Chris heeft er kijk op; contributie is vorige week (donderdag ofzo) al overgemaakt....... Dusseh... verders aanmoedigen is zinloos!
On Topic: hmmm...als schade door andere automobilist moet zijn veroorzaakt wordt het idd lastig. Zal wel eens kijken of dit echt een harde eis is, heb daar geen ervaring mee. Ben trouwens afgestudeerd jurist dus als ik hierin wat kan betekenen dan hoor ik het wel.
Grtz,
Bluebird
'It's not the size of the dog in the fight,
it's the size of the fight in the dog...'
Arie van de Hoek schreef:Klopt ja. Lekker achter Hessel aantuffen met een zondagse ouwe lullen snelheid was niets voor mij. (Sorry Hessel, maar dat 2.5 Saffie van jou kan harder... )
Dankzij jou & Chris ook echt een wereldmiddag gehad.
Weet niet of het zin heeft. Ze heeft het niet over iemand anders gehad dan mij. (dat ik toch wel errug asociaal hard reed. )
Is toch wel apart hoor. Handrem-turn op een landweggetje.
Dat vertelde je ja. SasjeSuper5 in een Clio 16V !!!! Wie leent haar zo'n auto voor de fun ??
Yo, had zin in een tour tocht, kan zeker harder, later nog ff 185 aangetikt .
Toch klinkt je megane VET
Whe he he ik groei in status eerst opa2 en nu een zondagse ouwe lul!!
Laat ik dan maar wijselijk m'n mond houden en niet zeggen hoe hard ik, Jochem de Haas en die parelmoeren GT Turbo gingen over dat 5 km lange boerenweggetje langs het IJsselmeer....
ja ja 215 je bent de held!! , Op zo,n stuk kan ik ook wel 215+ alleen rijd jij me weer zoek in de bochtjes en op korte stukjes!!!
Kwestie van andere veren Hessel en strak de bocht door knallen met die Safrane.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Chris schreef:Wie was die jongen eigenlijk die meereed met die witte GT Turbo?
Geen idee, maar reed wel lekker mee.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
bluebird schreef:Chris heeft er kijk op; contributie is vorige week (donderdag ofzo) al overgemaakt....... Dusseh... verders aanmoedigen is zinloos!
On Topic: hmmm...als schade door andere automobilist moet zijn veroorzaakt wordt het idd lastig. Zal wel eens kijken of dit echt een harde eis is, heb daar geen ervaring mee. Ben trouwens afgestudeerd jurist dus als ik hierin wat kan betekenen dan hoor ik het wel.
Grtz,
Bluebird
Welkom
Watch out .. Lawyer detected
Altijd handig in de vereniging
Wanneer houden we de volgende TT ?
I felt a disburbance in the Force... Auto: Dodge RAM, Motor: Honda VFR 800 VTEC
Ik denk dat Jochem en Arco meer te slikken hebben!
Oeps, dit doet me er aan denken dat Jochem onlangs mijn bekeuring betaalde in La France... Moet ik dan nu die van hem betalen?
*slik* Stond er dan ergens een flitspaal ??
Niets gezien....
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Die zag ik wel. (omdat ik moest afremmen voor de brug naar links....)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Jochem heeft inderdaad gelijk betaald. Was 90 Euro voor 57KM te hard..
Er zat een brief bij waarop stond dat het een aanbetaling was, maar na wat Fransen gesproken te hebben ben ik erachter gekomen dat die 90 euro de totale afkoopsom is geweest..
-Ray- schreef:*foto van ouwe knar op fiets*nou jongen ga maar even aan de kant staan, dan zal ik dat eens even vertellen
Whehe
Xvisor schreef:Allereerst gecondeleert met deze sh*t Erik!! Erg jammer. Helaas waren wij blijkbaar te laat we kwamen pas om 2 uur bij hotel averhorn aan waar helaas niemand meer te bekennen was behalve de geparkeerde paarse twingo. Dus hebben wij er maar ons eigen tochtje noord holland van gemaakt! Was ook erg gezellig. Mja een starten tot tijd was ook wel aardig geweest.
Jahoor, je reed in een blauwe 19 right? we zagen je nog komen aanrijden over de N243 (ofweetiket) naar Avenhorn.
