Huh, inderdaad.Maus schreef:Volgens mij kan jij dan nog niet tellen....elmotheelk (Eric) schreef:En als derde RS rijder sluit ik mij daar bij aan. Gefeliciteerd!
Jep, dat was ikFoeke schreef:Dus jij was iemand die eerst z'n auto'moest verkopen Rémi?Toine schreef:Ja grappig.......ook geen idee dat jij het was. Kun je de wagen in ieder geval nog blijven bewonderen binnen de club........Rémi clio ph3 schreef:Foeke, Veel plezier ermeeLijkt me vet om een RS te hebben!!
Ik had eerst niet in de gaten dat jij het wasToine schreef:En dat je er maar net zoveel plezier mee mag beleven als ik........, is het toch nog snel gegaan
Dat gaat zeker lukken Toine
Foeke schreef:@Remi je bedoelt zeker Theo Schipper uit Balkbrug?
Je ziet hem wel ff op een meeting
Hij had ook een paar mailtjes gehad dat mensen dachten dat hij Theo Schipper uit Balkbrug was vandaar.Rémi clio ph3 schreef:Foeke schreef:@Remi je bedoelt zeker Theo Schipper uit Balkbrug?
Je ziet hem wel ff op een meetingKen ik die?
Ik had gewoon gemaild voor de auto van Toine van jou die tekoop stond op marktplaats. Maar wat is dan met die Theo Schipper?
Jongen die ik ken heeft er meerder keren een 205 GTI gehaald naar volle tevredenheid. Een garagebedrijf zal nou eenmaal niet gauw door de telefoon zijn eigen waar afkraken.Erik Olijnsma schreef:ben er 2x geweest, wat over de telefoon een goede betrouwbare GTT moest zijn.
2x was het een afgeragde bak. dit heb ik toen ooit eens hier verteld, en toen kwamen er wat reacties los, van meneer Schipper.
Een bescheiden spoilertje kan nog wel hoor.Foeke schreef:haha, dikke spoiler kits en bumper sets op zo'n auto hoeft gewoon niet, standaard heeft ie al iets van![]()
Met spoiler kits bedoel ik meer van dat Heras hekwerk, van dat overdone gedoeMaus schreef:Een bescheiden spoilertje kan nog wel hoor.Foeke schreef:haha, dikke spoiler kits en bumper sets op zo'n auto hoeft gewoon niet, standaard heeft ie al iets van![]()
Maar voor de rest ben ik 't compleet met je eens. Setje 17 inch eronder, mooi verlaagd, andere auspuff en gaan met die banaan.
Stap voor stap he. Stuiteren ben ik al redelijk aan gewend met m'n 16V dus valt wel meeRémi clio ph3 schreef:Ben benieuwd wanneer je hem "klaar" hebt
Of is dat een lange termijn planning?
Ik heb wel eens gehoord dat 17" icm verlaging erg hardcore is op een RS ivm comfort.....