Motorsteun geschikt voor gtt

Post hier al je vragen over de Renault 5. Oer5/Alpine/GTE/GTX/GT Turbo
Plaats reactie
Turbo-Peer

Ik heb hier een motorsteun liggen met als opschrift nr. "77 00 765 935" en "paulstra".

Ik heb deze motorsteun naast twee motorsteunen van een gtt gelegd. Deze verschillen alleen een heel klein beetje in de lengte (zo'n 1 cm).

Weet iemand voor welk type renault deze motorsteun geschikt is en of ik deze zou kunnen gebruiken voor de gtt?
Turbo-Peer

Niemand?
Misschien komt iemand met een ander type renault 5 deze steun bekend voor?

Overigens is het productiejaar 1996.
Steven
Car: M536

Stop er eens wat foto's bij, denk niet dat er wandelende dialogycs zijn hier die dat zo boem-pats kunne zegge :p
Ad van Haperen
Contacteer:

Ik heb pas net dialogys op mijn pc dus snap het programma nog niet helemaal maar als ik dat nummer intyp krijg ik als omschrijving: engine mounting21

Ik weet dus niet of het een motorsteun is voor een 21 maar daar lijkt het op, maar misschien betekend die 21 wel heel iets anders.
Turbo-Peer

Steven schreef:Stop er eens wat foto's bij, denk niet dat er wandelende dialogycs zijn hier die dat zo boem-pats kunne zegge :p
Foto's heb ik gisteren al gemaakt, maar nog geen tijd gehad ze online te zetten....(kleine moeite, I know).
Foto's volgen snel, maar ze zien er in elk geval bijna hetzelfde uit als de normale achterste gtt steun. Alleen zijn deze zo'n 1 cm "hoger".
Turbo-Peer

Hij is inderdaad van een Renault 21, met dank aan Ad.

Ik heb zojuist even bij de renault 21 gezocht in een "renault computerprogramma". En vond daar inderdaad bijbehorende bestelcode.

Ik kreeg 'm zelf niet gevonden aangezien ik in het programma alleen de melding kreeg: "supp moteur L48"

Thnx Hoolie-ad 8)
Ad van Haperen
Contacteer:

Geen dank he.

en dat terwijl ik nog geen drol van dat dialogys snap
Plaats reactie