, op, of onder zijn auto uit om deel te nemen. Op vrijdagavond om 22.30 uur start de Cruize bij de Race Area, waarna we een mooie neonrit over de campingterreinen gaan maken. Eindbestemming is de Party Area, waar we rond 23.00 uur aankomen. Dus sluit op vrijdagavond zeker aan, en show that neon!
AUTOMAXX CLUB OF THE YEAR CONTEST
Ook dit jaar zullen de aanwezige clubs gaan strijden om de felbegeerde titel AutoMaxx Club Of The Year. Het hele weekend zal de jury alle clubs langsgaan om hun stands te beoordelen op originaliteit, invulling en afwerking. Zorg er dus voor dat je clubruimte er helemaal op en top uitziet! Hoe gekker, hoe beter Op zondagmiddag 14.00 uur zal bij het AutoMaxx podium de winnende club bekend gemaakt worden. Natuurlijk wint deze club een hele mooie beker én een clubreportage in AutoMaxx Magazine. Aan het Midlands Showoff Team de zware taak om hun titel te verdedigen
AUTOMAXX GIFTBOX: LIMITED EDITION!
Als klapper op de vuurpijl kun je tijdens AutoMaxx Summer Edition aan een leuk en orgineel item komen: de AutoMaxx Giftbox! Deze speciale Giftbox zit bomvol met allerlei tuning gerelateerde producten die je zeker kunt gebruiken voor je auto. Met onder andere producten van Meguiars, AutoMaxx, Braspower, Speedrage, Pro Racing, Motip, Turtle Wax, Carzone Specials, Fiorano Ferrariverhuur, Chipmeister, Caliber,! Motké Carstyle, Expodia, Dutch Rally Parts, Holland Java, Pro-tech en Kroon Oil. Redenen genoeg om naar de AutoMaxx stand te gaan en een proefabonnementje af te sluiten. Je ontvangt dan drie nummers voor maar 10,- netjes bij je thuis in de bus, én je krijgt deze limited edition Giftbox! Goede deal lijkt ons!
LET OP: VIRUSMELDING!
Hou je mailbox in de gaten! Wij ontvingen een melding dat er uit naam van het zogenaamde The Automaxx Support Team e-mails worden verzonden met als onderwerp: *DETECTED* Online User Violation. Deze email komt echter niet van AutoMaxx vandaan, en in het bericht zit een virus. Open de mail dus niet! Wij zullen je nooit vragen om je profiel te updaten, dus je kunt de mail dus gewoon weggooien. We hopen je hiermee voldoende op de hoogte hebben gesteld.
AutoMaxx Freshmail is powered by AutoMaxx / TE2 Automotive BV

Let wel; het gaat hier om kortingsbonnen!!!!Monica schreef: Enneuh, voor de echte Walibi-freaks, koop gewoon ff 3 pakken hagelslag: (tip; ik hou van vruchtenhagel of vlokken melk)
De Ruijter actie
Of zijn jullie allemaal fan's van Venz ofzo

vandaag de paddockkaart gekregen, maar nog steeds nix van automaxx...
ook nog geen mail terug 

Heb hier al een telefoonnummer voor je. Het is van de organisatie, maar die kunnen je wellicht in verbinding stellen met diegene die je wel moet hebben: 0626230256
En anders gewoon aan de deur een kampeer kaart kopen.........
(Donderdags heb je de meeste kans
)
En anders gewoon aan de deur een kampeer kaart kopen.........
(Donderdags heb je de meeste kans
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ff snel doen herenStaat je vraag er niet bij? Mail dan naar info@automaxx.nl of bel met AutoMaxx via nummer 0165-503554.

-
- Über-Spammer
maandag maar even bellen dus 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
We staan hier:
[img]http://www.renault-tuning.com/images/plattegrond.jpg[/img]
[img]http://www.renault-tuning.com/images/scanamse.jpg[/img]
[img]http://www.renault-tuning.com/images/plattegrond.jpg[/img]
[img]http://www.renault-tuning.com/images/scanamse.jpg[/img]
-
- Contacteer:
waarom zo'n achteraf plekkie dit jaar? 

goed nieuws, kreeg n mail van automaks dat er een deel van de kaarten later was verzonden, als t goed is, kreeg ik m of morgen of maandag binnen Ik is benieuwd 
@Moos: tnx. En donderdag kna ik nog niet, moet vrijdag nog stage lopen...
Tot hoe laat kun je btw het terrein op?

@Moos: tnx. En donderdag kna ik nog niet, moet vrijdag nog stage lopen...

Tot hoe laat kun je btw het terrein op?
aha..mooi!
sorry, had ff geen zin om te zoeken, ben gaar...
sorry, had ff geen zin om te zoeken, ben gaar...

absoluut..net ingeleverd!!! Daarom ben ik ook zo gaar... 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ik hoop dat ik de Donderdag ga halen. De Clio wordt pas dindsdag gespoten. En dus woensdagavond opgebouwd. En dat is als alles mee zit...... 

Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
hmm ok, I hope so~Haas~ schreef:goed nieuws, kreeg n mail van automaks dat er een deel van de kaarten later was verzonden, als t goed is, kreeg ik m of morgen of maandag binnen Ik is benieuwd
kom overigens vrijdag ipv donderdag

(met allerhande "zooi" die ik van Erik O moet meenemen)
-
- Über-Spammer
hoop vroeg in de avond, moet werken/stage tot 4 uur 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
waarom niet meer op donderdag dan?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
lees t al
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Contacteer:
heb er iig veel zin in
kom vrijdag's overdag op men gemakkie die kant op. Met die paddock kaart kan ik zo naar de stand toe rijden? De campingkaart heb ik dan nog niet
die komt in de avond pas 

mike, dat kun je zelf toch ook bedenken.
"Ja meneer, ik heb ff geen toegangskaartje, maar die kom ik morgen laten zien, ok??":D
"das goed hoor, geen enkel probleem....."

"Ja meneer, ik heb ff geen toegangskaartje, maar die kom ik morgen laten zien, ok??":D
"das goed hoor, geen enkel probleem....."

-
- Contacteer:
dan pas men reis schema ietsjes aan en zorg dat ik tegelijk met Robert er ben ook geen probleem 
En denken? wat is dat?????
En denken? wat is dat?????

-
- Contacteer:
Zit net ff te kijken. Tis een eind rijden voor me nu
volgens de planner: 2 uur en 20 minuten om pcies te zijn. Afstand 181,51 km
Wordt een mooi tochtje hopelijk geen file's 

-
- Contacteer:
ja word het niet eens tijd voor een meerijd topic?