PrimaaaaPaul1916v schreef:zal toch wel genoeg zijn 6 kilo? en anders beginnen we gewoon aan de ezels![]()
![]()
Enneh ik weet niet of Rob zo lekker smaakt

Mocht het helemaal mislopen ga je gewoon naar Max' BarbequeMerijn schreef:Bijna al het bier ligt al koud, maar het pastte niet allemaal in de koelkast!Vanavond effe ruimte maken, dan komt dat wel goed.
Ik zal straks even een routebeschrijving maken voor degenen die nog nooit in Uden geweest zijn...
Wat weinig prik, niet? En wijn eventueel?Paul1916v schreef:Ok ik ga straks boodschappen doen:
er zijn al 2 kratten bier bij merijn..dus:
1 krat bier (voorkeur voor merk??)
3 flessen cola
2 flessen sinas
nog andere wensen? gaat t genoeg zijn?
heb al inkopen gedaan! nog 2 kratten bier en 10 flessen fris!!Ollie schreef:Wat weinig prik, niet? En wijn eventueel?Paul1916v schreef:Ok ik ga straks boodschappen doen:
er zijn al 2 kratten bier bij merijn..dus:
1 krat bier (voorkeur voor merk??)
3 flessen cola
2 flessen sinas
nog andere wensen? gaat t genoeg zijn?
Gewoon Ja zeggen...Paul1916v schreef:Ik gooi twee kampingstoeltjes in de wagen!
Kreeg net sms van jenny (gielske) dus zal t ff in de groep gooien..vinden jullie t gezellig als ze ff langskomt met der vriend voor een drankje? Moet natuurlijk wel de toestemming van de groep hebben voor in mijn 'ja-woord' geef![]()
zal wel te laat zijn, maar toch..Paul1916v schreef:Ik gooi twee kampingstoeltjes in de wagen!
Kreeg net sms van jenny (gielske) dus zal t ff in de groep gooien..vinden jullie t gezellig als ze ff langskomt met der vriend voor een drankje? Moet natuurlijk wel de toestemming van de groep hebben voor in mijn 'ja-woord' geef![]()
jaja..nu weet ik t welTom schreef:Vooral die saté was meesterlijk![]()