lexus look achterlichen

Post hier al je vragen over de Renault Twingo
Plaats reactie
twingoboy20

Heyy allemaal.

ik heb me 3 maanden terug lexus look achterlichen gekocht van autostyle voor de twingo.
Alleen het zijn waardeloze lichten.

Heb de auto nu 2 keer gewassen en de lichten dienen nu als aquarium :lol: .
ik heb ze eruit gehaald helemaal droog gemaakt en helemaal af gekit langs de raden waar hij verlijmt is.
Nu heb ik gisteren mijn auto weer gewassen en nu zijn ze weer vochtig van binnen.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik ze op de ets in de rai heb gekocht bij de autostyle stand.
Helaas voor de lichen gaan ze eruit en belanden ze in de prullenmand.
Met lexuslook achterlichen rijden die vochtig zijn ziet helemaal niet uit .

Vanf volgende week maar weer de orginele lampen erin hoe lelijk dat er ook uit ziet.

Groetjes mzzl twingoboy
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Kan je niet teruggaan naar de winkel? Dit is niet deugdelijk spul, fabrieksfout, en daar zit minimaal een jaar garantie op.
twingoboy20

het probleem is dat ik het niet in een winkel heb gockocht maar op de european tuning show in de rai.
En die winkel waar die stand van is ligt ergen boven in holland haha.

Rb cartuning.

Maar ik denk dat ik van reichard motorsport een setje achterlichen ga bestellen.
Maar 1 ding wel.

Ik koop nooit meer iets op een beurs haha .

Groetjes twingoboy
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

je had ze ook van te voren af moeten kitten heey, die van reichard motorsport zij precies het zelfde dus voor gebruik ff een kitrandje leggen!
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

le mouton noir (sandy) schreef:je had ze ook van te voren af moeten kitten heey, die van reichard motorsport zij precies het zelfde dus voor gebruik ff een kitrandje leggen!
ps rb is clubsponsor, bel hem eens op?
Wilma
Contacteer:

En RB zit niet helemaal boven in Holland...
Brielle ligt vlakbij Rotterdam :wink:
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Volgens mij is dat toch 9 van de 10 keer het geval dat niet originele achterlichten zo lek als een zeef zijn, je hoort het iig vaker met lexus look lichten. kitten lijkt me dan wel een goede optie.
Edwin16v
Contacteer:

Waarom weggooien in de prullenmand? Geef ze maar aan mij ben jij er ook weer vanaf :D
twingoboy20

Ze hebben ze bij de tuningshop in roermond helemaal nagekeken en afgekit al meer dan 3 keer en nog lekken ze.
Ik ken iemand die heeft ze in een shop gekocht en die heeft geen problemen en heeft ze ook niet af hoeven te kitten.
Maar nu hebben ze mij gezegt dat als je iets op een beurs koopt het meestal afgekeurt spul is.
Weet wel zeker dat ik nooit meer iets koop op een beurs.

Mzzl twingoboy20
mickeynox

Ik zou het hier niet bij laten zitten. Ik heb ook lexuslook 8terlichten (in een winkel gekocht) en nix geen last mee.
Ik zou gewoon auto-style es aan z'n jassie trekken. Owk je heb ze op een beurs maar hun naam staat er toch op.
Om zo maar ff weg te gooien is zonde. En een paar meeltjes of telefoontjes zijn de kosten niet.
marcel16v

twingoboy20 schreef: Maar nu hebben ze mij gezegt dat als je iets op een beurs koopt het meestal afgekeurt spul is.
Weet wel zeker dat ik nooit meer iets koop op een beurs.

Mzzl twingoboy20
Als je er een zeer lage prijs voor betaald hebt, kan het zijn dat je inderdaad een mindere kwaliteit hebt gekocht. Je kan ook je plaatselijke autostyle dealer even contact laten opnemen met Autostyle.
stephan2000
Contacteer:

wij hebben ze ook op ets gekocht, maar geen probleem wel ff de rand met vaseline in gesmeerd, zoals hun adviseren, maar verders niets
Steffie

le mouton noir (sandy) schreef:je had ze ook van te voren af moeten kitten heey, die van reichard motorsport zij precies het zelfde dus voor gebruik ff een kitrandje leggen!
Het is misschien een domme vraag.. :lol: maarre als je die lampen afkit dan kan je toch nooit meer een lampje vervangen???
Robert-Jan

Steffie schreef:
Het is misschien een domme vraag.. :lol: maarre als je die lampen afkit dan kan je toch nooit meer een lampje vervangen???
Als je het bij een twingo van de eerste generatie zou doen heb je idd gelijk.
De Lexus varianten hebben een uitneembare fitting aan de achterzijde.
Het wordt aangeraden om de naden af te kitten om lekkage tegen te gaan.
twingoboy20

Heb tehoren gekregen dat je ze helemaal niet mag afkitten haha.
Je moet ze goed invetten met vasaline en dan moeten ze dicht zijn.
Heb ze er nu uitgehaald en ze op de zolder gelegt om te drogen.
Als ze droog zijn ga ik ze helemaal schoon maken en invetten.

Alvast bedankt.

GR twingoboy
stephan2000
Contacteer:

ach told you, maar succes, is wel beter als ze beetje dicht zijn
Plaats reactie