Mijn clio maakt een fluitend geluid boven de 120 km/u! Echt verschikkelijk vervelend! Ik erger me d'r verschikkelijk aan.
Heeft iemand een idee wat t kan zijn?
Thanx!
Mark
Steven schreef:Oeh waar is Racey? (Ray RSi) die is ervaren man met vreemde geluiden
Ik heb wel het idee dat het achter m'n tellers vandaan komt! Is een kilometerkabel duur? Moeilijk aan te sluiten? Waar te koop?R(ay)Si schreef:Steven schreef:Oeh waar is Racey? (Ray RSi) die is ervaren man met vreemde geluiden
Als het aan je snelheid gebonden is kan het wel je kilometerkabel zijn (achter je tellers).
Andere mogelijkheid is dat het je ruitenwissers zijn, willen nog wel een gaan fluiten bij een hoop wind...(bij mij tenminst)
Probeer er anders eens een filmpje van te maken!
geen ideembthemb schreef: Ik heb wel het idee dat het achter m'n tellers vandaan komt! Is een kilometerkabel duur? Moeilijk aan te sluiten? Waar te koop?
Thanx!
En ra(ay)SI, heb je hem al los???R(ay)Si schreef:geen ideembthemb schreef: Ik heb wel het idee dat het achter m'n tellers vandaan komt! Is een kilometerkabel duur? Moeilijk aan te sluiten? Waar te koop?
Thanx!Die van mij gaat over een week of 2 los dan kan ik je meer vertellen