1nsane schreef:ja schepjesjou GTE was ook niet echt sneller
![]()
had je voor je moeten kijken en niet de hele tijd naar achter en/of opzijErik (Schepjes) schreef:1nsane schreef:ja schepjesjou GTE was ook niet echt sneller
![]()
wel raar dat je opeeens weg was dan
1nsane schreef:Clio 1.4S met powerfilter en open uitlaat systeem --> 195 km/h richting automaxx Vive la france in assen op de snelweg tussen de bossen vanaf nijmegenen maar brulle dat ding
Op de 15" zaten 195/50 en op de 14" stalen velgen zit 175/65. Deze maat zat er af-fabriek ook onder op mijn uitvoering 19. (RT 1.8i)Erik Olijnsma schreef:of daar heb je verkeerde banden onder, zodat de afrolomtrek niet klopt
als je de 'oudere' fase 1 cabrio's hebt met 2.0 16v motor dan heb je inderdaad dezelfde motor als in de williamsen...voor topsnelheid e.d. kan je ff kijken op autoweek.nllelly schreef:ik heb een megane cabrio gekocht fase 1 en die man daarvan zegt dat er een williams motor inligt hij heeft die zelf gekocht zegt ie. maar hoe weet ik nauw dat ut er een is???? hij zegt dat er een gele ssticker op de moter zit en die zit er wel maaruh klopt dit wel en wat =zijn topsnelheid?????
![]()
Bedoel je dat hij die motor achteraf gekocht heeft, of dat hij de auto zo gekocht heeft?lelly schreef:ik heb een megane cabrio gekocht fase 1 en die man daarvan zegt dat er een williams motor inligt hij heeft die zelf gekocht zegt ie. maar hoe weet ik nauw dat ut er een is???? hij zegt dat er een gele ssticker op de moter zit en die zit er wel maaruh klopt dit wel en wat =zijn topsnelheid?????
![]()
Lekker hier aan de grensPriyantha schreef: Alleen moet ik de flitsers nog beter leren herkennen
Op de sticker lette ik niet echt, wel op die oliedrukmeter, naast je koelvloeistoftemperatuurmeter, staat die onder het rijden aan?Twister schreef:let niet op die sticker
Me vriendin rijd er wel eens in
Ojha en ik liet OOIT me ma erin rijden, totdat er lag van me spoiler af was
Niet exact hetzelfde blok. De motor van een Mégane coupé 16v heeft meer koppel. De topsnelheid op Autoweek.nl klopt niet. Dit is volgens Autoweek 215 maar met mijn 2.0 16v kom ik over de 230 zonder bijzondere aanpassingen.Paul1916v schreef:als je de 'oudere' fase 1 cabrio's hebt met 2.0 16v motor dan heb je inderdaad dezelfde motor als in de williamsen...voor topsnelheid e.d. kan je ff kijken op autoweek.nllelly schreef:ik heb een megane cabrio gekocht fase 1 en die man daarvan zegt dat er een williams motor inligt hij heeft die zelf gekocht zegt ie. maar hoe weet ik nauw dat ut er een is???? hij zegt dat er een gele ssticker op de moter zit en die zit er wel maaruh klopt dit wel en wat =zijn topsnelheid?????
![]()