vermoedelijk benzinepomp/flotter stuk williams93

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
PATRICK-CLIO

Dag mensen,

Als ik me tank vol gooi met benzine, dan is het logische dat je benzine meter ook helemaal naar boven gaat. Nadat ik een tijd gereden heb gaat ie wel naar benenden maar bij het contact uit dan blijft ie hangen. Stekker onder de bank er uit en hij floept naar beneden stekker er in en hij gaat weer naar het goede peil.

Ik heb een pomp met geint. flotter. Er uit slopen en nieuwe of tweede hands er in? of zal het aan iets anders liggen?

Groetjes

Patrick
Frits Clio 16v

Ik zou de pomp lekker laten zitten, is een aardig werkje namelijk (hele tank moet onder de auto vandaan).

Mij mij blijft het metertje ook soms hangen nadat ik het contact uit heb gezet, ene keer wel andere keer niet.
Tijdens het rijden klopt hij wel altijd.

Gr, Frits.
Riël
Über-Spammer

Op zich is 't ook niet zo'n probleem toch? Doet ie het constant? Ligt niet aan de pomp of vlotter, ligt aan de bekabeling. Daar kun je lang naar zoeken!
PATRICK-CLIO

Het is niet een superprobleem maarja als het gemaakt kan worden, dan graag ben een beetje benieuwd voor dat ik naar een garage ga, wat het allemaal kan zijn. die combi pomp-vlotter zijn redelijk duur. Dus voordat ik iets ga doen wil ik wel zeker weten dat dat het ook is. Mijn benzine-peil loopt nooit terug als de motor uit is.

Maar je zegt dat het aan de bekabeling kan liggen? Daar had ik nog niet aan gedacht. thanks. Is dat in de kabel te meten? of is dit een stomme vraag?

Greetz
-PAZ-
Über-Spammer

de kabel kan je evt doormeten, weerstand meten. maar dan moet je wel weten waar ie uitkomt achter je dashboard. en ookal zou je een te hoge weerstand meten dan is het nog een heel zoek werk om te vinden waar het percies fout zit, ik zou het lekker zo laten
Plaats reactie