hi ik ben nieuw hier op het forum. ik rij sinds september met een clio rond. ik kom uit België.
als ik mijn clio heb gekocht was er een kleine roestplek aan mijn rechterwielkas. heb die weggeschuurd en terug toegemaakt en herspoten. maar nu enkele maanden later is deze plek teruggekomen.
mijn vraag is nu aan jullie hier op het forum wat ik hieraan kan doen om ervoor te zorgen dat deze niet meer terug komt?
greetz
Roest op een clio
-
- Contacteer:
Hmmm, dat is dan toch niet vakkundig opgelost...
Hebben ze er een nieuw stuk in gelast?
Bij mij wel... en aan de achterkant voel je wel degelijk
een laag bescherming die ze erop hebben gesmeerd...
Groetjes van een landgenoot.
Hebben ze er een nieuw stuk in gelast?
Bij mij wel... en aan de achterkant voel je wel degelijk
een laag bescherming die ze erop hebben gesmeerd...
Groetjes van een landgenoot.
Er zal inderdaad een nieuw stuk ingelast moeten worden en vraag ook of ze 'm van binnen uit goed willen beschermen met 1 of ander spul. 
Als je dat hebt laten doen, moet je wel zelf goed in de gaten houden dat je wielkasten (achter dat randje) goed schoonblijven. Vaak gaat daar veel zand achter zitten en zand houdt water vast. Met als gevolg dat de boel wat sneller zal gaan roesten...
Succes!
Welkom op het forum trouwens.

Als je dat hebt laten doen, moet je wel zelf goed in de gaten houden dat je wielkasten (achter dat randje) goed schoonblijven. Vaak gaat daar veel zand achter zitten en zand houdt water vast. Met als gevolg dat de boel wat sneller zal gaan roesten...
Succes!
Welkom op het forum trouwens.

-
- Contacteer:
eum heb het niet laten doen heb mij laten adviseren wat ik moest doen.
er is inderdaad geen nieuw stuk ingelast. ken niet direct iemand die dit kan. zijn er eventueel andere oplossingen dan dit laten doen want ik ben maar simpele student en heb geen grote budgetten
er is inderdaad geen nieuw stuk ingelast. ken niet direct iemand die dit kan. zijn er eventueel andere oplossingen dan dit laten doen want ik ben maar simpele student en heb geen grote budgetten

Denk dat er niks anders op zit dan te lassen hoor...
Anders gaat dat blijven terug komen en doen....
Anders gaat dat blijven terug komen en doen....
-
- Contacteer:
er was nog een tweede deel dat roeste, daar heb ik alles ook weggeschuurd en dan had ik dus een gat in de carroserie. daar heb ik dan polyester mat ingelegd en dan dichtgewerkt met mastik. dit roest niet meer. zou da daar ook lukken als ik dit stuk wegslijp?
Gaat dat stuk zich niet gaan aftekenen op termijn?
-
- Contacteer:
dat weet ik niet zolang stond het er nog niet op maar ik denk het niet. heb mij nu laten vertellen dat het best is van een zinken grondlaag te leggen. dus zal wel zien of het werkt.
-
- Contacteer: