Wil powerchip plaatsen maaar!!!

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
kale

Hallo daar
Kan iemand mij op weg helpen !!!
Om mijn unit te vinden :( om die chip in te douwen !!
Mijn vriendin gaf me een leuk kadootje :p maar ben automonteur van de oude stempel dit is te complex teveel kastjes kan de computer of unit niet vinden in mijn clio sport 2004!
De zogezegde uitleg is in spaans omdat ik op tenerife woon!!!Leuke fotoos maar uitleg como(wat)!

thanks ton :worship:
Menno

De computer zit naast de accu, op zich redelijk herkenbaar, grote stekker d'r aan.

Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je voor een 2004 clio nog echt een chip hebt, die je IN de computer moet monteren. In die kast zit zo'n folieprint, met daarop een chip die je via de diagnose-aansluiting kan herprogrameren.

Wat heb je precies gekregen? Is 't een kastje met wat draden, of echt een chip?
kale

Nee het is een chip van het bedrijf powerships in zwitserland volgens de beschrijving zit de unit onder het dashboard!?
Menno

Heb je misschien een foto van die chip?

Bij de RS phase 1 en 2 zit de ECU zeker weten naast de accu. Ik ga er volledig van uit dat dat bij de phase 3 ook zo is.
kale

Heb gekeken naar die unit maar das een heel klein printplaatje en unit is van siemens,en ook renault hier zeg het moet van bosch zijn !Maar ze weten niet waar hij zit (Wereld monteurs hier op tenerife)Zo ben nog steeds bij af!wil wel foto sturen maar weet ef niet hoe dat gaat!
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

zit meestal op de rechterkant van het fototoestel een ronde knop, daar druk je op, beetje lawaai en presto :P je hebt een foto :D
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
kale

:lol: Ja dat fotoo maken gaat wel :foto: Maaaar het versturen naar hier das ef anders toch geen rode knoppen!!!
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

je kan ze gewoon op het internet zetten via een upload site, en dan een link in dit topic zetten
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
kale

Thanks ga ik straks proberen moet nu even gaan werken !Het is niet altijd feest hier op tenerife! :@
kale

Vandaag is de chip retour afzender!!!Chip ga niet passen is helemaal verkeerd!Reactie van bedrijf (N) was niet zo vlot dus niet veel vertrouwen meer!Kon mij unit ook op sturen maar wat dan als het niet goed is! Hier de renault zijn deur plat lopen!Heb ik al een tijd moeten doen omdat de feestverlichting :( steeds ging branden nu sonde vervangen tot nu toe nog niks!! 8)
Plaats reactie