En een starten tot tijd is natuurlijk Er staat 'het begint om 1 uur'
Dat betekend dat je er om 1 uur gewoon moet zijn.
70% was er al om half 1 en 1 laatstarter had nog even gebeld. Die vertrok om half 2.
Beetje loze opmerking denk ik zo
Misschien, dat mag je denken, ik heb geregeld kaartlees ritten gedaan en een oldtimer toertocht en dan heb je altijd een van - tot tijd en een uiterste aankomst misschien ben ik er daardoor een beetje vanuit gegaan dat dat hier ook zo was, ohja en volgens weet ik zeker dat ik gelezen heb dat er vanaf 1 uur stond! Verder hadden we optijd willen zijn mja er waren wat nasty opstart probleempjes waaronder een sluitinkje voor ik weg wilde en mooi resultaat ... lege accu en het vervoer van een rolstoel en alle toebehoren etc. en dat bleek allemaal minder/bijna niet te passen. Mja helaas, weten we het voor de volgende keer iig dan gaat het vast goed komen.
bluebird schreef:Zo te lezen en te zien heeft bijna iedereen zich enorm vermaakt. Lijkt mij als rookie rtc-er erg leuk om een volgende tocht mee te pakken. Moet ik alleen wel even een (goede) navigator regelen, wel zo handig en ook gezelliger natuurlijk...
Bluebird
Zorg dan maar dat je een snelle wagen hebt (als ik dit hier allemaal lees )) met een campus'je moet je het denkek niet proberen..
Droes schreef:Zorg dan maar dat je een snelle wagen hebt (als ik dit hier allemaal lees )) met een campus'je moet je het denkek niet proberen..
Dit is dus totaal niet de bedoeling. Dat er nou een aantal dwazen zich onverantwoord gedragen en met 150 een bebouwde kom inschieten, wil niet zeggen dat daar de TT op gebaseerd is. Dus ook met een minder snelle auto ben je van harte welkom! (Wel als lid natuurlijk )
Het gaat tenslotte om een gezellige dag met elkaar.
bluebird schreef:Zo te lezen en te zien heeft bijna iedereen zich enorm vermaakt. Lijkt mij als rookie rtc-er erg leuk om een volgende tocht mee te pakken. Moet ik alleen wel even een (goede) navigator regelen, wel zo handig en ook gezelliger natuurlijk...
Bluebird
Zorg dan maar dat je een snelle wagen hebt (als ik dit hier allemaal lees )) met een campus'je moet je het denkek niet proberen..
niet iedereen heeft snel gereden hoor, toeren is niet hetzelfde als racen dus met je campus is het helemaal geen porbleem!
Droes schreef:met een campus'je moet je het denkek niet proberen..
Er reed een 5je GTL mee die anders heel erg goed mee kwam.
Iedereen had een eigen kaart/route, officieeël rijd je hem alleen.
EN volgens de maximale wettige snelheden!!!!!!!!
En als er nou geen borden langs de kant van de weg stonden ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Hoe moeilijker de aanwijzingen / tocht, hoe langzamer men rijdt.
Wil je echt dat de deelnemers op bepaalde stukken langzaam rijden, stop er dan of een stuk foto-herkenning, of een controlevraag in. Werkt heel goed.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Maus schreef:Hoe moeilijker de aanwijzingen / tocht, hoe langzamer men rijdt.
Wil je echt dat de deelnemers op bepaalde stukken langzaam rijden, stop er dan of een stuk foto-herkenning, of een controlevraag in. Werkt heel goed.
Goed voor bij de flitspalen zorg je er meteen voor dat niemand geflitst wordt.
Eh... een 95er RSi dus, wellicht niet de snelste maar ook niet bepaald traag zou ik zo zeggen. Bovendien >10 jaaartjes rijervaring in de meest uiteenlopende voitures en zelfs de zelfbeheersing begint door te dringen tot ongeloof van mijn naaste omgeving
Officieel rij je dus in je eentje, ok, maar dat lijkt me eigenlijk niet echt de gezelligste manier van deelnemen....
En bovendien weet ik uit ervaring dat kaartlezen en racen... eh... rijden best lastig is tegelijkertijd....
Grtz,
Bluebird
'It's not the size of the dog in the fight,
it's the size of the fight in the dog...'